перетворення виразів, що містять степені з раціональним показником.

Алгебра

Для кого: 10 Клас

25.10.2020

238

11

0

Опис документу:
формувати уміння застосовувати властивості степенів з раціональним показником до перетворення виразів, розвивати правильне послідовне мислення, виховувати культуру усної математичної мови та записів, уважність, доброзичливість при співпраці під час виконання
Перегляд
матеріалу
Отримати код

10 клас,алгебра.

Тема уроку :          перетворення виразів, що містять степені з

                                раціональним показником.

Мета уроку:           формувати уміння застосовувати

                                властивості степенів з раціональним

                                показником до перетворення

                                виразів, розвивати правильне

                                послідовне мислення, виховувати

                                культуру усної математичної мови

                                та записів, уважність, доброзичливість

                                при співпраці під час виконання

                                групових завдань. 

Учні повинні:        знати означення та властивості степенів з

                                раціональним показником, виконувати

                                основні перетворення виразів, що містять

                                степені з раціональним  показником.

Тип уроку:             формування умінь та навичок.

Хід уроку

I.Організаційний момент.

 Повідомлення теми,мети уроку. Слайд № 1-4.

Вітання з учнями . Почати сьогоднішній урок  я хочу зі слів Е.Ільєнкова «Досягнення успішного результату під час розв’язування задач – зовсім не привілей  математики.»

Усе людське життя – це не що інше, як постійна постановка

та бажання досягти успіху під час розв’язування все нових питань та проблем.

   Як досягти успіху? Це питання постає перед нами практично щодня .І як доречно буде вам ,майбутнім випускникам,  винести зі школи не тільки багаж теоретичних знань та практичних умінь, а і деякі рецепти досягнення успіху.

   Підготуємо наші зошити до роботи. Хочу нагадати, під час роботи з діловими документами запорукою успіху є старанне, охайне ,уважне ставлення до цієї роботи.

Записуємо в зошитах.

Тема уроку:перетворення виразів,що містять степені з раціональним показником.

Досягти успіху можна тільки тоді, коли є певна мета.

Мета нашого уроку: формувати уміння застосовувати властивості степенів з раціональним показником до перетворення виразів,розвивати правильне послідовне мислення,виховувати культуру усної математичної мови та записів,уважність,доброзичливість під час виконання групових завдань.

II. Перевірка домашнього завдання.

Наявність письмового завдання перевірили консультанти.

Чи є запитання до домашнього завдання?

1.Повторення теоретичного матеріалу.

   Систематизуємо знання, що будуть нам потрібні протягом уроку під час виконання різних завдань, використаємо ключові поняття, які були вивчені на попередньому уроці.

     Увага на екран. Слайд №5(усні вправи).

2.Інтелектуальна розминка. Конкурс «Хто більше?»(групова форма роботи). Слайд №6.

III.Формування умінь та навичок виконання тотожних перетворень степенів з раціональним показником.

Народна мудрість говорить: «Знання збільшуються, а вміння вдосконалюються, якщо ними ділишся». Cлайд №7

1.«Сильний допоможе слабшому». Робота в парах.Яка пара перша виконала вірно,то її слабший представник йде до дошки виконувати завдання з карточкою з коментуванням

2. Робота з підручником:N453(1) . Достатній рівень. Виконаємо завдання колективно,використовуючи метод<< Сніговий ком». Учень виконує 1 логічний крок .                               

3.Готуємось до ДПА,ЗНО:(завдання на екрані) Cлайд №8 

Уміння працювати самостійно є дуже важливим і в навчанні ,і в житті,тому будемо продовжувати розвивати вміння працювати самостійно.2 учні працюють на закритій дошці ,а інші самостійно в зошитах,чергуючи завдання.          .                                        

 Ми маємо не нехтувати нагодою робити такий серйозний предмет.як математика трохи цікавішим.  Слайд №9                     

4.Екскурс в історію .  Учениця підготувала  повідомлення з історії виникнення степенів. Слайд №10-16.

 5.Робота в групах:N454(1,2,3),завдання високого рівня.(3 карточки-відповіді,на звороті яких закодоване        слово).Яку відповідь отримала 1гр,2гр,3гр?Давайте складемо слово.(Компетентність.)Що таке компетентність учня?

IV.Підсумок уроку. Cлайд №17.

*На уроці ми навчились …

*Для цього потрібно знати…

*Я дізнався…

*Тепер я знаю,що…(у житті потрібно прагнути досягати завжди успіху.)

V.Домашнє завдання. Cлайд №18.

У будь-якій ситуації  кожен з нас може побачити щось добре та корисне. І навіть темної грозової ночі десь далеко сяють ясні зорі.Вчіть свій розум та душу бачити лише хороше-і тоді дорога до успіху буде завжди вам відкрита.

4

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.