Педагогічний проект для дітей раннього віку «В світі казок»

Опис документу:
Діти наділені особливим даром — вони сприймають навколишній світ на рівних, вважаючи, що тварини, дерева, предмети можуть розмовляти, відчувати, думати. От і народжуються шедеври на кшталт: «Сьогодні я гратимусь ведмедиком, бо лялька поїхала у відпустку». Ми, дорослі, зачувши такі монологи, лише усміхаємося, а дитина продовжує фантазувати. Тож у цьому числі журналу пропонуємо вам разом з вихованцями озброїтися лупою й вирушити на пошуки казки — чарівної пігулки від поганого настрою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Педагогічний проект для дітей раннього віку «В світі казок»


Вихователь:

Тип проекту: груповий.

Термін:

За змістом: пізнавальний.

Учасники: діти раннього віку, вихователь, батьки.

Актуальність проекту: спілкуючись з маленькими дітьми і займаючись їх вихованням, ми отримуємо унікальну можливість повернутися в своє власне дитинство, зануритися в радісні спогади. Познайомивши дітей з чарівним світом казок, ми, безсумнівно, прищеплюємо їм любов до слова і інтерес до казок.

Казки для дітей несуть в собі крім чисто розважального, ще й пізнавальні елементи, адже вони:

- розвивають зв'язне мовлення;

- розвивають слух і вимову;

- формують поняття «добро і зло»;

- сприяють розвитку пам'яті і збагачують словниковий запас.

Мета проекту: створити позитивний емоційний настрій. Формувати у дітей уявлення про народні казки, виховувати інтерес до казок та рідної мови через різні види діяльності (творчу і пізнавальну).

Завдання проектної діяльності:

1. Прищеплювати любов до казок. Доставляти дітям радість і задоволення.

2. Вчити впізнавати окремі казки за характерними ознаками і діями героїв.

3. Активізувати мовлення, збагачувати словниковий запас. Спонукати дітей вступати в діалог українською мовою.

4. Через казку розвивати творчість, уяву, доброзичливе ставлення до героїв казок і один до одного.

5. Стимулювати дітей повторювати за вихователем слова і фрази із знайомих казок, сприяти прояву самостійності, активності в грі з персонажами - іграшками. Підтримувати інтерес дітей до ігор-драматизацій.

Передбачуваний результат:

- діти повинні повторювати найцікавіші, виразні уривки з прочитаної казки;

- впізнавати казку за ілюстраціями і по героям;

- розповідати зміст казки з опорою на малюнки в книзі, відповідати на питання вихователя;

- називати казку, прослухавши уривок з неї.

Очікувані результати 

- всебічний розвиток особистості дитини-дошкільника через залучення до казок;
- підвищення дитячої цікавості до казки; ставлення до казки як до системи навчання і виховання дошкільнят;
- бажання приймати участь у іграх - драматизаціях;
- поповнення ігрового куточка атрибутами для театралізованої діяльності в групі і дома;
- активна участь дітей у різноманітних заходах групи та ДНЗ;
- збагачення естетичного досвіду дітей на основі знань про театр;
- формування комунікативних навичок, емоційної виразності мовлення.

Результативність проекту

1. Створення та збагачення ігрових центрів в групі.
2. Збагачення освітньо - виховного середовища.
3. Розвиток інтересу дітей до казок.
4. Бажання дітей гратися самостійно.

Зміст проектної діяльності

  1. Консультація для батьків «Казка в роботі з дітьми раннього дошкільного віку».

  2. «Чарівний пензлик»( малювання): «Доріжка для Колобка»( ватними паличками).

  3. Дидактична гра «Знайди тінь».

  4. Стежинами природи : Екологічна гра « Хто як кричить».

  5. «Пізнайко»: Д/г « Хто де живе».

  6. « В гостях у казки»: Показ казки « Ріпка» на фланелеграфі»

  7. Світ навколо нас : Д/г « Відгадай з якої казки предмет

  8. Тематична ігротека Елемент драматизації казки « Колобок».

9. Спортивна розвага :« В казочку за здоров’ям».

10. Слухання аудіо казки «Ріпка».

11.«Пізнайко»: Д/г « Відадай з якої казочки».

12. Дидактична гра «Виклади казку».

13. Пальчикова гра «Маленькі колобочки».

14. Заучування пісеньки Кози-дерези.

15. Бесіда про свійських тварин, розглядання зображень.

16. Рухливі ігри «У ведмедя у бору».

17. Слухання аудіо казки «Колобок»

16. Консультація для батьків: «Значення казок в житті дитини»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»