і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Логопед
  • Педагогічна експертиза ефективності психолого-педагогічного та корекційного впливу арт-терапевтичних технологій

Педагогічна експертиза ефективності психолого-педагогічного та корекційного впливу арт-терапевтичних технологій

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Педагогічна експертиза ефективності психолого-педагогічного та корекційного впливу

арт-терапевтичних технологій на виправлення психічних розладів та розвиток мовлення дитини.

Починаючи працювати з дітьми, слід детально вивчити стан їхнього розвитку та намітити напрямки корекційно-розвивальної роботи. Ми дотримуємося такого алгоритму:

№п/п

Зміст вивчення

Методи вивчення

1

Збір загальної інформації про дитину, стан її фізичного здоров’я.

  1. Вивчення медичної карти.

  2. Оформлення необхідної до-кументації.

  3. Бесіда з батьками.

2

Психічний розвиток дитини та вивчення рівня уявлень про нав-колишній світ ( за віком).

  1. Спостереження на заняттях та в повсякденному житті.

  2. Бесіди з дитиною.

  3. Індивідуальне обстеження.

3

Вивчення рівня розвитку психічних процесів: пам’ять, увага, уява, мис-лення.

  1. Індивідуальне обстеження.

  2. Бесіди з дитиною.

4

Вивчення розвитку мовлення: слов-ник, звуковимова, фонематичні про-цеси, граматична будова, зв’язне мовлення.

  1. Логопедичне обстеження.

  2. Спостереження на заняттях та поза ними.

  3. Бесіди з дитиною.

5

Вивчення емоційно-вольової сфери та особистості дитини: настрій, інте-реси, здатність до вольового зусилля на заняттях та в іграх. Дотримання правил поведінки, моральні якості, стосунки з колективом.

  1. Індивідуальні бесіди.

  2. Спостереження в різних ви-дах діяльності.

  3. Вивчення зразків робіт.

  4. Бесіди з батьками.

6

Особливості діяльності:

  • Ігрової (інтерес до іграшок, улюблені іграшки, використання іграшок за призначенням, зміст ігри, тривалість).

  • Образотворчої (навички малю-вання, ліплення, аплікації)

  • Навчальної(ставлення до навчання)

  1. Спостереження.

  2. Індивідуальне обстеження.

  3. Вивчення зразків робіт

  4. Спостереження за навчаль-ною та ігровою діяль-ностями.

Результати діагностичної роботи та динаміка корекційно-розвивального процесу простежується у діаграмі. Проводилась корекція по всім напрямкам:

  • Розвиток психічних процесів

  • Корекція вад мови

  • Формувались навички ігрової, начальної та образотворчої діяльності.

У логопедичній групі навчались та виховувались 15 дітей.

Емоційно-вольова сфера та особливості особистості дитини.

У ході діагностики виявили такі розлади психіки дітей: 2 гіперактивні дитини, 3 тривожних дітей та 1, яка проявляє агресію до навколишніх.

В результаті корекційного впливу на дітей з особливостями у розвитку, використовуючи арт-терапевтичні технології можна простежити динаміку розвитку психічних процесів, формування правильної вимови, комунікативних здібностей, корекцію психічних та поведінкових розладів, мобілізацію творчого потенціалу дитини з особливими потребами, внутрішніх механізмів саморегуляції і зцілення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
У статті розкритий алгоритм роботи щодо використання арт-терапевтичних технологій у корекційній роботі

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти