Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Переказування невеликого прослуханого тексту з опорою на план

Українська мова

Для кого: 2 Клас

04.05.2020

318

1

0

Опис документу:
Урок розвитку мовлення в 2 класі покликаний формувати вміння переказувати невеликий текст з опорою на план. Протягом уроку збагачується словниковий запас учнів; розвивається усне мовлення; виховується пізнавальний інтерес, бажання читати. Вчитель може використати картинки з зображенням свійських і диких тварин. При цьому відбувається міжпредметний зв’язок з уроком природознавства.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Переказування невеликого прослуханого тексту з опорою на план

Мета. Формувати вміння переказувати невеликий текст з опорою на план; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати усне мовлення; виховувати пізнавальний інтерес, бажання читати.

Обладнання: картинки з зображенням свійських і диких тварин

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Вступна бесіда

Робота з картинками тварин

  1. Розгляньте малюнки, хто зображений на них? (тварини)

  2. На які дві групи можна їх розподілити? (на свійські та дикі)

  3. Чому собаку, кішку, корову називають свійськими?

  4. А чи знаєте ви, що бувають випадки, коли і дикі тварини стають домашніми?

III. Повідомлення теми і мети уроку.

- А сьогодні на уроці ви прослухаєте текст саме про таку домашню тваринку.... А про кого ми будемо переказувати текст, ви дізнаєтеся із загадки.

IV. Робота по темі.

1)Загадка про їжачка

В мене дивний кожушок,

Кожушок із колючок.

Не дивись, що я малий,

Я лякаю навіть змін.

(їжак)

2)Робота з малюнком.

Запитання за змістом загадки.

- Який за величиною їжачок?

- На що схожі його колючки?

- Що цікавого і пізнавального ви ще дізналися із загадки?

- А тепер спробуйте за малюнком і змістом загадки описати їжачка

3)Читання тексту вчителем.

ЇЖАЧОК ПРОПАВ

В Сергійка був їжачок. Він жив у кімнаті. Одного разу їжачок пропав. Хлопчик усюди його шукав, але не знайшов.

Сергійко почав одягати чоботи і раптом вколов ногу. Став він витрясати чобіток, а з нього викотився колючий клубок. Ну і будиночок облюбував собі їжачок!

4) Запитання за змістом прочитаного

  1. Який звірок був у Сергійка?

  2. Де жив їжачок?

  3. Що трапилося з їжачком?

  4. Де почав шукати хлопчик тваринку?

  5. Де він знайшов їжачка?

  6. Як це відбулося?

  7. Як назвали у тексті їжачка?

5) Робота з планом

- Прочитайте речення. Розташуйте їх по порядку так, як розгорталася ситуація у тексті.
Чудернацьке житло.

Їжачок пропав.

Жив собі їжачок.

6)Переказ тексту учнями за планом

V. Підсумок уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили