Перевірка знань учнів 3 класу. Аудіювання

Опис документу:
При оцінюванні навчальних досягнень з літературного читання у початкових класах передбачена перевірка аудіативних умінь, тобто умінь сприймати на слух незнайомий текст і розуміти його. Цей вид роботи здійснюється фронтально у кінці кожного семестру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Аудіювання , ІІ семестр

П. Висікан «За що мене лопухом прозвали»

Дата____________________

Прізвище та ім’я___________________________

І ВАРІАНТ

Якось мама принесла два величезні кавуни. Один вона зразу ж розрізала, а другий, що я ледве його підняв, сховала в комору.

«Як він може вирости отакий великий? – з подивом думав я. – Такого навіть Андрійко Джміль не виростить».

І тут у моїй голові, як блискавка, промайнула думка: «А що, коли прив'язати його хвостиком до якоїсь рослини в садку і сказати хлопцям, що сам виростив?»

Я взяв велетня на руки і вибіг у садок. Біля самого тину ріс зелений кущ якогось бур'яну. Листя в нього було таке велике, що під ним і мені самому можна було б від дощу заховатися...

«Оце і є те, що треба, – сказав я сам до себе, – якщо кавун великий, то й листя в нього повинно бути великим».

Я обережно поклав кавуна на землю, дістав з кишені зелену шовкову ниточку і прив'язав кавунячий хвостик до стебла так, ніби й справді він тут росте. І побіг до школи.

Біля турніка я зустрів хлопців з нашого класу. Вони обступили Андрійка, який щось їм плів про болгарський перець.

- Дрібниці все це, – перебив я Андрійка, – краще ходімо зі мною, побачите, якого я велетенського кавуна виростив.

- А ти не обманюєш? – з недовір'ям спитав Андрійко.

Кажу тобі, ходімо подивимося, – образився я.

Через якусь хвилину ми були вже в садку.

Ой, який же він великий! – скрикнула Оленка.

- І це ти сам виростив?

- Сам, звичайно.

Хлопці обступили кавун з усіх боків і сторопіло мовчали. Кавун справив на них неабияке враження.

Раптом біля нас з'явилася десятикласниця Галя.

- Подивися, якого Яшко кавуна виростив! – скрикнула Оленка. Я відчув, що серце моє ніби хтось смикає за ниточку.

- Хіба ж на лопухах кавуни ростуть? – посміхнулася Галя.

Вона відірвала стебло, за яке тримався хвостик, і показала всім, як він був прикріплений. Всі залилися сміхом.

З тих пір мене прозивають Лопухом.

(П. Висікан, 294 слова)

Тестові завдання

1.Як звали хлопчика?

А. Петрик

Б. Андрійко

В. Яшко

2. Що принесла додому мама?

А. Дві великі дині;

Б. Два яблука;

В. Два величезні кавуни.

3.Яка думка виникла у хлопчика?

А. Пригостити кавуном однокласників;

Б. Пригостити кавуном учительку;

В. Сказати, що виростив кавун сам.

4.Що зробив Яшко з кавуном?

А. Поніс його до школи;

Б. Прив'язав хвостик до бур'яну;

В. Заховав у коморі.

5.Що сказав головний герой своїм друзям?

А. Що це він сам виростив такого велетня;

Б. Що кавун виростила його мама;

В. Що це гостинець від тата

6.Хто викрив НЕПРАВДУ?

А. Однокласник Андрійко Джміль;

Б. Десятикласниця Галя;

В. Яшкова мама.

Аудіювання , ІІ семестр

В. Оcєєва «Чому?»

Дата____________________

Прізвище та ім’я___________________________

І ВАРІАНТ

У їдальнібули я та Бум. Ясидів біля столу, а Бум легенько покусував мене за голі п’ятки.

- Дивися, Буме, - пошепки сказав я та, гойднувшись на стільці, схопився за край скатертини.

Почувся дзвін… Серце в мене завмерло. На полу валялися рожеві черепки татової чашки.

З кухні почулися мамині кроки.

- Що це? Хто це? Татова чашка... – Мати підвела очі та з докором спитала: - Це ти?

Коліна в мене затремтіли, язик заплітався.

- Це... Бум!

Обличчя в мами потемніло. Вона взяла Бума за нашийник та пішла з ним до дверей. Бум з гавкотом вискочив на подвір’я.

- Він житиме в будці, - сказала мати та, присівши до столу, про щось замислилася.

З кожною годиною на серці в мене ставало все важче. Матиніколи не карала мене за щосьненавмисне. Але я не зізнавсявідразу, я обдурив її, і тепер з кожною годиною моя провина ставала все більшою.

Бум бігав від дверей до вікон та жалісно гавкав. Я кусав нігті, утикався обличчям у подушку, але не міг ні на що зважитися. І раптом у моє вікно з силою вдарив вітер, важкі краплі дощу забарабанили по склу. Я вскочив та кинувся до мами.

- Мамо! Мамо! Це я розбив чашку! Це я, я! Пусти Бума...

Обличчя її здригнулося, вона схопила мене за руку, і ми побігли до дверей. Потім ми витирали Бума сухим рушником, а він піднімав угору всі чотири лапи і в буйному захваті катався по підлозі. Нарешті він ліг на своє місце і, не кліпаючи дивився на нас. Він думав: «Чому мене вигнали на подвір’я, чому впустили та приголубили зараз?»

Мати довго не спала. Вона теж думала: «Чому мій син відразу не сказав мені правду?»

Я теж думав, лежачи в ліжку: «Чомуматизраділа, щоце разбив чашкуя, а не Бум?»

(294слів)

Тестові завдання

1. Хто такий Бум?

А. Хлопчик.

Б. Кошенятко.

В. Собака.

2. Що трапилося в їдальні?

А. Хлопчик упав зі стільця

Б. Розбилася татова чашка.

В. Розбилася мамина ваза.

3.Чому Бума відправили на подвір’я?

А. Бо був час йому час погуляти.

Б. Бо хлопчик указав на його провину.

В. Бо він розбив чашку.

4. Чому хлопчику було важко на серці?

А. Бо він сказав неправду, і замість нього було покарано іншого.

Б. Бо він боявся маминого покарання.

В. Бо йому було соромно перед татом.

5. Як відреагувала мама на зізнання хлопчика?

А. Вона схопила сина за руку та побігла впустити до хати Бума.

Б. Вона наказала хлопця за брехню.

В. Вона пояснила сину, що брехати соромно.

6. Про що думав вночі хлопчик?

А. Ні про що, він спокійно спав.

Б. Чому мати зраділа його зізнанню.

В. Що він більше ніколи не буде брехати.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.