Перевірка мовних знань і вмінь по темі " Будова слова", 3 клас

Українська мова

Для кого: 3 Клас

08.08.2018

9819

1243

6

Опис документу:
Підсумкова перевірка мовних знань і вмінь письмово скласається із трьох завдань закритого типу та двох завдань відкритого типу (1 з яких творче)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мовна тема

Будова слова

І варіант

1.Закінчення – це … . (1 б.)                                                     

а) частина слова, що стоїть після кореня.

б) змінна частина слова.

в) спільна частина споріднених слів.  

2. Корінь слова – це … . (1б.)                                                             

а) частина слова без закінчення;

б) змінна частина слова;

в) спільна частина споріднених слів.

3. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова. (1 б.)   
а) квітка, квіти, квітковий, квітує
б) квітка, квіткою, квітки, квіточка
в) квітка, рослина, ромашка

4. Обери рядок зі словами, в коренях яких відбулося чергування приголосних звуків. (1 б.)         
а) зоря, зірка
б) мураха, мурашка, на мурасі

в) береза, берізка

5. Розкрий дужки і запиши словосполучення. (2 б.)

(З)роблений (з)дерева, (до)їхати (до)селища, (у)землю (в)кинути.

6. Встав пропущені букви Е або И в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос. (2 б.)         
Т…мніє - … , ст….блина - … , т…хенько - … .
7. Розбери слова за будовою. (2 б.)         
Лісовий, дубок , проліски, записи.

8.   Спиши, вставляючи пропущений префікс з- (с-). (2 б.)   

Усяке діло ..долаєш терпінням. Вище себе не ..кочиш. Мала мурашка, а гори ..точує. Добре ..шиті чоботи добре й носяться. Доки дійде, молоко ..кисне. З чужого коня і посеред болота ..садять. Сто раз пошкодуєш, що ..казав, і лише раз, що ..мовчав.

                                                    

Мовна тема

Будова слова

ІІ варіант

1.Спільнокореневі слова – це   … .     (1 б.)                         

а) слова, що мають один і той же корінь із спільним значенням.

б) слова, що мають різні закінчення.

в) близькі за значенням слова.

2.Префікс – це … .  (1 б.)                                                                     

а) частина слова, що стоїть після кореня.

б) частина слова, що стоїть перед коренем.

в) змінна частина слова.

3. Обери рядок, в якому подано спільнокореневі слова. (1 б.)   
а) дерево, дерева, на дереві
б) дерево, рослина , яблуня
в) дерево, деревце, дерев’яний

4. Обери рядок зі словами, в коренях яких відбулося чергування голосних звуків. (1 б.)         
а) зоря, зірка
б) мураха, мурашка, на мурасі
в) друг, дружба

5. Розкрий дужки і запиши словосполучення. (2 б.)

(З)їхати (з)гірки, (до)повнити (до)сказаного, (на)папері (на)креслити.

6. Встав пропущені букви Е або И в коренях слів і добери перевірні слова. Постав наголос. (2 б.)

В…черя - … , гл…бокий - … , нап…сав - … .
7. Розбери слова за будовою. (2 б.)

Посадка, промова, дубовий, грибочки.

8.Спиши, вставляючи пропущений префікс з- (с-). (2 б.)

На зиму зерно ..сипають у ..ховища. Багато його потрібно буде для весняної сівби. У   ..ховищах   ..творюються   всі   умови   для ..берігання зерна. Тут уважно стежать за тим, щоб воно не ..сохлося, не ..воложилося і не зігрілося. Перед висіванням зерно перевіряють на ..хожість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.