Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Перевірка мовних знань і вмінь
з теми «Речення».
І варіант
1.Як правильно звертатися до друга?
а) друг;
б) друже;
в) другу.
2. Член речення, який відповідає на питання Що робить? –це:
а) підмет;
б) означення;
в) присудок.
3. Познач пару слів, яка являє собою словосполучення.
а) діти граються;
б) маленький розбишака;
в) спізнився автобус.
4. Речення у якому неправильно визначено головні члени речення.
а) З лісової хащі вийшла на берег велика бура ведмедиця.
б) Під променями осіннього сонця золотом виблискують берізки.
в) Музиканти заграли бадьорий марш.
5. Побудуй речення. Запиши їх. Пiдкресли граматичну основу.
Спить, снiгом, пiд, трава. Весна, скоро, але, прийде. Прокинеться, вiд, травичка, сну. Зазеленiють, швидко, поля.
6. Утвори й запиши словосполучення, розкриваючи дужки.
Молоко у (чашка), чай у (склянка), лимон на (тарiлка), книжка на (полиця).
7. Установи зв'язок слів за допомогою питань
Соловейко співав чарівну пісню.
8. Знайди слова-звертання, спиши речення, виділяючи звертання комами.
Донечко з добрим ранком
Чому ти всміхаєшся хлопче
Перевірка мовних знань і вмінь
з теми «Речення».
ІІ варіант.
1. Як правильно звертатися до бабусі?
а) бабусе;
б) бабусю;
в) бабуся.
2. Член речення, який відповідає на питання Хто? Що? –це:
а) підмет;
б) означення;
в) присудок.
3. Познач пару слів, яка являє собою словосполучення.
а) діти граються;
б) лагідна мелодія;
в) спізнився автобус.
4. Речення у якому неправильно визначено головні члени речення.
а) З лісової хащі вийшла на берег велика бура ведмедиця.
б) Під променями осіннього сонця золотом виблискують берізки.
в) На уроці математики учні розв’язали цікаві задачі.
5. Побудуй речення. Запиши їх. Пiдкресли граматичну основу.
Спить, снiгом, пiд, трава. Весна, скоро, але, прийде. Прокинеться, вiд, травичка, сну. Зазеленiють, швидко, поля.
6. Утвори й запиши словосполучення, розкриваючи дужки.
Зошит на (парта), бiгти по (стежка), сережки на (вiльха), зварити без (сіль).
7. Установи зв'язок слів за допомогою питань.
Діти вилікували поранену пташка.
8. Знайди слова-звертання, спиши речення, виділяючи звертання комами.
Заходьте діточки в теплу хату
Михайлику дай мені будь ласка книжку
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»