Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Перевірка предметних компетентностей. Контрольна робота №4. " Арифметичні дії множення і ділення. Таблиця множення числа 2. Таблиця ділення на 2.

Перевірка предметних компетентностей. Контрольна робота №4. " Арифметичні дії множення і ділення. Таблиця множення числа 2. Таблиця ділення на 2.

Математика

Для кого: 2 Клас

29.10.2018

1155

25

0

Опис документу:
Комбінована контрольна робота з математики № 4. 2 клас. " Арифметичні дії множення і ділення. Таблиця множення числа 2. Таблиця ділення на 2. Робота містить завдання закритого та відкритого типу. Завдання на обчислення та задачі
Перегляд
матеріалу
Отримати код

4Перевірка предметних компетентностей

Контрольна робота №4

Арифметичні дії множення і ділення. Таблиця множення числа 2. Таблиця ділення на 2.

У завданнях 1 і 2 вибери правильний варіант відповіді.

  1. На кожноному із 6 столів поставили по 2 прибори . Скільки приборів поставили на столи? ( 1 бал.)

А. 4 прибори. Б. З прибори.

В. 16 приборів. Г. 12 приборів.

  1. Щоб напоїти худобу тато щоразу приносить 2 відра води. За скільки разів він принесе 8 відер води? ( 1 бал. )

А. За 16 разів. Б. За 4 рази.

В. За 6 разів. Г. За 10 разів.

У завданнях 3 і 4 вибери всі правильні варіанти відповіді.

  1. Який вираз має значення 12? ( 1 бал )

А. 2 * 5 Б. 2 * 6

В. 2 * 5 + 2 Г. 2 * 3 + 8

  1. Який вираз має значення 8? ( 1 бал )

А. 2 * 3 Б. 2 * 4

В. 16 : 2 Г. 2 * 2 + 2

  1. Дано буквений вираз 2 * а +38.

  1. Знайди значення цього виразу, якщо с = 6. ( 1 бал.)

  2. Знайди значення цього виразу, якщо с = 8. ( 1 бал.)

  1. Обчисли. ( 3 бали).

2 * 8 – 14 =

12 : 2 + 27 =

10 : 2 – 5 =

Запиши повне розв’язання задачі.

  1. До Їдальні привезли 3 сітки цибулі по 2 кг в кожній і 6 кг моркви.

Скільки кілограмів овочів привезли до Їдальні? ( 3 бали)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.