Перетворення виразів, що містять арифметичний квадратний корінь.

Опис документу:
Мета :закріпити поняття арифметичного квадратного кореня та його властивостей;формувати навички знаходження значень виразів та розв’язування рівнянь, що містять квадратні корені. Розвивати логічне мислення ,обчислювальні навички та пам'ять. Виховувати інтерес до математики ,до українських традицій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Алгебра 8клас.

Тема. Перетворення виразів,що містять квадратні корені.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку.

Девіз уроку

Проникаючи в зоряні далі,

В таємниці земної кори,

Математика всіх закликає:

Ти міркуй, фантазуй і твори

Очікувані результати:

-повторити властивості арифметичного квадратного кореня;

застосовувати їх при перетворенні виразів ,що містять квадратні корені;

набути навичок самостійної роботи;

уміння бачити красу оточуючого світу.

І.Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Гра «Ти мені-я тобі»

Учні по черзі задають один одному питання приготовлені вдома

  1. Що називають квадратним коренем?

  2. Сформулюйте означення арифметичного квадратного кореня

  3. Як знайти арифметичний квадратний корінь з добутку,частки, степеня?

  4. При яких значеннях а вираз має зміст?

  5. При яких значеннях а рівняння х2 =а має: 2 дійсні корені, немає дійсних коренів, має один корінь?

Мозковий штурм. Гра «Хто перший подолає вершину»

На дошці вивішуються завдання, які вписані до «сходинок» і відповіді (занесені до таблиці відповідей разом із зайвими числами)

З кожної команди виходять до дошки по одному учню, ведуть усно обчислення, починаючи з нижньої сходинки. Одержану відповідь учень викреслює з таблиці. Якщо учень зробив завдання неправильно, то його повторно розв’язує другий учень з цієї ж команди. Перемагає та команда ,яка швидше одержить результат.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми узагальнимо поняття арифметичного кореня і спробуємо пофантазувати , заглянути, як кажуть в народі, глибше в корінь.

Українська вишивка. Вона сягає своїм корінням у сиву давнину. Народні вишивки захоплюють нас своїми досконалими композиціями, в яких відображено одвічний потяг людини до краси, до рідної природи. В українських орнаментах, його плавних лініях, в улюблених мотивах промовляє душа народу, його історія, природа в оточенні, якої він живе. З орнаментом пов’язані образи добра, краси, оберегу. За ним стоїть тисячолітня історія українського народу. Український рушник…Оздоблений квітами ,птахами, геометричними візерунками У чарівну силу рушника вірили як у доброго чудодія, що береже від всякого лиха Сила рушника в його візерунках. Рушники можна читати як книжку. Треба лиш розумітися на візерунках.

ІУ. Розв’язування впав.

1. На кожному рушничку є такі собі «крайчики», або « кривульки».

Що вони символізують дізнаєтесь, якщо виконаєте завдання.

Віднайди правильні відповіді в таблиці і випиши відповідні букви.

С

В

Я

О

Л

У

Д

А

1,8

1,6

17

19

1,4

12

1,1

15

;2,56; 2,89; 361; 196; 1,44; 1,21; 225.

Вода. То є знаки води. А де вода там життя. Ламана лінія безкінечна. Вона розповідає про те, що життя вічне.

2. Часто на рушниках в орнаменті є чотирикутники, квадрати, ромби. Що вони символізують дізнаєтесь , виконавши наступне завдання.

Вправа 242.

Учні виконують завдання в зошитах, коментуючи по черзі. Потім на карточках знаходять відповідь, і із отриманих букв складають слово «Сонце».

Воно символізувало одвічний рух з постійним оновленням.

3.Найпоширеніший орнамент українського рушника це Дерево життя. Який орнамент на рушниках символізує Дерево життя? На це запитання відповідь допоможе знайти наступне завдання.

Гра «Знайди пару»

50 23 В

12 52 К

18 135 Й

80 32 І

48 43 К

125 55 О

108 45 Т

363 63 В

845 311 И

Це прекрасна квітка. ЇЇ верхня часина – то сфера богів, нижче – життя всього сущого на землі, а на долі - -коріння, першооснова світу.

5.Які орнаменти використовували для вишивання рушників?

Щоб дістати правильну відповідь виконай наступне завдання.

Закресли вирази, які не мають змісту.

1)-11; 2) -144; 3)- 202; 4)(-7)2; 5) -(-6)2; 6) -(-15)2; 7)-492; 8) -(-2)3 ; 9) (-4)2; 10) -(-11)2 ; 11) -(-4)3;

12) 4-

Правильність виконання завдання перевірте за таблицею

1

3

4

6

8

9

10

11

12

Р

О

С

Л

И

Н

Н

И

Й

Український рушник, оздоблений квітами, птахами, калиною, вербою, мальвами і колоссям. Він пройшов крізь віки, він і нині символізує чистоту почуттів, глибину безмежної любові до своїх дітей, до всіх, хто не черствіє душею, він щедро простелений близьким і далеким друзям, гостям.

Валеологічна пауза .

Звучить пісня «Два кольори»

Робота в групах . Самостійна робота.

Кожна група одержує завдання, розв’язавши які одержить відповідь на запитання . Як називався орнамент на якому зображували птахи, звірі?

(Зооморфний)

1 група №№ 264(а), 267 (а), 270(а)

Відповіді:21; 4; 4+2 3

2 група №№ 264(б), 267(б), 270(б)

Відповіді: -4; 3; 14-65.

3 група №№ 265(а) ,268 (а),271(а)

Відповіді:24-483 ; 2 ; 17-415

Геометричний, рослинний орнамент, а також зооморфний (стилізоване зображення тварин і птахів) гармонійно поєднуються один з одним.

Люди відображали на вишивках те, що бачили довкола себе, і свято вірили, що перенесене з любов’ю на полотно довго оберігатиме від хвороб і лиха

.

У.Підсумок уроку . Сьогодні ми систематизували матеріал, що стосується перетворення виразів, що містять арифметичний квадратний корінь. Учні ще раз відтворюють основні властивості арифметичного квадратного кореня.

Підбивається підсумок роботи учнів на уроці, активність, основні помилки.

Оцінювання.

Рефлексія. Чи сподобалося вам працювати на уроці?

Що нового ви дізналися ?

Чи потрібні вам ці знання в майбутньому?

Чи готові до тематичного оцінювання?

УІ.Домашнє завдання .

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.