Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Перемога Добра над злом.

Етика

Для кого: 1 Клас

22.08.2018

1104

7

0

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Перемога Добра над злом.

Мета. Переповісти Біблійну подію Воскресіння Ісуса Христа; пояснити, чому Христос переміг смерть; формувати впевненість, що Любов (Бог) завжди перемагає зло.

Біблійна історія: Воскресіння Христове (Мк. 16: 1-8).

Ключовий вірш: «А якщо б Христос не воскрес, то марна проповідь наша, то марна й віра наша» (1Кор. 15:14)*.

Навчальні засоби. Ікона, свічка, робочі зошити Г.Добуш, Л.Кучми, О.Пацерковської, М.Шевчук.

Перебіг уроку

І. Вступна частина.

1. Християнське вітання.

2. Молитва «Отче наш».

ІІ. Актуалізація особистісного досвіду.

1. Розмальовка з оцінюванням вчинків хлопчика та дівчинки і поясненням вибору кольорів (посібник Г.Добуш, с.28).

2. Виконання вправи «Поміркуй» (завд.1) з посібника М.Шевчук (с.11).

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Фронтальна бесіда з елементами словникової роботи та наведенням учнями прикладів.

  • Що є злом? (Свідоме порушення Божих Заповідей.)

  • Чим можна перемогти зло? (Добрими вчинками, молитвою.)

  • Хто завжди готовий нам допомогти перемогти зло? (Господь.)

2. Виконання вправи «Поміркуй» з посібника М.Шевчук (с.15).

3. Розмальовка з порівнянням у виборі кольорів з попереднім малюнком та висловленням настрою, який викликає розмальовка (посібник Г.Добуш, с.30).

4. Колективне пригадування, до якого свята готуються християни.

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Виконання впр.1 з посібника Л.Кучми (с.29), пояснення змісту обведених слів.

  2. Виголошення вчителем ключового вірша.

3. Спільне визначення теми і мети уроку.

V. Засвоєння нових знань, формування опорних умінь і навичок.

1. Евристична бесіда-розмірковування.

  1. У чому проявляється наша любов до Господа?

  2. Чи любимо ми Господа тільки за те, що Він дав усе, що маємо?

  3. Чи слухаємося ми Господа тому, що боїмося покарання від Нього?

  4. А як треба любити Господа?

  5. Як Господь любить нас? (Готовий пробачити наші гріхи, допомагає нам у всьому, розраджує, жертвує Собою заради нас.)

  6. Чи можемо любити Господа подібно до того, як Він любить нас?

  7. Яку жертву Господь Ісус Христос вчинив заради людей?

  1. Демонстрування учням ікони «Розп’яття Ісуса Христа».

  2. Коментований перегляд уривка з мультфільму «Супер-Книга» про смерть Ісуса на хресті.

  3. Читання вчителем опорної Біблійної історії.

  4. Її обговорення.

    • Де і як помер Ісус Христос? Де його поховали?

    • Чому прийшли до гробу Господнього три жінки на світанку в неділю?

    • Що вони побачили і чому дуже здивувалися?

    • Про що розповів їм Ангел?

5. Виконання впр.2 з посібника Л.Кучми (с.29).

VІ. Закріплення навчальних досягнень, поглиблення знань.

1. Виконання впр.1, 2 з посібника О.Пацерковської (с. 51, 52).

2. Руханкова пауза (під пісню «Бог любить всіх людей»).

3. Вправа «Вінок Любові».

Учні отримують тернові вінки, подібні до того, який мав на голові Христос перед смертю на хресті. Вони прикривають терня запашними квітами, говорять лагідні, потішні слова, щоб Ісусові не було так боляче.

VІІ. Узагальнення та систематизація набутих компетентностей.

  1. Виконання впр.3 з посібника О.Пацерковської (с. 53).

  2. Спільне пояснення значення слів Воскресіння, Великдень.

  3. Кількаразове промовляння хором ключового Біблійного вірша для його запам’ятовуваня.

VІІІ. Підсумкова частина.

1 Пропозиції вчителя щодо домашнього завдання.

Пригадати, як відзначають Великдень у родині.

2. Словесне цінування роботи учнів.

3. Молитва.

Люблю Тебе, мій Боже, бо Ти мене полюбив, але передовсім і над усе люблю тому, що Ти є найвище і безконечне Добро і завжди перемагаєш зло.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.