Перевірка навичок читання вголос. 4 клас, І семестр

Літературне читання

Для кого: 4 Клас

22.09.2021

2700

771

0

Опис документу:

НУШ. Літературне читання. Діагностувальна перевірна робота розвитку навичок читання вголос з характеристикою результатів навчання. 4 клас, І семестр. А. Мястківський "Казка про хлопчика та янгола". Мета: перевірити сформованість навичок читання; розвивати читацькі навички, словесну творчість учнів, уяву.

Перегляд
матеріалу
Отримати код



Діагностувальна перевірна робота з читання.

4 клас, І семестр

Перевірка навичок читання вголос

ПІ ____________________________________________

Навички читання вголос (підкреслити відповідне або дописати):

Спосіб читання - плавно словами і групами слів, складами, буквами__________________

Правильність читання (кількість правильно прочитаних слів) ______________________

Розуміння (2 – 3 запитання за змістом тексту) ____________________________________

Виразність читання – інтонація, паузи, логічні паузи _____________________________

Швидкість читання (кількість слів за хвилину) __________________________________



Казочка про хлопчика та янгола

Бджілка бджілці казку каже, бджілка губи медом маже… Чує татко, чує ненька, чує дівчинка маленька про ліси і про гаї та про хлопчика малого, та про Янгола святого, про зірничку у росі… Й ви послухайте усі!

Лісом йшов малий хлопчина, й прикра трапилась причина: заблудився він. Стежка вилась, та урвалась… вже не ліс, а чорний праліс на стонадцять гін… десь далеко дзвін…

Хлопчик стрів мале Зайчатко:

  • Йди до мене, в мене – хатка, в ній привітно, в ній не пусто – є морквина, є капуста, коржик на меду!

Й каже хлопчик той маленький:

  • Там нема моєї неньки, отже , не піду!

Із кринички він напився, чемно Зайчику вклонився й мимо Зайчиної хати пішов стежечку шукати, а її нема, й падає пітьма…

Переліз глибокий рів і Лисичку там зустрів:

  • Заблудився – заблукався, може, Вовка ти злякався… В мене є сосна висока, в мене є нора глибока, в ній і проживеш. Чом же ти не йдеш?

  • Не життя там – посиденьки. Мені ж хочеться до неньки, до бабусі і до татка… - так промовив він.

Й знову чути дзвін.

Хлопчик дзвону уклонився, тричі він перехрестився та з – за листя, з – за гілляччя Янгола побачив. При берізці, при ліщині усміхався він хлопчині:

  • Коли хрестишся до неба, йти тобі зі мною треба, твій знайдеться дім. Взяв за руку і повів через хащі, через рів…

Їм цвіли зірниці – квіти, нахилялись пружні віти до травиці, до землі…

Далечінь обох манила, й церква солодко дзвонила за переліском в селі.

І забув той хлопчик втому, бо без зайвих слів Янгол вів його додому, до матусі вів.

(А. М′ястківський)

250 слів

Орієнтовні запитання на розуміння змісту прочитаного:

  1. Що трапилось із хлопчиком?

  2. Що відповів хлопчина Лисиці?

  3. Кого побачив хлопчик?

  4. Що сказав янгол?



Характеристика результатів навчання

Рівень результату навчання

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново – наслідково зв′язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання.


Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки.



Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.