ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: КОМУНІКАЦІЯ МІЖ УЧИТЕЛЕМ ТА УЧНЯМИ

Дистанційне навчання

Для кого: 1 Клас

13.06.2021

184

4

0

Опис документу:
Для будь-якого навчання комунікація є невід’ємним складником педагогічного процесу. Від рівня комунікації залежить її ефективність, і дистанційне навчання тут не виняток. Взаємодія між учнями та вчителями в дистанційному навчанні відбувається в межах штучно створеного комунікативного простору. Комунікативний простір передбачає сформовану ситуацію взаємодії, в якій є місце, час та взаємне бажання для спілкування, спрямовані на досягнення цілей процесу навчання. Складністю дистанційного навчання є
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Педагогічний процес в умовах дистанційного навчання: комунікація між учителем та учнями Заєць Людмила Петрівна Група 152-2021
Слайд № 1

Педагогічний процес в умовах дистанційного навчання: комунікація між учителем та учнями Заєць Людмила Петрівна Група 152-2021

Що таке дистанційне навчання? Дистанційне навчання – це взаємодія вчителя і учнів між собою на відстані, що включає всі копоненти освітнього процес...
Слайд № 2

Що таке дистанційне навчання? Дистанційне навчання – це взаємодія вчителя і учнів між собою на відстані, що включає всі копоненти освітнього процесу і реалізується специфічними засобами інтернет-технологій.

Взаємодія між учнями та вчителями в дистанційному навчанні відбувається в межах штучно створеного комунікативного простору. Комунікативний простір ...
Слайд № 3

Взаємодія між учнями та вчителями в дистанційному навчанні відбувається в межах штучно створеного комунікативного простору. Комунікативний простір передбачає сформовану ситуацію взаємодії, в якій є місце, час та взаємне бажання для спілкування, спрямовані на досягнення цілей процесу навчання.

Складністю дистанційного навчання є не тільки стимулювання учнів до внутрішньої роботи, а й можливість розгортання діалогу, який дозволяє учням вис...
Слайд № 4

Складністю дистанційного навчання є не тільки стимулювання учнів до внутрішньої роботи, а й можливість розгортання діалогу, який дозволяє учням висловлювати найрізноманітніші пропозиції. Діалог між учителями й учнями є важливим у ході як письмового, так і усного онлайн-спілкування.При цьому необхідно, щоб учень чи учениця отримували якісний зворотний зв’язок, це додатковий стимул та мотивація. При роботі в групі або спільноті вчителюі необхідно створювати для окремого учня або учениці ситуації успіху поруч з однолітками. Основна мета комунікації полягає в залученні та мотивації учасників до навчання. У дистанційному режимі багато видів традиційної мотивації працюють не так ефективно, як в очній школі

Слайд № 5

Засоби зв'язку, які використовую у комунікації з дітьми: Linoit Google-classroom Viber Zoom Матеріали з сайтів “На урок” та “Всеосвіта”
Слайд № 6

Засоби зв'язку, які використовую у комунікації з дітьми: Linoit Google-classroom Viber Zoom Матеріали з сайтів “На урок” та “Всеосвіта”

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.