Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Переказування невеликого прослуханого тексту з опорою на подані словосполучення.

Українська мова

Для кого: 2 Клас

18.05.2020

289

3

0

Опис документу:
Протягом уроку відбувається формування вміння переказувати невеликий текст з опорою на подані словосполучення; збагачується словниковий запас учнів; розвивається усне мовлення; виховується пізнавальний інтерес, бажання читати. Вчитель може використати малюнки з зображенням ведмедя, зубра, картки з буквами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Переказування невеликого прослуханого тексту з опорою на подані словосполучення.

Мета: Формувати вміння переказувати невеликий текст з опорою на подані словосполучення; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати усне мовлення; виховувати пізнавальний інтерес, бажання читати.

Обладнання: малюнки з зображенням ведмедя, зубра, картки з буквами.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Вступна бесіда

1) Робота над загадкою.

- Послухайте загадку. Які слова, словосполучення допомогли вам відгадати?

Загадка

Буркотливий, вайлуватий.

Ходить лісом дід кудлатий;

Одягнувся в кожушину,

Мед шукає і ожину.

Літом любить полювати,

А узимку - в лігві спати.

Як зачує він весну -

Прокидається від сну. (ведмідь)

- Що ви знаєте про цю велику тварину?

2) Гра «Склади слово»

- Але ведмідь не сам прийшов, а ще привів і свого друга. Бурмило написав його назву, але неправильно розташував букви по порядку.

- Переставте букви і дізнаєтеся: рбуз (зубр) Вчитель вивішує картинку із зображенням зубра.

4)Мотивація навчальної діяльності

- А що ви знаєте про цю тварину?

Цікаво це знати…

Ще 500 - 600 років тому, зубри були чи не найчисельнішими жителями лісів України.

  • Куди ж вони поділися? (думки дітей)

Історія зубра дуже сумна і повчальна. Єдиним ворогом для зубрів стала людина. Зубрів знищували, безжально вбиваючи заради смачного м'яса і гарної шкіри. Ці тварини зникли з українських лісів. Але знайшлися люди, яким доля зубрів не була байдужою. В 1932 році вони відшукали в різних країнах світу 56 живих зубрів і розпочали роботу по відновленню їх кількості. В 1965 році зубри повернулися в Україну. На сьогоднішній день налічується понад 200 зубрів. Тому цю тварину занесено до Червоної книги.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІІІ. Робота по темі.

1) Читання тексту вчителем.

Серед диких звірів України зубр найбільший за розмірами. Довжина тіла – З м, висота - 2м, а маса - до 1000кг. Голова велика з міцними рогами. Тіло вкрито темно-бурою шерстю. Люди думають, що цей могутній звір неповороткий, насправді дуже спритний. Він легко і безшумно бігає, добре скаче. Може перестрибнути двометровий рів. Живуть зубри невеликими стадами. їдять рослинну їжу.

2)3апитання за змістом прочитаного

  1. Який звір найбільший в Україні?

  2. Яка довжина тіла? висота? маса?

  3. Чому люди вважають його неповоротким?

  4. Що легко вміє зубр робити?

  5. Що їдять зубри?

З)Робота зі словосполученнями

а) найбільший за розмірами

велика голова

міцні роги

неповороткий, але спритний

живуть стадами

рослинна їжа

б) Поєднати

довжина 2 метри бігає легко

висота 1000кг скаче безшумно

маса 3 метри добре

4) Переказ тексту учнями

V. Підсумок уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.