! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Педагогічна рада ЗДО. Протоколи за навчальний рік.

Опис документу:
Педагогічна рада дієвий колегіальний орган управ­ління діяльністю навчального закладу, осередком колективної дум­ки, в якому педагоги обмінюються досвідом роботи та професійно зростають. Важливою функцією педагогічної ради навчального закладу є виховна. Вона спрямована на формування індивідуальності кож­ного педагога, громадської думки, свідомої дисципліни педагогічно­го колективу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дошкільний навчальний заклад

(ясла-садок) № 39 «Світанок»

ПРОТОКОЛ

31.08.2016 № 1

м. Київ

засідання педагогічної ради

Голова – Бережна Т.А.

Секретар – Бондаренко Н.В.

Присутні – 14 вихователів, музичний керівник, інструктор фізичного виховання, старша медична сестра.

Порядок денний:

  1. Підсумки літнього оздоровчого періоду (доповідач – завідувач Бережна Т.А.)

  2. Готовність дитячого садка до навчального року (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.)

  3. Затвердження плану навчально-виховної роботи на 2016-2017 навчальний рік. (доповідачі – завідувач Бережна Т.А.)

  4. Профілактика ДДТТ (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.)

  5. Продовження впровадження програми виховання та навчання дітей «Дитина» та продовження впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного року «Впевнений старт». Затвердження планів навчально-виховної роботи вихователя з фізичного виховання та музичного керівника. (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.)

  1. СЛУХАЛИ:

Бережна Т.А. проінформувала педагогічний колектив про підсумки літнього оздоровчого періоду в дошкільному навчальному закладі. Вона зазначила, що було оздоровлено 100% дітей, 40% оздоровлено в дошкільному закладі, 60% - батьками. Велику увагу вихователі всіх вікових груп приділяли руховому режиму дітей. В зв’язку з несвоєчасним приходом дітей до дитячого садка, ранкова гімнастика проводилась із запізненням. За час літнього оздоровчого періоду випадків травмування дітей не було.

ВИСТУПИЛИ:

Образцова М.М., старша медична сестра, доповіла те, що систематично проводились в дошкільному закладі повітряні та сонячні ванни, контрастне обливання ніг. Рухливі ігри та фізичні вправи проводились із урахуванням температури повітря, не допускалося перегрівання дітей. Зазначила про вітамінізацію харчування через забезпечення раціону дітей свіжими овочами та фруктами. Проаналізувала рівень захворюваності дітей влітку.

ВИРІШИЛИ:

    1. Підсумки літнього оздоровчого періоду вважати задовільними.

    2. Вихователям продовжувати роботу по оздоровленню дітей:

      1. Продовжувати велику увагу приділяли руховому режиму дітей.

      2. Провести роботу серед батьків, щодо своєчасного приходу дітей до дитячого садка, щодо вчасного проведення ранкової гімнастики.

      3. Продовжувати роботу по запобіганню травмування під час навчально-виховного процесу.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., розповіла про готовність навчального закладу до нового навчального закладу, відмітила гарну підготовку дошкільних груп до нового навчального року, а саме зроблені косметичні ремонти, групи оздоблені новим ігровим та дидактичним матеріалом; відмітила що для поглиблення знань дітей про Космос, планети, Всесвіт, в закладі створена кімната Космосу з різноманітним дидактичним матеріалом, для розширення знань дітей про права дітей створені два стенди «Батькам про права дітей», для поглибленого вивчення природи, погоди та взаємозв‘язків людини з довкіллям об лаштований метеомайданчик, для удосконалення знань дітей про безпеку створена в закладі кімната Безпеки; нагадала про поповнену Народознавчу світлицю, яка сприяє залученню дітей до національної культури рідного народу, допомагає закріплювати знання дітей про звичаї, обряди свого народу, розвиває інтерес до творчості українських народних майстрів мистецтва, вона поповнилась матеріалами про Мілютенка П.О., іменем, якого названа вулиця на якій побудований наш заклад та матеріалами про Лісовий масив, його визначні місця.

ВИСТУПИЛИ:

Бережна Т.А., завідувач, зауважила на те, що косметичні ремонти проводились в усіх групових приміщеннях, частково перекритий дах над музичним залом, групами «Барвінок», «Сонечко», «Веселка», зроблений частково ремонт коридору, закріплений лінолеум в старшій групі «Барвінок» за допомогою батьків, облаштовані майданчики новим ігровим обладнанням; познайомила з напрямками роботи закладу на 2016-2017 навчальний рік.

ВИРІШИЛИ:

    1. Стан підготовки до нового навчального року оцінити як «добре».

    2. Вихователю-методисту Бондаренко Н.В. розробити тематики відвідування кімнати Космосу, кімнати Безпеки, метеомайданчика.

    3. Вихователям груп:

      1. Стимулювати розвивальну та виховну діяльність дітей на розвиток їх творчої активності.

      2. Підвищувати результативність виховання та навчання дітей через використання новітніх, ефективних форм і методів навчання та виховання.

      3. Забезпечити наступність між садком та школою шляхом проведення спільних заходів, екскурсій до школи, включення в навчально-виховний процес ознайомлення в вихованців з правилами поведінки учнів, іграми з навчальною тематикою.

      4. У спілкуванні з батьками створювати атмосферу довіри, розширювати та поглиблювати уявлення про сучасні освітні завдання.

  1. СЛУХАЛИ:

Бережна Т.А., ознайомила з основними завданнями закладу на 2016-2017 навчальний рік згідно річного плану. Наголосила на проведенні заходів навчально-виховної роботи згідно термінів річного плану. Зупинилась на важливості проведення заходів щодо безпеки життєдіяльності дітей та обов’язковому дотриманні охорони праці на робочому місці.

ВИСТУПИЛИ:

Бондаренко Н.В., вихователь-методист, зауважила на внесенні в навчально-виховний процес інноваційних технологій під час занять та режимних моментів; зупинилась на термінах проведення педрад, консультацій, колективних переглядів в новому навчальному році згідно річного плану.

ВИРІШИЛИ:

    1. Затвердити річний план навчально-виховної роботи закладу на 2016-2017 навчальний рік.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., розповіла про профілактичну роботу з ДДТТ, безпеку поведінки на вулицях міста, поглиблення знань дітей щодо дорожньо-транспортних правил, поширення серед батьків знань про безпеку дорожнього руху.

ВИСТУПИЛИ:

Лебедик Н.П., вихователь старшої групи «Бджілка», зазначила про ознайомлення дітей в ігровій формі з яскравою атрибутикою - з безпечними правилами на дорогах, дома, під час пожежі; розповіла, що для поглиблення знань дітей з безпеки життєдіяльності важливо проводити лялькові вистави на відповідні тематики.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям всіх груп:

      1. Проводити різні ігрові форми роботи з яскравою атрибутикою для закріплення знань дітей про безпеку життєдіяльності.

      2. Поповнити куточки Безпеки в групах новою атрибутикою.

      3. Поширювати серед батьків знання про безпеку дорожнього руху.

      4. Поглиблювати знання дітей з безпеки життєдіяльності через проведення лялькових вистав на відповідні тематики.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В. розповіла про продовження впровадження в роботу групи раннього віку, молодших та середній дошкільних груп програми виховання і навчання «Дитина»; зазначила, що програма виховання і навчання «Дитина» розроблена на виконання законодавчих та нормативних документів, що стосується модернізації і оновлення змісту дошкільної освіти в Україні. Програмовий зміст освітньої роботи з дошкільнятами представлено у розділах: «Крихітки», «Малята», «Чомусики», «Фантазери- мрійники», які відбивають картину цілісного розвитку різних сфер особистості дитини в продовж дошкільного періоду. Нагадала, що старші дошкільні групи будуть продовжувати працювати за програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», яка зорієнтована на підготовку дітей до шкільного навчання, спрямована на всебічний розвиток та вдосконалення особистості; проінформувала про планування роботи вихователів в дошкільних групах, плани роботи вихователя з фізичного виховання та музичного керівника на 2016-2017 навчальний рік.

ВИРІШИЛИ:

    1. Продовжувати впроваджувати в роботу групи раннього віку, молодших та середній дошкільних груп програми виховання і навчання від двох до семи років «Дитина»; планування в групах зорієнтувати згідно розділів програми виховання і навчання програми «Дитина».

    2. Продовжувати впроваджувати в старших дошкільних групах роботу за програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», планування в групах зорієнтувати за лініями розвитку програми «Впевнений старт».

    3. Затвердити планування в дошкільних навчальних групах на 2016-2017 навчальний рік.

    4. Затвердити плани роботи вихователя з фізичного виховання та музичного керівника на 2016-2017 навчальний рік.

Голова Бережна Т.А.

Секретар Бондаренко Н.В.

Дошкільний навчальний заклад

(ясла-садок) № 39 «Світанок»

ПРОТОКОЛ

04.10.2016 № 2

м. Київ

засідання педагогічної ради

Голова – Бережна Т.А.

Секретар – Бондаренко Н.В.

Присутні – 14 вихователів, музичний керівник, інструктор фізичної культури.

Порядок денний:

1. Про педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації

(доповідач – завідувач Бережна Т.А.)

СЛУХАЛИ:

Бережна Т.А., завідувач, розповіла про педагогічного працівника, який підлягає черговій атестації в 2016-2017 навчальному році, а саме Герасимчук В.Є., вихователь, на відповідність раніше присвоєному тарифного розряду № 9 та присвоєння педагогічного звання «вихователь-методист».

ВИСТУПИЛИ:

Шевченко О.П., інстуктор фізичної культури, доповнила про вихователя середньої групи «Сонечко» Герасимчук В.Є., зазначила, що Валентина Євгенівна при проведенні занять базується на науковому підході до розвитку здібностей дітей, обдарованості, талантів, велику увагу приділяє розвитку розумових, мовленнєвих, комунікативних, соціальних, емоційно-чуттєвих, вольових здібностей, використовує у роботі диференційований та індивідуальний підхід до вихованців, поглиблено працює над питанням розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами ігор-драматизацій.

Бондаренко Н.В., вихователь-методист, розповіла про те, що Герасимчук В.Є. досягла високого професіоналізму в роботі, систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні, надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам, приймає активну участь в роботі семінарів, методоб'єднань, виставках посібників та дидактичного матеріалу, вернісажах дитячих малюнків, передає свій педагогічний досвід молодим вихователям, виступає з доповідями, проводить відкриті заняття, володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує, вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення занять, вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі.

Пономаренко І.М, вихователь, запропонувала включити до графіку атестації на 2016-2017 навчальний рік вихователя Герасимчук В.Є. на присвоєння педагогічного звання «вихователь-методист».

ВИРІШИЛИ:

1.1. Порушити клопотання перед атестаційною комісією Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації про присвоєння педагогічного звання «вихователь-методист» вихователю Герасимчук Валентині Євгенівні.

Голова Бережна Т.А.

Секретар Бондаренко Н.В.

Дошкільний навчальний заклад

(ясла-садок) № 39 «Світанок»

ПРОТОКОЛ

04.10.2016 № 2

м. Київ

засідання педагогічної ради

Голова – Бережна Т.А.

Секретар – Бондаренко Н.В.

Присутні – 14 вихователів, музичний керівник, інструктор фізичної культури.

Порядок денний:

1. Про схвалення методичної розробки вихователя Герасимчук В.Є., яка проходить атестацію в 2016 - 2017 н. р. і претендує на присвоєння педагогічного звання «вихователь-методист». (доповідач – завідувач Бережна Т.А.)

2. СЛУХАЛИ:

Бережна Т.А., завідувач, яка представила методичну розробку Герасимчук Валентини Євгенівни вихователя дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 39 «Світанок» з теми: «Розвиток мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами ігор-драматизацій» та рекомендувала її до схвалення педагогічною радою.

ВИСТУПИЛИ:

Бондаренко Н.В., вихователь-методист, яка охарактеризувала професійну діяльність вихователя Герасимчук В.Є., коротко представила зміст представленої до розгляду методичної розробки та розкрила її практичну значущість.

ВИРІШИЛИ:

1.1. Схвалити методичну розробку Герасимчук Валентини Євгенівни вихователя дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 39 «Світанок» з теми: «Розвиток мовлення дітей середнього дошкільного віку засобами ігор-драматизацій».

Голова Бережна Т.А.

Секретар Бондаренко Н.В.

Дошкільний навчальний заклад

(ясла-садок) № 39 «Світанок»

ПРОТОКОЛ

29.11.2016 № 3

м. Київ

засідання педагогічної ради

Голова – Бережна Т.А.

Секретар – Бондаренко Н.В.

Присутні – 16 педагогів

Відсутні – Іващенко М.О. (сесія).

Порядок денний:

  1. Реалізація рішень попередньої педагогічної ради

(доповідач – завідувач Бережна Т.А.)

  1. Стан роботи по вихованню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок. (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.).

  2. Про діагностування вихователів (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.).

  3. Про анкетування батьків (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.).

  4. Організація життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх ліній в вікових групах

(доповідачі – вихователі)

  1. «Формування культури здоров’я в умовах рухової діяльності дошкільника» (доповідач – інструктор фізичного виховання Шевченко О.П.)

  2. «Педагогічне керівництво самостійною руховою діяльністю дітей» (доповідач – вихователь Охлопкова Є.В.)

  1. СЛУХАЛИ:

Бережна Т.А. проінформувала педагогічний колектив про як вихователі стимулюють розвивальну та виховну діяльність дітей на розвиток їх творчої активності, про це свідчить різноманітна ігрова діяльність в усіх вікових групах, використання новітніх, ефективних форм і методів навчання та виховання, забезпечення наступності між садком та школою шляхом проведення спільних заходів, екскурсій до школи, включення в навчально-виховний процес ознайомлення в вихованців з правилами поведінки учнів, іграми з навчальною тематикою; зупинилась на тому, що у спілкуванні з батьками педагоги створюють атмосферу довіри, розширюють та поглиблюють уявлення про сучасні освітні завдання.

ВИСТУПИЛИ:

Бондаренко Н.В., зазначила про належну роботу дошкільних груп по впровадженню програми виховання і навчання від двох до семи років «Дитина» та продовження впровадження в старших дошкільних групах програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»; зупинилась на особливостях планування в дошкільних групах згідно цих програм.

Шевченко О.П., інструктор фізичної культури, розповіла про проведення різних ігрових форм роботи з яскравою атрибутикою для закріплення знань дітей про здоровий спосіб життя та безпеку життєдіяльності, поширення серед батьків знань про здоровий спосіб життя, безпеку життєдіяльності, сприятливі умови побуту, активний відпочинок.

ВИРІШИЛИ:

    1. Зняти з контролю пункт про реалізацію рішень попередньої педагогічної ради.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., розповіла про стан роботи по вихованню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок. (текст доповіді додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Ганага Н.Ю., вихователь середньої групи «Перлинка», зазначила про важливість виховання в дітях відповідального ставлення до власного здоров'я і здоров'я оточення, як до вищої суспільної цінності через навчальну та виховну діяльність в групі.

Іващенко М.О., вихователь старшої групи «Пролісок», поділилася досвідом проведенння розвивальних бесід з дітьми «Безпека при користуванні електроприладами», «Я дотримуюсь правил дорожнього руху», «Домашня адреса», «Правила поведінки в гостях», «Як слід поводитись під час винекнення пожежі», «Чужий за дверима» тощо.

Міщук В.С., вихователь молодшої групи «Дзвіночок», зазначила про важливість виховання у дітей культурно-гігієнічних навичок, а саме, закочувати рукава, не обливатися, правильно користуватися милом, особистим рушником, серветкою, розпізнавати та класти на місця власні речі; зупинилась на проведенні загартувальних вправ в групі: ходіння босоніж по коригувальних килимках, масаж стоп ніг гімнастичними палицями, масаж рук олівцями, матузкою, використання елементів точкового масажу носика, голови, вух.

ВИРІШИЛИ:

    1. Стан роботи по вихованню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок оцінити, як «добре».

    2. Вихователям груп:

      1. Продовжувати ознайомлення дітей з навколишнім життям, безпечною поведінкою, здоровим способом життя, сприятливими умовами побуту, щоб діти мали певні конкретні знання про навколишню дійсність, які б вони могли використати в іграх.

      2. Формувати, зміцнювати та відновлювати здоров’я дітей через фізкультурно-оздоровчу роботу.

      3. Підвищувати результативність виховання та навчання дітей через використання новітніх, ефективних форм і методів навчання та виховання.

      4. Виховування бажання берегти своє здоров’я та піклуватися про здоров’я близьких людей.

      5. Формування навичок збереження та зміцнення постави, профілактики плоскостопості.

      6. Формування відповідального ставлення до власного здоров’я та життя.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., ознайомила колектив з результатами діагностування педагогів (аналіз діагностування педагогів додано до протоколу)

ВИСТУПИЛИ:

Міщук В.С., вихователь молодшої групи «Дзвіночок», розповіла про наслідування досвіду інших вихователів, планування діяльності, щоб її результати співпадали з потребами суспільства; розвитку у дітей креативності, вільної думки, вміння виявити і проявити дитячу творчість і ініціативу; зупинилась на співпраці з родиною, індивідуальному підході до кожної дитини для здорового та успішного розвитку малюків.

Пономаренко І.М.., вихователь середньої групи «Сонечко», зазначила про важливість використання в навчально-виховному процесі досвіди роботи кращих педагогів минулого В. Сухомлинського, С. Русової, О.Макаренко, М.Зайцева, Л.С.Метліної тощо.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям усіх груп:

      1. Стимулювати самостійність в них, відповідальність, активне самосприймання і розумовий розвиток, в своїх групах реалізувати на практиці ідеї гуманізації педагогічного процесу.

      2. В навчально-виховному процесі кращі досвіди роботи педагогів минулих років для розвитку та виховання дітей.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., ознайомила колектив з аналізуванням батьківського анкетування (аналіз батьківського анкетування додано до протоколу)

ВИСТУПИЛИ:

Стеценко О.А., вихователь групи раннього віку «Колобок», зазначила про надання рекомендацій батькам, щодо позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок, зокрема проведення бесід стосовно загартування дітей вдома: «прогулянки в лісі», «Дотримання режиму», «Стоп шарфам!» (про те, що не варто закривати рот шарфами під час прогулянок), «Зручний одяг вдома і на прогулянці», «Як правильно дихати на прогулянці, особливо взимку».

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователю-методисту Бондаренко Н.В.:

      1. Підготувати пам’ятки для батьків, щодо здорового способу життя, безпеки життєдіяльності дітей в розвиваючому середовищі.

    2. Вихователям усіх груп:

      1. Постійно поширювати серед батьків інформацію щодо позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок.

  1. СЛУХАЛИ:

Лебедик Н.П., вихователь старшої групи «Бджілка», поділилась досвідом використання дидактичних ігор для формування мотивації у дітей на здоровий спосіб життя: «Корисна та шкідлива їжа», «Де подзвонили?», «Впізнай за голосом», «Лікарня», «Що де росте?», «смачний борщ» тощо.

Романенко Н.В., вихователь середньої групи «Перлинка», поділилась досвідом формування знань у дітей з безпечної поведінки в довкіллі: обговорення під час занять та ігор правил поведінки на дорозі, в транспорті, в дитячому садочку, вдома тощо; проведення з батьками бесід «Садочок і я», «Техніка безпеки», «Небезпека не спить».

Чуєнко М.О., вихователь молодшої групи «Віночок», розповіла про виховні моменти ігор «Лікарня», «Поліклініка», «Аптека», «Автопарк», «Пожежники», «Сім'я», «На прогулянці», «Дитячий садок» в яких діти навчаються поводитися в різних ситуаціях, розширюється дитячий кругозір, ці ігри допомагають малюкам запам’ятовувати назви частин тіла і різних лікувальних та оздоровлювальних процедур, служби порятунку, правила безпечної поведінки.

ВИСТУПИЛИ:

Бондаренко Н.В., вихователь-методист, розповіла про організацію життєдіяльності дітей в дошкільних групах з урахуванням освітніх ліній згідно Базового компоненту дошкільної освіти, програми виховання і навчання від двох до семи років «Дитина», програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям усіх вікових груп:

      1. Продовжувати ознайомлювати дітей з навколишнім життям, здоровим способом життя, сприятливими умовами побуту, безпечною поведінкою, щоб діти мали певні конкретні знання про навколишню дійсність, які б вони могли використати в іграх та житті.

      2. Застосовувати творчий підхід в організації і керівництві ігровою діяльністю дітей.

      3. Формувати мотивацію на здоровий спосіб життя, безпеку життєдіяльності свою та інших людей, засобами ігрової діяльності дітей.

  1. СЛУХАЛИ:

Шевченко О.П., розповіла про формування культури здоров’я в умовах рухової діяльності дошкільника (текст доповіді додано до протоколу)

ВИСТУПИЛИ:

Кравченко В.О., вихователь старшої групи «Пролісок», наголосила на проведенні рухливих ігор, за допомоги яких діти в ігровій формі оздоровлюються, водночас закріплюючи отримані знання під час навчально-виховного процесу, зупинилась на таких іграх: «Збий булаву», «Знайди і промовчи», «Гуси-лебеді», «Автомобілі», «М'яч у коло», «Пожежники на навчанні» тощо; зазначила народну гру: «Унадився журавель».

Пономаренко І.М., вихователь середньої групи «Сонечко», розповіла про використання для зміцнення та оздоровлення дітей під час занять вправ на дихання: «Вітерець гойдає листочки», «Чий папірець найдовше протримається в повітрі», «Подмухай тихенько, сильно», «Надуй кульку», «Мильна піна», «Остуди чай», «Пливе човник», «Подуй на стрічку, хмаринку, квіточку».

Дикало Т.О., вихователь молодшої групи «Капітошка», розповіла про проведення розваг «У здоровому тілі – здоровий дух», «Подорож у країну здоров'я», «Спритні жабенята», «Хлопчики-горобчики», «У гості до козаків», «В гостях у Сонечка на галявині здоров'я», «В країні міцного здоров'я» тощо.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям всіх вікових груп:

      1. Продовжувати ознайомлювати дітей з навколишнім життям, здоровим способом життя, безпекою життєдіяльності, сприятливими умовами побуту, щоб діти мали певні конкретні знання про навколишню дійсність, які б вони могли використати в іграх та в подальшому житті.

      2. Формувати, зміцнювати та відновлювати здоров’я через фізкультурно-оздоровчу роботу.

      3. Регулювати взаємини, вирішувати конфлікти, які виникають у процесі гри, використовувати ігри з метою створення педагогічно доцільного клімату в групі, залучати до ігрової діяльності сором'язливих, невпевнених, малоактивних дітей.

  1. СЛУХАЛИ:

Охлопкова Є.В., розповіла про педагогічне керівництво самостійною руховою діяльністю дітей (текст доповіді додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Шепель Н.О., вихователь групи раннього віку «Колобок», розповіла, як за допомогою іграшок створювати з дітьми різноманітні пізнавально-ігрові завдання: лялька втомилася, хоче спати, їсти, гратися, збирається на прогулянку, грається з друзями тощо.

Іващенко М.О., вихователь старшої групи «Пролісок», нагадала, який величезний вплив мають твори художньої літератури: «Мийдодир», «Федорене горе», «Доктор Айболит», «Кицькин дім», «Вінні Пух і всі, всі, всі», «Як Капризулька Посміхушкою стала», «Неслухняний півник», «Чому горлечко болить?», «Дядя Стьопа», «Неслухняне кошеня», «Казка про дівчинку Марійку та бабусю Гігієну», «Маленька Ля та пані Застуда» «Корисний відпочинок» тощо.

Охлопкова Є.В., вихователь молодшої групи «Віночок», наголосила на важливості використання сюжетно-рольових ігор під час навчально-виховного процесу для формування та закріплення знань дітей про здоровий спосіб життя: «Дитячий садок», «Сім'я», «Кухня», «Лікарня», «Поліклініка», «Аптека», «Перукарня», «Автопарк», «Пожежники», «Ательє», «Бібліотека», «Магазин», «Будівельники», «Школа» тощо.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям всіх груп:

      1. Розвивати самостійну рухову діяльність, як форму активізації рухового режиму.

      2. Збагачувати рухові навички дітей у процесі гри з різними іграшками та предметами.

      3. Активізувати педагогічно доцільний зміст ігор – знань, моральних уявлень, творчості, самостійності – за допомогою рольового спілкування вихователя з дітьми, введення правил колективної гри.

      4. Своєчасно допомагати дітям у виборі іграшки, сюжету та змісту гри, особливо при переході від одного режимного моменту до іншого.

      5. Організовувати активне спілкування дітей в іграх.

Голова Бережна Т.А.

Секретар Бондаренко Н.В.

Дошкільний навчальний заклад

(ясла-садок) № 39 «Світанок»

ПРОТОКОЛ

23.02.20174

м. Київ

засідання педагогічної ради

Голова – Бережна Т.А.

Секретар – Бондаренко Н.В.

Присутні – 13 вихователів, музичний керівник, медична сестра.

Відсутні – Дикало Т.О., Ганага Н.Ю. (л/лист).

Порядок денний:

  1. Реалізація рішень попередньої педагогічної ради (доповідач – завідувач Бережна Т.А.)

  2. Стан роботи по формуванню морального досвіду дошкільників засобами художньої літератури та спільної діяльності; вихованню позитивних дитячих взаємовідносин (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.).

  3. Про стан навчально-виховного процесу за І півріччя 2016-2017 навчального року (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.).

  4. Про результати тематичної перевірки «Соціально-моральний розвиток дошкільнят в різних видах діяльності» (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.).

  5. Виставка – презентація дидактичних ігор по розвитку моральних якостей у дошкільників (доповідачі – вихователі).

  6. «Духовно – моральне виховання в сім'ї» (доповідач – музичний керівник Тараніч Т.М.)

  7. «Виховання культури поведінки у дітей дошкільного віку» (доповідач – вихователь Чуєнко М.О.)

  1. СЛУХАЛИ:

Бережна Т.А. проінформувала педагогічний колектив про реалізацію рішень попередньої педагогічної ради дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 39 «Світанок»; зазначила, про те, як вихователі ознайомлювали дітей з навколишнім життям, здоровим способом життя, безпекою життєдіяльності, сприятливими умовами побуту, щоб діти мали певні конкретні знання про навколишню дійсність, які б вони могли використати в іграх та в подальшому житті, формували, зміцнювали та відновлювали здоров’я через фізкультурно-оздоровчу роботу, регулювали взаємини, вирішували конфлікти, які виникають у процесі гри, використовували ігри з метою створення педагогічно доцільного клімату в групі, залучати до ігрової діяльності сором'язливих, невпевнених, малоактивних дітей.

ВИСТУПИЛИ:

Бондаренко Н.В., вихователь-методист, зазначила про розвиток самостійної рухової діяльності, як форми активізації рухового режиму, збагачення рухових навичок дітей у процесі гри з різними іграшками та предметами, активізування педагогічно доцільного змісту ігор – знань, моральних уявлень, творчості, самостійності – за допомогою рольового спілкування вихователя з дітьми, введення правил колективної гри; зупинилась на своєчасній допомозі дітям у виборі іграшок, сюжетів та змісту ігор, особливо при переході від одного режимного моменту до іншого, зазначила про, організацію активного спілкування дітей в іграх.

Шевченко О.П., інструктор фізичної культури, нагадала про важливість проведення різноманітних ігор: рухливих, музичних, дидактичних, сюжетно-рольових ігор, за допомоги яких діти в ігровій формі оздоровлюються, водночас закріплюють отримані знання під час навчально-виховного процесу.

ВИРІШИЛИ:

    1. Зняти з контролю пункт про реалізацію рішень попередньої педагогічної ради.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., розповіла про стан роботи по формуванню морального досвіду дошкільників засобами художньої літератури та спільної діяльності; вихованню позитивних дитячих взаємовідносин (текст доповіді додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Мазурець І.Ф., вихователь старшої групи «Барвінок», зазначила про важливість розвитку у дітей здатності брати на себе відповідальність, повагу один до одного; розповіла про велику виховну цінність у цьому бесід з дошкільнятами про відповідальне ставлення до близьких людей, родини, до себе, до справ, які тобі доручили.

Міщук В.С., вихователь молодшої групи «Дзвіночок», розповіла про великий виховний вплив дидактичних ігор, які формують доброзичливе ставлення один до одного, уміння ділитися з товаришами іграшками, переймати досвід тільки добрих вчинків, зазначила ігри, які використовуються в групі: «Оціни вчинок», «Добре-погано», «Подари серденько», «Квітка настрою», «Добре серденько» тощо.

Довбій Т.Ю., вихователь середньої групи «Веселка», поділилась досвідом роботи з морального виховання в групі, а саме: читання та обговорення оповідань, вивчення віршів, мирилок, використання ігор з моральними ситуаціями, зокрема: «Добре чи погано!», «Що таке добре, що таке погано», вивчення пісень про дружбу.

ВИРІШИЛИ:

    1. Стан роботи по формуванню морального досвіду дошкільників засобами художньої літератури та спільної діяльності; вихованню позитивних дитячих взаємовідносин оцінити, як «добре».

    2. Вихователям груп продовжувати:

      1. Збагачувати наочно-чуттєві уявлення дітей про моральні якості, чесноти та добру поведінку.

      2. Сприяти розумінню у дітей того, яку велике значення має дотримання моральних правил.

      3. Формувати вміння розрізняти позитивні й негативні вчинки, давати їм оцінку.

      4. Закріплювати вміння дотримуватися моральних правил у повсякденному житті.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В. розповіла про стан навчально-виховного процесу за І півріччя 2016-2017 навчального року (текст доповіді додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Бережна Т.А. зазначила про роботу вихователів дошкільних груп протягом І півріччя 2016-2017 навчального року; зупинилась на застосуванні різноманітних методів та прийомів, цікавих інноваційних форм роботи у виховуванні позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок; формуванні морального досвіду дошкільників засобами художньої літератури та спільної діяльності; виховувати позитивні дитячі взаємовідносини.

Образцова М.М., старша медична сестра, розповіла про застосування оздоровчих технологій в групах протягом півріччя, а саме, регулярне проведення прогулянок на свіжому повітрі, фізкультурних занять, ранкової гімнастики та гігієнічної гімнастики після денного сну, після денного сну використовуються доріжки здоров’я з нетрадиційних матеріалів (жолудів, каштанів, різних губок тощо); регулярно проводиться полоскання ротиків водою кімнатної температури; для підвищення імунітету вихователі в групах за допомогою батьків дають дітям вживати часник та цибулю.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям старших груп реалізувати практично принцип індивідуально – диференційованого підходу до дітей в навчально – виховній роботі.

    2. Вихователям всіх вікових груп поєднувати в процесі навчання різні форми навчально – пізнавальної діяльності дітей.

    3. Вихователям всіх вікових груп в роботі з дітьми продовжувати використовувати багато різноманітних оздоровчих технологій.

    4. Широко залучати до співробітництва батьків дітей.

    5. Постійно робити самоаналіз та вчасно усувати недоліки в своїй роботі.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., ознайомила колектив з результатами тематичної перевірки «Соціально-моральний розвиток дошкільнят в різних видах діяльності» (текст довідки додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Герасимчук В.Є., вихователь середньої групи «Сонечко», розповіла про застосування літературних творів та обговорення з дітьми їх змісту, наприклад: «Зимівля звірів», твори В.О. Сухомлинського «Чорні руки», «Соромно перед соловейком», «Розділена радість», «Найгарніша мама», «Добре слово» тощо.; нагадала про проведення різноманітних індивідуальних бесід з дітьми та їх батьками, зокрема: «Як налагодити стосункі з друзями».

Тараніч Т.М., музичний керівник, звернула увагу на розвиток самостійної музичної діяльності дітей під час вивчення народних пісень, колискових, малих фольклорних жанрів нашого народу з метою створення педагогічно доцільного клімату в групі, залучання до ігрової діяльності сором'язливих, невпевнених, малоактивних дітей.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям усіх груп:

      1. Формувати вміння узагальнювати й систематизувати уявлення дітей про чуйність, доброзичливість, допомогу тим, хто цього потребує, і кому самому під силу її надати.

      2. Спонукати дітей до розвитку позитивних емоцій та почуттів.

      3. Спонукати дітей до мислення, спостерігання, мовлення, доведення, розуміння, творення.

      4. Забезпечувати повноцінний мовленнєвий, соціальний, пізнавальний та духовний розвиток зростаючої особистості.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., запропонувала вихователям презентувати дидактичні ігри по розвитку моральних якостей у дошкільників.

ВИСТУПИЛИ:

Чугунова Т.П., вихователь молодшої групи «Капітошка», показала дидактичну гру «Добрі вчинки», яка допомагає дітям уточняти морально-етичне уявлення про добро та зло, вчити виявляти критичність до своїх вчинків, схвалення дій того хто зробив правильно, розвивати в дітях соціальні емоції (співчуття, бажання допомагати, тощо).

Стеценко О.А., вихователь групи раннього віку «Колобок», розповіла про дидактичну гру «Сонечко і дощик» для виховування у дітей бажання бути приємними людьми, бажання творити добро, робити добрі вчинки, бути доброзичливими, щирими, проявляти співчуття, доброту, піклування.

Довбій Т.Ю., вихователь середньої групи «Веселка», розповіла про використання емоційних ігор, зокрема в куточку емоційного розвантаження або використання гри «Театр емоцій», які допомагають створювати соціально-психологічні умови емоційного виховання та являються психолого-педагогічними засобами профілактики і корекції негативних емоцій.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям усіх груп:

      1. Створювати предметно-розвивальне середовище для розвитку моральних якостей у дошкільників.

      2. Створювати освітньо-виховний простір, орієнтований на індивідуальність кожної дитини, умови для вільного вибору дитиною змісту й способу дій, забезпечувати її творчу та мовленєву активність, допитливість, пробудження творчої ініціативи.

      3. Підтримувати самоцінності дітей у втіленні власних задумів та мовленнєвому висловлюванні.

      4. Виховувати у дітей загальнолюдських моральних цінності: порядність, скромність, доброзичливість, чесність, самостійність, відповідальність, наполегливість у досягненні мети, почуття обов’язку.

  1. СЛУХАЛИ:

Тараніч Т.М., розповіла про духовно – моральне виховання в сім'ї (текст доповіді додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Охлопкова Є.В., вихователь старшої ясельної групи «Віночок», розповіла про встановлення тісного зв'язку з сім'ями вихованців, а саме через бесіди, поради, консультації з батьками; розповіла про підготування пам'яток для батьків на тему: «Як виховати в дитині чесність», «Робота з казкою вдома», «Як підтримати дитину», «Приклад батьків» тощо.

Кравченко В.О., вихователь старшої групи «Пролісок», поділилась досвідом бесід з батьками на батьківських зборах, щодо сприяння емоційному розвитку дітей, на який впливає поведінка дорослих, яка робить їх джерелом комфорту і підтримки, а саме розкриття батькам таких понять, як: «тепло», «чуйність», «повага», «емпатія», «щирість».

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям всіх вікових груп:

      1. Розвивати вміння розуміти внутрішній стан людини, тобто «пізнавати людину серцем».

      2. Підтримувати самоцінність дітей у втіленні власних задумів та мовленнєвому висловлюванні.

      3. Виховувати у дітей чуйність і доброту у взаємовідносинах між собою.

      4. Поширювати серед батьків інформацію щодо важливості морального виховання у дошкільників засобами художньої літератури та спільної діяльності; виховування позитивних дитячих взаємовідносин.

      5. Використовувати у роботі з батьками анкетування, вручення пам’яток з різних аспектів соціально-морального розвитку дітей.

  1. СЛУХАЛИ:

Чуєнко М.О., розповіла про виховання культури поведінки у дітей дошкільного віку (текст доповіді додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Іващенко М.О., вихователь старшої групи «Пролісок», розповіла про проведення занять для формування моральних якостей у дітей, а саме: «Подорож до казкової країни доброти», «Щоб щасливо жити з усіма слід дружити» під час яких діти навчались усвідомлювати моральні категорії добра і зла, співставляли вчинки, підбирали епітети, синоніми, антоніми до цих категорій.

Романенко Н.В., вихователь середньої групи «Перлинка», поділилася досвідом застосування моделювання навчально-виховної роботи з дошкільниками за літературними творами В.Сухомлинського з широким використанням комп’ютерної техніки, мультимедійних програм, друкованої і предметної наочності.

Лебедик Н.П., вихователь старшої групи «Бджілка», розповіла про розв'язання з дітьми завдань морально-етичного виховання; поділилась досвідом використання образотворчої діяльності для розвитку у дітей моральних якостей: «Здійснення мрії», «Кулька поваги», «Будиночок для сонечка», «Дерево любові», тощо.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям всіх груп:

      1. Удосконалювати вміння дітей виробляти елементарні судження про свої досягнення, досягнення інших.

      2. Стимулювати вміння розв’язувати морально виправдані способи протидії злу.

      3. Постійно використовувати методи, що забезпечують створення в дітей практичного досвіду суспільної поведінки: виховання моральних звичок, приклад дорослих або інших дітей, цілеспрямовані спостереження за працею дорослих або грою дітей, організовувати спільну діяльність, спільну ігрову діяльність.

      4. Активізувати використання в роботі з дітьми аналіз ситуацій морального вибору, аналіз життєвих ситуацій.

      5. Формувати вміння розрізняти позитивні й негативні вчинки, давати їм оцінку.

      6. Закріплювати вміння дотримуватися моральних правил у повсякденному житті.

Голова Бережна Т.А.

Секретар Бондаренко Н.В.

Дошкільний навчальний заклад

(ясла-садок) № 39 «Світанок»

ПРОТОКОЛ

25.04.20175

м. Київ

засідання педагогічної ради

Голова – Бондаренко Н.В.

Секретар – Пономаренко І.М.

Присутні – 14 вихователів, інструктор з фізичного виховання, музичний керівник.

Порядок денний:

  1. Реалізація рішень попередньої педагогічної ради

(доповідач – завідувач Бережна Т.А.).

  1. Стан роботи по розвитку навичок соціально-економічної поведінки та споживчої культури дошкільників. (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.).

  2. Про результати комплексної перевірки в молодшій групі «Капітошка»

(доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.).

  1. Виставка – презентація дидактичних ігор для економічного розвитку дітей (доповідачі – вихователі).

  2. «Характерною особливістю дитини є його прагнення до пізнавальної діяльності»

(доповідач – вихователь Лебедик Н.П.)

  1. «Формування основ споживчих знань у дітей дошкільного віку»

(доповідач – вихователь – Пономаренко І.М.)

  1. Диспут «Формування первинного економічного досвіду» (доповідачі – вихователі)

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В. проінформувала педагогічний колектив про реалізацію рішень попередньої педагогічної ради дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 39 «Світанок»; зазначила, що в роботі з дітьми вихователі систематично проводять роботу по збагачуванню наочно-чуттєвих уявлень дітей про моральні якості, чесноти та добру поведінку; сприяли розумінню у дітей того, яке велике значення має дотримання моральних правил; формували вміння розрізняти позитивні й негативні вчинки, давати їм оцінку; закріплювали вміння дотримуватися моральних правил у повсякденному житті; поєднували в процесі навчання різні форми навчально – пізнавальної діяльності дітей.

ВИСТУПИЛИ:

Шевченко О.П., інструктор з фізичного виховання, зазначила, що у практиці роботи вихователі намагаються формувати вміння узагальнювати й систематизувати уявлення дітей про чуйність, доброзичливість, допомогу тим, хто цього потребує, і кому самому під силу її надати; спонукати дітей до розвитку позитивних емоцій та почуттів; спонукати дітей до мислення, спостерігання, мовлення, доведення, розуміння, творення; забезпечувати повноцінний мовленнєвий, соціальний, пізнавальний та духовний розвиток зростаючої особистості.

Тараніч Т.М., музичний керівник, розповіла про створення освітньо-виховного простору, орієнтованого на індивідуальність кожної дитини, умови для вільного вибору дитиною змісту й способу дій, забезпечувати її творчу та мовленнєву активність, допитливість, пробудження творчої ініціативи; підтримування самоцінності дітей у втіленні власних задумів та мовленнєвому висловлюванні; виховування у дітей загальнолюдських моральних цінності: порядності, доброзичливості, чесності, самостійності, відповідальності, наполегливості у досягненні мети, почуття обов’язку.

ВИРІШИЛИ:

    1. Зняти з контролю пункт про реалізацію рішень попередньої педагогічної ради.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., розповіла про стан роботи по розвитку навичок соціально-економічної поведінки та споживчої культури дошкільників. (текст доповіді додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Лебедик Н.П., вихователь старшої групи «Бджілка», розповіла про використання для поглиблення соціально-економічних знань проблемних ігрових ситуацій «Економіка в казках», «Теремок», «Муха-Цокотуха», «Троє поросят» тощо, а також застосування карт-схем «Потреби людини», «Місто в якому я живу», «Світ грошей». тощо.

Міщук В.С., вихователь молодшої групи «Дзвіночок», розповіла про проведення занять, як системи знань, яка включає бесіди, розглядання ілюстрацій про професії дорослих, зокрема батьків, яку користь приносять вони для суспільства, пояснення чому необхідно працювати для нормальної життєдіяльності людини.

Ганага Н.Ю., вихователь середньої групи «Перлинка», зазначила про важливість використання дидактичних ігор в ігровій формі, а саме: «Дивовижна крамниця», «Розкладіть товар», «Оцініть вчинок», «Асоціації», «Професії», «Ощадливі і економні», «Лото. Я рахую сам», «Що є важливішим» тощо.

ВИРІШИЛИ:

    1. Стан роботи по розвитку навичок соціально-економічної поведінки та споживчої культури дошкільників оцінити, як «добре».

    2. Вихователям груп:

      1. Сприяти засвоєнню дітьми елементарних економічних понять.

      2. Формувати у дошкільників навичок економічно доцільної поведінки і, як наслідок, формування первинного економічного досвіду.

      3. Виховати бережливе, відповідальне і свідоме ставлення до довкілля, пошану до людей, які працюють і заробляють гроші.

      4. Сприяти розвитку пізнавальних процесів: пам’яті, уваги, мислення, уяви, сприймання.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., ознайомила колектив з результатами комплексної перевірки в молодшій групі «Капітошка» (текст довідки додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Дикало Т.О., вихователь молодшої групи «Капітошка», розповіла про те, що в групі приділяється велика увага приділяється бесідам «Професії», «Допоможемо мамі», «Помічники», «Бережіть водичку», «За покупками»; поєднанню різноманітних сюжетно-рольових ігор: «Перукарня», «В магазині», «Майстерня», «Ательє», «Приготуємо обід» тощо; зупинилась на читанні безлічі казок морального змісту, зокрема «Колосок», «Попелюшка», «Ріпка»; створенні дидактичних ігор: «Кому належить річ?», «Це робить .. (хто?)», «Лабіринти», «Визнач послідовність сюжету», «Одягни ляльку», тощо., зазначила про використання різноманітних прийомів, завдань для пізнавального розвитку дітей.

ВИРІШИЛИ:

    1. Системно вводити в планування форми роботи, спрямовані на реалізацію теми самоосвітньої діяльності.

    2. Щоденно вносити в календарний план індивідуальну роботу з дітьми (розділ програми, мета, прізвища дітей), проводити індивідуальну роботу відповідно плану.

    3. Не допускати перевантаження дітей під час занять, дотримуватись термінів проведення занять.

    4. Для закріплення знань системно використовувати практичні методи: моделювання ситуацій, вправляння, елементарні досліди.

    5. При організації взаємодії з батьками використовувати інноваційні та інтерактивні форми роботи: пропаганда кращого досвідом сімейного виховання, організація «круглих столів», дискусій, ділові ігри на актуальні теми.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., запропонувала вихователям презентувати дидактичні ігри для економічного розвитку дітей.

ВИСТУПИЛИ:

Романенко Н.В., вихователь середньої групи «Перлинка», познайомила педагогів з дидактичною грою «Дивовижна крамниця», під час проведення якої з діти систематизують знання про різні товари в магазині, їх особливості, розвивають логічне мислення, вправляють вміння спілкуватися один з одним.

Охлопкова Є.В., вихователь молодшої групи «Віночок», презентувала гру «Хто працює, а хто ледарює», під час проведення якої діти в ігровій формі та за допомогою яскравих картинок визначаються з поняттями хто працьовитий, хто ледачий, чому це добре, а чому погано, чому потрібно працювати.

Кравченко В.О., вихователь старшої групи «Пролісок», поділилась досвідом використання паличок Кюізенера, за допомагають малюкам, в оволодінні способами дій, необхідних для виникнення у дітей елементарних математичних уявлень; сприяють накопиченню чуттєвого досвіду, поступового переходу від матеріального до матеріалізованого, від конкретного до абстрактного, для розвитку бажання опанувати числом, рахунком, виміром, найпростішими обчисленнями, вирішення освітніх, виховних, розвиваючих завдань і т.д.

Довбій Т.Ю., вихователь середньої групи «Веселка», поділилась досвідом проведення дидактичної гри «Що є важливіше?», для закріплєння вміння орієнтуватися в поняттях «предмети розкоші» та «життєво необхідні предмети»; вчити диференціюва¬ти предмети за ступенем їхньої значущості, роблячи логічні висновки.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям усіх груп:

      1. Продовжувати використовувати під час ігрової та навчально-виховної діяльності різні дидактичні ігри, матеріали, вправи для екологічного розвитку дітей.

      2. Поширювати серед батьків інформацію щодо розвитку навичок соціально-економічної поведінки та споживчої культури дошкільників.

  1. СЛУХАЛИ:

Лебедик Н.П., розповіла про характерні особливості дітей та їх прагнення до пізнавальної діяльності (текст доповіді додано до протоколу)

ВИСТУПИЛИ:

Іващенко М.О., вихователь старшої групи «Пролісок», зазначила про важливість використання сюжетно-рольових ігор, зокрема «Магазин», «Сільпо», «Банк» тощо, під час яких діти знайомляться з поняттями «покупець», «товар», «гроші», а також усвідомлюють поняття різної вартості товарів і того, що не завжди люди, зокрема батьки спроможні купити те що хочеться дітям.

Мазурець І.Ф., вихователь старшої групи «Барвінок», розповіла про важливість підключення сім’ї до економічного виховання; сімейне виховання більш емоційне, а це важливо для соціально-економічного виховання, а по друге тільки опираючись на сім’ю, тільки спільними зусиллями ми можемо виховати всебічно розвивену особистість.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям всіх вікових груп:

      1. Створювати сприятливі умови для соціально-економічної освіти, виховання і розвитку дитини в дошкільному закладі.

      2. Постійно та активно залучати батьків вихованців до формування всебічно розвиненої особистості на основі активного пізнання до навколишньої дійсності.

      3. Знайомити дітей з поняттями: бережливість, економність, формувати знання, що

      4. бережливість — не тільки вміння зберігати і берегти, а й моральна якість культури людини, що формує її як особистість, майбутнього громадянина.

      5. Моделювати реальні життєві ситуації економічної спрямованості, розв'язувати творчі завдання.

      6. Постійно спонукати дітей до мислення, спостерігання, доведення, розуміння, творення.

  1. СЛУХАЛИ:

Пономаренко І.М., розповіла про формування основ споживчих знань у дітей дошкільного віку (текст доповіді додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Пономаренко І.М., вихователь середньої групи «Сонечко», поділилася досвідом використання художньої літератури для формування соціально-моральних знань малюків, наприклад прислів'їв: «Землю прикрашає сонце, а людину - праця», «Бджола мала і та працює»; вірш Ю. Турчин «Швачка», «Чоботар», «Перукар»; потішки «Сорока-ворона», «Ой ти, котику, сіренький»; українські народні казки «Ріпка», «Курочка Ряба», «Рукавичка» тощо.

Романенко Н.В., вихователь середньої групи «Перлинка», розповіла про виховання у дітей ощадливого відношення до грошей; ознайомлення дітей з грошовою одиницею України – гривнею; формування уявлення про ціну товару, про те, що за певну суму грошей можна придбати певну кількість товарів; виховання ощадливості, самостійності.

ВИРІШИЛИ:

    1. Вихователям постійно:

      1. Спонукання дітей до оволодівання елементарними навичками та правилами практичної діяльності в реальному житті.

      2. Розвивання вміння у дітей розподіляти свою діяльність протягом дня.

      3. Виховання бережливості, економності, ощадливості, хазяйновитості, дбайливого ставлення до довкілля.

      4. Виховання поваги до працівників різних професій, почуття відповідальності, етику економічних відносин.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., запропонувала педагогам прийняти участь у диспуті «Формування первинного економічного досвіду» відповідаючи на питання:

  • Що таке формування розумних потреб людини?

  • Чи треба формувати у дошкільнят свідоме ставлення до споживчого вибору? Як?

  • Чи звертаєте увагу дитини на ощадливість і економність?

  • Чи намагаєтесь виховати в дитині бережливість?

  • Як формувати у старших дошкільників уявлення про гроші?

  • Чи птрібно звертати увагу на трудове виховання засобами художньої літератури?

  • Які якості допомагає розвинути в дитині економічне виховання та розвиток споживчої культури?

ВИСТУПИЛИ:

Шепель Н.О., вихователь групи раннього віку «Колобок», розповіла про те, об'єднання двох форм економічного виховання: вдома і в дитячому садку, двох аспектів поведінки дітей – умовного і реального, може дати позитивний результат в області їх економічного виховання і розвитку; наголосила на тому, що робота з економічного виховання дошкільнят неможлива без участі батьків, їхньої зацікавленості, розуміння важливості соціально-економічного виховання дошкільнят.

Довбій Т.Ю., вихователь молодшої групи «Веселка», зазначила, що пошуково-дослідницька діяльність дає дітям можливість спілкуватися з однолітками, з дорослими, здійснювати з об’єктами різні перетворення, виявляти їх приховані істотні зв’язки з явищами природи, з життєдіяльністю людини. Дослідницька робота допомагає усвідомити причиново-наслідкові зв’язки, що складно виявити під час спостережень.

Герасимчук В.Є., вихователь середньої групи «Сонечко», зупинилась на важливості

необхідності виховувати дбайливе ставлення до речей: до паперу, до зошитів, олівців, фарб, пензликів; зазначила, що все це доступно і коштує дешево, тому діти часто не цінують навчальне приладдя, кидають незакінчені альбоми, олівці, втрачають іграшки, і в сім’ї, і в дитячому колективі слід засуджувати таке ставлення до речей, у бесідах з дітьми необхідно показувати, що за кожною річчю стоїть праця багатьох людей, важливо навчити дітей дбайливо ставитися до продуктів харчування, насамперед до хліба.

ВИРІШИЛИ:

    1. Продовжувати формувати всебічно розвинені особистості на основі активного пізнання до навколишньої дійсності.

    2. Створювати в дитячому саду умови для економічного виховання:  розвивального середовища, фонду методичних, наочно-ілюстративних матеріалів.

    3. Підведення дітей до свідомого розуміння того, що добробут сім'ї залежить від раціонального розподілу та використання грошових і матеріальних ресурсів.

    4. Виховання любові і шани у дошкільників до своїх близьких, бажання брати активну участь у справах родини, спрямованих на поліпшення її добробуту.

    5. Розвивати пізнавальні інтереси і здібності, логічне мислення, соціально-економічний розвиток дітей в умовах дитячого садка та вдома.

Голова Бондаренко Н.В.

Секретар Пономаренко І.М.

Дошкільний навчальний заклад

(ясла-садок) № 39 «Світанок»

ПРОТОКОЛ

30.05.2017 № 6

м. Київ

засідання педагогічної ради

Голова – Бережна Т.А.

Секретар – Бондаренко Н.В.

Присутні – 16 вихователів, інструктор з фізичного виховання, музичний керівник, медична сестра.

Порядок денний:

  1. Реалізація рішень попередньої педагогічної ради

(доповідач – завідувач Бережна Т.А.).

  1. Про підсумки атестації педагогічних працівників дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 39 «Світанок» у 2016-2017 навчальному році

(доповідач – завідувач Бережна Т.А.).

  1. Стан навчально-виховного процесу на кінець 2016-2017 навчального року (довідка) (доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.).

  2. Засвоєння програмових вимог, використання знань в навколишньому (звіт) (доповідачі – вихователі)

  3. Підготовка педагогічного колективу до літньо-оздоровчого періоду (аналіз) (доповідач – завідувач Бережна Т.А., вихователь-методист Бондаренко Н.В.)

  4. Затвердження плану на літньо-оздоровчий період

(доповідач – вихователь-методист Бондаренко Н.В.).

  1. СЛУХАЛИ:

Бережну Т.А., зазначила про сприяння педагогів засвоєнню дітьми елементарних економічних понять; формування у дошкільників навичок економічно доцільної поведінки і, як наслідок, формування первинного економічного досвіду; виховання бережливого, відповідального і свідомого ставлення до довкілля, пошану до людей, які працюють і заробляють гроші; сприяння розвитку пізнавальних процесів: пам’яті, уваги, мислення, уяви, сприймання; використання під час ігрової та навчально-виховної діяльності різних дидактичних ігор, матеріалів, вправ для екологічного розвитку дітей; зазначила про поширення серед батьків інформації щодо розвитку навичок соціально-економічної поведінки та споживчої культури дошкільників.

ВИСТУПИЛИ:

Бондаренко Н.В., розповіла про створення сприятливих умов для соціально-економічної освіти, виховання і розвитку дитини в дошкільному закладі; зазначила про постійне та активне залучення батьків вихованців до формування всебічно розвиненої особистості на основі активного пізнання до навколишньої дійсності; про ознайомлення дітей з поняттями: бережливість, економність, формувати знання, що бережливість — не тільки вміння зберігати і берегти, а й моральна якість культури людини, що формує її як особистість, майбутнього громадянина; зупинилась на моделюванні реальних життєвих ситуацій економічної спрямованості, розв'язувати творчі завдання; постійне спонукання дітей до мислення, спостерігання, доведення, розуміння, творення.

ВИРІШИЛИ:

    1. Зняти з контролю пункт про реалізацію рішень попередньої педагогічної ради.

  1. СЛУХАЛИ:

Бережна Т.А., познайомила присутніх з підсумками атестації педагогічних працівників дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 39 «Світанок» у 2016-2017 навчальному році:

згідно перспективному плану атестації педагогічних працівників дошкільного закладу у 2016-2017 навчальному році черговій атестації підлягало 2 вихователі Герасимчук В.О., Охлопкова Є.В., позачергово виявили бажання атестуватись інструктор з фізичного виховання Шевченко О.П., музичний керівник Тараніч Т.М., вихователі Кравченко В.О., Лебедик Н.П. Атестація педагогічних працівників здійснювалась атестаційною комісією І рівня дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 39 «Світанок», нагадала про порушення клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня Управління освіти Деснянської районної в місті Києві Державної адміністрації про присвоєння Герасимчук Валентині Євгенівні, педагогічного звання «вихователь-методист». Результати атестації педагогічних працівників такі:

  • Герасимчук В.Є., вихователь середньої групи «Сонечко», відповідає займаній посаді, підтверджений тарифний розряд № 11, атестаційною комісією ІІ рівня Управління освіти Деснянської районної в місті Києві Державної адміністрації присвоєна педагогічне звання «вихователь-методист»;

  • Шевченко О.П., інструктор фізичного виховання, відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»;

  • Шевченко О.П., вихователь середньої групи «Веселка», відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»;

  • Тараніч Т.М., музичний керівник, відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»;

  • Лебедик Н.П., вихователь старшої групи «Бджідка», відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»;

  • Кравченко В.О., вихователь старшої групи «Пролісок», відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст першої категорії»;

  • Охлопкова Є.В., вихователь ясельної старшої групи «Віночок», відповідає займаній посаді, присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії».

План атестації педагогічних працівників дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 39 «Світанок» у 2016-2017 навчальному році – виконаний на 100%.

ВИРІШИЛИ:

    1. План атестації педагогічних працівників дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 39 «Світанок» вважати виконаним.

    2. Педагогічним працівникам дошкільного навчального закладу (ясла-садка) № 39 «Світанок» взяти до відома інформацію та забезпечити виконання перспективного плану атестації на 2017-2018 навчальний рік.

Протягом 2017-2018 навчального року.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В. розповіла про стан навчально-виховного процесу на кінець 2016-2017 навчального року (текст доповіді додано до протоколу).

ВИСТУПИЛИ:

Бережна Т.А. зазначила про належну роботу вихователів дошкільних груп, щодо

виховання позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок; формування морального досвіду дошкільників засобами художньої літератури та спільної діяльності; виховання позитивних дитячих взаємовідносин; розвивання навичок соціально-економічної поведінки та споживчої культури дошкільників; наголосила, що в навчально-виховній роботі вихователі акцентують увагу на вихованні дитини, як свідомої особистості, в дошкільних групах вихователі продовжують створювати розвивальне середовище для всебічного розвитку дітей, поповнюють ігрові зони новою атрибутикою, виготовляють нові дидактичні матеріали.

Образцова М.М., старша медична сестра, розповіла про те, що в результаті роботи колективу стан здоров’я дітей порівняно з минулим роком на такому рівні: відвідування протягом року складає 50%, збільшилось на 3% порівняно з минулим роком, захворюваність протягом року складає 4,7% зменшилась на 0,3% порівняно з минулим роком. Травмувань в дошкільному закладі протягом року не було.

ВИРІШИЛИ:

    1. Продовжувати формувати всебічно розвинені особистості на основі активного пізнання до навколишньої дійсності.

    2. Створювати в дитячому саду умови для економічного виховання:  розвивального середовища, фонду методичних, наочно-ілюстративних матеріалів.

    3. Підведення дітей до свідомого розуміння того, що добробут сім'ї залежить від раціонального розподілу та використання грошових і матеріальних ресурсів.

    4. Виховання любові і шани у дошкільників до своїх близьких, бажання брати активну участь у справах родини, спрямованих на поліпшення її добробуту.

    5. Розвивати пізнавальні інтереси і здібності, логічне мислення, всебічний розвиток дітей в умовах дитячого садка та вдома.

    6. Залучати батьків до активної участі в житті дошкільного навчального закладу.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., запропонувала вихователям розповісти про засвоєння програмових вимог, використання знань в навколишньому в різних вікових групах.

ВИСТУПИЛИ:

Шепель Н.О., вихователь групи раннього віку «Колобок», розповіла про роботу в групі над розвитком мислення, мовлення, збагачення словникового запасу, розвитком тактильних відчуттів, малювання олівцями, орієнтуючись в просторі.

Міщук В.С., вихователь молодшої групи «Дзвіночок», зазначила про засвоєння дітьми основ моральної поведінки, вміння висловлювати власну думку, спілкування з однолідками та дорослими, розвиток бажання допомагати.

Герасимчук В.Є., вихователь середньої групи «Сонечко», розповіла про важливість створення розвивального середовища та підбір оптимальних для дітей середньої групи форм організації життєдіяльності протягом дня.

Кравченко В.О., вихователь старшої групи «Пролісок», проаналізувала засвоєння дітьми старшої групи програмових вимог програми «Впевнений старт»; зазначила про готовність дітей до навчання в школі.

ВИРІШИЛИ:

    1. Продовжувати роботу над всебічним розвитком дітей згідно програми виховання та навчання дітей дошкільного віку «Дитина» та програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»

    2. Продовжувати створювати розвивальне середовище для всебічного розвитку дошкільників.

    3. Продовжувати поповнювати ігрові зони новою атрибутикою, виготовляти нові дидактичні матеріали для всебічного розвитку дітей.

  1. СЛУХАЛИ:

Бережна Т.А., проаналізувала стан організації оздоровлення, створення умов якісного оздоровлення дітей влітку в дитячому садку; розповіла про розстановку кадрів педагогічного та технічного персоналу у відповідності до відпусток; наголосила на виконанні заходів по забезпеченню охорони життя і здоров'я дітей під час літнього-оздоровчого періоду.

Бондаренко Н.В., розповіла про організацію відповідної роботи вихователів і батьків по дотриманню правил дорожнього руху, пожежної безпеки, правил поведінки біля водоймищ, в лісі, в громадських місцях; повідомила про основні напрямки навчально-виховної роботи, ігрової діяльності, дозвіль, фізичного виховання, загартування дітей влітку.

ВИСТУПИЛИ:

Образцова М.М., старша медична сестра, наголосила на виконанні вихователями та помічниками вихователів санітарно-гігієнічних вимог, питного режиму, режиму загартування, ранкової гімнастики, проведення антропометрії, оглядів дітей на виявлення кліщів після прогулянок в період літнього-оздоровчого періоду.

ВИРІШИЛИ:

    1. Спрямувати роботу на оздоровлення дитячого організму на природі шляхом комплексного загартування, музичних та фізкультурних розваг, дозвіль.

    2. Задовольняти природню рухову активність дітей.

    3. Продовжувати розвивати у дітей пізнавальну активність за допомогою дидактичних та настільно-друкованих ігор на розвиток логічного мислення.

    4. Проводити індивідуальну роботу з дітьми, які потребують допомоги.

    5. Залучати родини вихованців до забезпечення повноцінного оздоровлення дітей в літній оздоровчий період.

    6. Обновити інформаційні куточки для батьків інформацією про оздоровлення дітей в літній період.

  1. СЛУХАЛИ:

Бондаренко Н.В., ознайомила про заходи організації та проведення літнього оздоровлення дітей згідно плану роботи на літній оздоровчий період; запропонувала затвердити план на літній оздоровчий період.

ВИСТУПИЛИ:

Бережна Т.А., наголосила про оздоровлення дітей, які протягом літа будуть відвідувати садок; побажала колективу гарного відпочинку, хорошого оздоровлення під час відпусток.

ВИРІШИЛИ:

    1. Затвердити план роботи на літній оздоровчий період.

Голова Бережна Т.А.

Секретар Бондаренко Н.В.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись