Передумови виникнення сюжетно-рольової гри «Дитячий садок» в молодшій групі (січень)

Опис документу:
Методична розробка перспективного планування сюжетно-рольової гри «Дитячий садок» протягом місяця в молодшій групі. Поданий матеріал розрахован на чотири тижні, форми роботи з дітьми заплановані на пешу та другу половину дня.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Передумови виникнення сюжетно-рольової гри «Дитячий садок»

І тиждень з «______ » по «______»

І половина дня

ІІ половина дня

Понеділок

Вівторок

Розгляд ілюстрацій «В садочку». Мета: викликати інтерес до с/р гри .

Конструювання «Дитячий садок» Мета: вчити дітей конструювати споруду у певній послідовності, відтворюючи її основні ознаки.

Середа

Розглянути всі зони групової кімнати. Яке їх призначення? Мета: розвивати інтерес до с/р гри.

Ігрова ситуація « Лялька Оленка завітала до дітей. Вони їй розповіли про свою кімнату в групі: що є в ній, де вони граються, малюють». Мета: наробка діалогів, розвиток зв’язного мовлення.

Четвер

Проблемне питання «В якій кімнаті ми одягаємося? Для чого в роздягальні шафи?» Мета: вчити дітей розповідати про приміщення дитсадка, викликати інтерес до с/р гри.

Ігрова ситуація «Влаштуємо лялькам кімнату в дитсадку» Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, збагачувати активний словник назвами предметів побуту, грати разом, не сваритися.

П'ятниця

Д/Г «3 чого зроблено наші іграшки?» Мета: надати дітям знання про матеріали, які використовують для виготовлення іграшок, розширювати знання малят про предметний світ найближчого оточення.

Проблемне питання «Чому розкидані іграшки? Як треба поводитися в ігровому куточку?» Мета: виховувати у дітей бажання підтримувати порядок у куточку іграшок.

ІІ тиждень з «______ » по «______»

І половина дня

II половина дня

Понеділок

Проблемне питання «Що діти роблять в умивальній кімнаті?» Мета: закріплювати вміння користуватися милом, рушником; виховувати охайність, накопичувати знання до с/р гри.

Ігрова ситуація «До нас завітав замурзаний Колобок». Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, закріпити знання про призначення групових приміщень, виховувати охайність.

Вівторок

Бесіда про режим в дитсадку. Мета: закріпити знання дітей про життя в д/садку, розвивати бажання грати в с/р гру.

Читання та обговорення оповідання Н.Забіли «Ясоччин садок» Мета: виховувати бажання грати в с/р гру.

Середа

Проблемне питання «Що ми робимо вранці в дитячому садку?» Мета: виховувати бажання грати в с/р гру, уточнити знання дітей про режимні моменти в д/садку.

Ігрова ситуація «У дітей ранкова зарядка». Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, приймати до гри всіх бажаючих, грати дружно.

Четвер

Читання та обговорення твору В.Нестайко «Данилко й новачок» Мета: вчити розмовляти ввічливо, не кричати, розвивати дружні стосунки, вміння грати разом.

Ігрова ситуація «Вихователь проводе з дітьми гру» Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, приймати до гри всіх бажаючих, грати дружно.

П'ятниця

Розгляд ілюстрацій «Професії дитячого садка» Мета: викликати інтерес до працівників д/с.

Ліплення. «Іграшки в дитячому садку» Мета: виховувати бажання виконувати завдання естетичного характеру, учити бачити привабливе, красиве.

Передумови виникнення сюжетно-рольової гри «Дитячий садок»

ІІІ тиждень з «______ » по «______»

І половина дня

ІІ половина дня

Понеділок

Бесіда «Хто працює в дитячому садку» Мета: збагачувати уявлення дітей про тих, хто працює в дитячому садку, виховувати повагу до праці дорослих.

Проблемне питання «Люди яких професій працюють в нашому садку?» Мета: розвивати інтерес до с/р гри, повагу до працівників дитячого садка.

Вівторок

Читання та обговорення вірша М.Познанської «Вихователька» Мета: виховувати повагу до людей праці, бажання наслідувати їхні дії.

Бесіда про працю вихователя. Мета: розширити та уточнити знання дітей про працю вихователя.

Середа

Проблемне питання «Чому в дитячому садочку багато зелені?» Мета: вчити розмірковувати, висловлювати свої думки, ознайомити дітей з естетичною та практичною користю рослин.

Ігрова ситуація « Сьогодні ляльки завітали до нас в садок. Лялька Катруся буде вихователькою, а ми з вами будемо вихованцями.» Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, розвивати вміння дотримуватися своєї ролі, наробка діалогів.

Четвер

Перегляд альбому із зображенням кімнатних рослин та схем, в яких визначено який догляд вони потребують. Мета:формувати знання дітей про догляд за рослинами.

Педагогічна ситуація «Доглядаємо за квітами» Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, закріпити трудові дії, виховувати бажання грати в с/р гру.

П'ятниця

Спостереження за працею помічника вихователя та його взаємодією з вихователем. Мета: збагатити та уточнити знання дітей про працю помічника вихователя, виховувати дбайливе ставлення до результатів її праці.

Ігрова дія «Помічник вихователя прибирає в ігровому куточку». Мета: вчити наслідувати трудові дії, розвивати бажання грати в с/р гру.

ІV тиждень з «______ » по «______»

І половина дня

II половина дня

Понеділок

Д/г «Пригостимо Оленку» Мета: закріпити правила сервірування столу.

Ігрова ситуація «Накриваємо на стіл» Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, сервірувати стіл, розвивати вміння дотримуватися своєї ролі.

Вівторок

Проблемне питання «Хто підтримує порядок в групі» Мета: закріпити знання дітей про працю помічника вихователя, виховувати повагу до її праці.

Ігрова ситуація «Допоможемо помічнику вихователя прибрати в груповій кімнаті». Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, приймати до гри всіх бажаючих, гратися дружно.

Середа

Бесіда про зиму. Мета: закріпити основні прикмети зими, назви явищ, поведінку людей в зимовий період. Розвивати інтерес до с/р гри.

Розглянути на малюнках одяг дітей. Мета: збагачувати словник вихованців назвами одягу, взуття, виховувати інтерес до с/р гри.

Четвер

Д/г «Одягаємося на прогулянку» Мета: формувати знання дітей про сезонний одяг, необхідність одягатися по погоді.

Ігрова ситуація «Одягнемо ляльку на прогулянку» Мета: вчити послідовно одягати ляльку, розвивати бажання грати в с/р гру.

П'ятниця

Перегляд мультфільму «Малюк і Карлсон» Мета: познайомити дітей з героями мультфільму, пояснити слова «пустун», «веселун», «розбишака».

Конструювання «Гірка для ляльок» Мета: вчити зводити прості споруди за зразком, щільно приєднувати цеглинки.

Передумови виникнення сюжетно-рольової гри «Дитячий садок»

V тиждень з «______ » по «______»

І половина дня

II половина дня

Понеділок

Бесіда про роботу музичного керівника. Мета: збагатити та уточнити знання дітей про працю муз керівника, поглиблювати інтерес до роботи працівників дитячого закладу.

Ігрова ситуація « Ляльки танцюють танок» Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, приймати до гри всіх бажаючих, грати дружно.

Вівторок

Бесіда «Як ми готувалися до свята» Мета: розвивати цікавість дітей до роботи муз керівника, формувати навички наслідування його дій.

Сприяти виникненню с/р гри. «На Новорічному святі» Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, виховувати позитивні взаємостосунки між дітьми.

Середа

Конструювання «Стіл великий і маленький» Мета: розвивати у дітей вміння відображати предмети навколишньої дійсності, поєднувати деталі між собою.

Сприяти виникненню с/р гри. «Діти на прогулянці» Мета: вчити дітей створювати ігрове середовище, приймати до гри всіх бажаючих, виховувати позитивні взаємостосунки між дітьми.

Четвер

П'ятниця

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
6
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!