Перевірна робота з української мови 4 клас. Мовна тема «Прислівник».

Опис документу:
Контрольна робота з української мови 4 клас. Мовна тема «Прислівник». Робота містить 2 варіанти завдань для перевірки мовної теми «Прислівник» 4 клас Мета. Перевірити знання і рівень сформованості вмінь, набутих під час опрацювання теми “Прислівник”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мовна тема «Прислівник»

І варіант

1. Вибери групу слів, яку складаються тільки прислівники:

а) веселий, ясно, ніжний:

б) дружно, весело, щиро;

в) сміливий, слово, чудовий.

2. У реченні прислівники найчастіше зв’язані з:

а) іменниками;

б) прикметниками;

в) дієсловами.

3.Вибери рядок, у якому прислівники відповідають

на питання коли? :

а) сьогодні, вчора, завтра;

б) угорі, позаду, посередині;

в) швидко, низько, прямо.

4. Утвори прислівники:

Далекий -___________________,

ніч -________________________,

швидкий -___________________,

зима - ______________________.

5. Добери до поданих прислівників:

антоніми синоніми

Вгору - ______________, радісно -______________,

важко -_______________, охайно -_______________,

повільно -_____________, лагідно -_______________.

6.Побудуй словосполучення.

Читати (як?)_____________________________,

розцвітати (коли?)_________________________,

розливається ( де?) ________________________.

7. Пошир речення прислівниками, поданими у дужках і

запиши текст.

... дихає вільна земля. Вітерець ... колише свіжі запашні

трави, ... перебирає листочки на гілках дерев, ... гойдає сте-

бельце квітів. Пагорби ... вкриті червоними тюльпанами.

Як жар горять вони ... .

(Легко, ніжно, ледь-ледь, вільно, навкруги, скрізь)

Мовна тема «Прислівник»

ІІ варіант

1. Прислівник — це:

а) незмінна частина мови;

б) змінна частина мови;

в) граматична основа речення.

2. У реченні прислівники виконують роль:

а) підмета;

б) присудка;

в) другорядного члена.

3.Вибери групу слів, яку складають тільки прислівники:

а) добрий, сумувати, влітку ;

б) вночі, щодня, радісно;

в) красивий, чистота, влітку.

4.Утворіть прислівники:

Гора - ___________________,

лівий -___________________,

літо -____________________,

лагідний - ________________.

5. Доберіть до поданих прислівників:

антоніми синоніми

Далеко -____________, правильно -______________,

весело -_________________, відважно -________________.

вправо -____________, сьогодні -___________,

6.Побудуй словосполучення.

Піти (куди?)_____________________________,

знаходитися (де?)_________________________,

розповідав( коли?)________________________.

7.Пошир речення прислівниками, поданими у дужках і

запиши текст.

… легенький вітерець ... дихнув . Заспівав … він

свою пісню. …. співає береза. Слухаючи її, хочеться

підійти, та … обняти білокору красуню. Дуб співав … .

Коли чуєш його пісню, то самому хочеться бути сильним

та відважним.

( Раптом ,ласкаво, весело, трепетно, ніжно, мужньо)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.