і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Перший урок 1 клас

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Перший урок

1 клас

(урок-подорож з Тітонькою Совою)

Мета. Формувати у дітей уявлення про шкільне життя, відчуття себе повноправним членом великої шкільної родини; дати уявлення про такі цінності кожної людини, як сім’я, родина та держава; поглибити знання учнів про нашу державу – Україну; викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, з однокласниками; розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися; виховувати патріотичні почуття, повагу до школи та її працівників.

Обладнання. Презентація до уроку; символічні медалі-ключики; мікрофон; кольорові олівці; плакат із зображенням стовбура дерева, листочки на дерево (за кількістю учнів); ілюстративний матеріал на шкільну тематику; набори пазлів «Україна»; картки з буквами «ш», «к», «о», «л», «а»; роздатковий матеріал для кожного учня (квіти); осінні листочки(паперові), повітряні кульки для прикрашання класу.

Хід уроку

І. Вступне слово вчителя. Привітання учнів. Знайомство.

- Сьогодні ви вперше сіли за парти на своєму першому в житті уроці. Ви стали школярами, учнями першого класу. Я вітаю вас у нашій школі! Деякі люди думають, що школа – це просто приміщення, у якому знаходяться діти. Але насправді це не так. Школа – це величезна Країна знань. Усі її мешканці носять звання «Учень». У школі немає ледарів, тут усі працюють. А за свою працю отримують подарунки. Це не цукерки, не іграшки, а знання!

- Сьогодні свято і всі посміхаються, у всіх хороший настрій, тільки лише сонечко чомусь сумує, але щоб його засвітити ми вирушимо до нього в гості, а по дорозі виконаємо різні завдання. Тому ми вирушаємо у подорож. Це буде подорож Країною знань. Супроводжувати нас буде Тітонька Сова. Вона багато років живе у Країні знань, а тому дуже-дуже мудра.

- А для того щоб відправитись, машиністу потрібні точні данні про пасажирів. Давайте познайомимось! Скажіть як вас звати всі разом голосно! Почули? НІ. А тепер пошепки скажіть! Почули? Знову НІ! Мабуть ви зрозуміли, що для того щоб почути один одного, треба підняти руку і говорити по одному.

Учитель: Ну що, відправляємося у подорож? Як ви думаєте на чому?

Дети: На поїзді.

- Увага! Увага! Наш поїзд відправляється до Країни знань! Поїхали!

ФИЗКУЛЬТХВИЛИНКА. Встали! Ручки согнули! ПоЇзд рухається: чух-чух-чух! Ту-у-у (Клик – звучит песенка паровозика)

ІІ. Мандрівка Країною знань

Зупинка 1. Рідна школа

  • На першій зупинці Тітонька Сова показує якісь малюнки. Що на них зображено? (Букви).

  • Вам треба скласти з поданих букв слово (Діти, які вміють читати, складають слово «школа»).

  • Навіщо ви прийшли до школи?

Для початку ми зберемо шкільний портфель, який будемо брати з собою щодня до школи.


На дно кладем кульок цукерок? (НІ)
А міліцейський пистолет? (НІ)
Туди кладемо вінегрет? (НІ)
Положимо спілий апельсин? (ТАК)
А продуктовий магазін? (НІ)
А різнокольорові олівці? (ТАК)
Салат положимо у сумку? (НІ )
Дзвінкий дитячий сміх? (ТАК)

ФИЗМИНУТКА. Встали! Ручки зігнули! Поїзд рухається : чух-чух-чух! Ту-у-

2. СТАНЦІЯ «ЗАГАДКОВА»

  • У школі вас будуть оточувати багато речей. Давайте перевіримо, чи знаєте ви їх.

(Загадки про шкільні предмети із демонстрацією ілюстрацій до них)

Хто скликає на урок, то дзвенить шкільний …(дзвінок)

Букви всі від А до Я на сторінках…. (букваря)

Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти … (зошит)

Малювать в альбомі цім допоможуть … (олівці)

Ручки й олівці, щоб знали, ми кладемо у …(пенали)

ФИЗМИНУТКА. Встали! Ручки зігнули! Поїзд рухається : чух-чух-чух! Ту-у- 3. СТАНЦІЯ «МАТЕМАТИЧНА»

Так, усе правильно. З загадками ви впоралися.

- Машиністу недостатньо даних о пассажирах.

- Йому треба знати скільки у нас дівчаток? Встаньте, будь ласка, дівчата. Порахуємо вас.

- Скільки хлопчиків?

Учитель: Молодці!

- А скільки вчителів?

- Відправляємось далі!

ФИЗМИНУТКА. Встали! Ручки зігнули! Поїзд рухається : чух-чух-чух! Ту-у-

4. СТАНЦІЯ «ВЕСЕЛА»

А ви школярі готувались до свята? Давайте узнаємо. Ви уважно слухаєте і кажете «Я або не Я»

Гра «Я – не я»

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку посміхався?

Не хотів хто одягаться?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Добре зранку готувався. Хто?

А ще досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Бачу, всім вам хочеться знання пізнати і

справжніми школярами скоріше стати!

ФИЗМИНУТКА. Встали! Ручки зігнули! Поїзд рухається : чух-чух-чух! Ту-у-

5. Станція «Наш рідний край»

  • Із сьогоднішнім святом вас вітають не тільки вчителі, батьки, родина, а й наше місто, уся наша країна.

  • Як називається місто, у якому ми живемо? (Харків)

  • Так. Ми живемо на Харківщині. Наш край – це невеличка частинка країни, у якій ми живемо. Як називається наша країна? (Україна)

  • Давайте подивимося, що про нашу країну розкаже Тітонька Сова.

(Україна – незалежна держава. Столиця України – місто Київ. Державні символи України – герб, гімн і прапор. Кожен громадянин держави має права та обов’язки. Вони записані в Основному Законі України – Конституції. 24 серпня святкують День незалежності України)

ФИЗМИНУТКА. Встали! Ручки зігнули! Поїзд рухається : чух-чух-чух! Ту-у-

Нарешті ми дісталися останньої станції

6. СТАНЦІЯ «Наш клас»

  • Наша мандрівка завершується. Ми знову повернулися до нашого сонечка. Буде чудово, якщо воно засяє. Візьміть олівці і напишить на промінчиках свої імена. (Діти пишуть свої імена та прикріплюють до сонечка)

  • Ось сонечко і засяло! А все тому, що ви працювали старанно і дружно.

  • Запам’ятайте важливе правило:

У нас немає «ти»,

У нас немає «я».

Ми – єдиний клас,

Ми – одна сім’я!

ІІІ. Підсумок уроку

  • Скоро закінчиться перший у вашому житті урок. Пригадайте, коли він розпочався? (Коли продзвенів дзвінок). Уроки завжди будуть починатися і закінчуватися із дзвінком. Він також буде вашим другом протягом навчання.

  • Що запам’яталося вам з уроку?

  • Що сподобалося найбільше?

  • Ми з Тітонькою Совою дякуємо вам за гарний урок!

5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета. Формувати у дітей уявлення про шкільне життя, відчуття себе повноправним членом великої шкільної родини; дати уявлення про такі цінності кожної людини, як сім’я, родина та держава; поглибити знання учнів про нашу державу – Україну; викликати позитивні емоції від зустрічі зі школою, з однокласниками; розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися; виховувати патріотичні почуття, повагу до школи та її працівників.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    117
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    DZ582626
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання