і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Педагогічна експертиза ефективності психолого-педагогічного та корекційного впливу арт-терапевтичних технологій

Педагогічна експертиза ефективності психолого-педагогічного та корекційного впливу арт-терапевтичних технологій

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Педагогічна експертиза ефективності психолого-педагогічного та корекційного впливу

арт-терапевтичних технологій на виправлення психічних розладів та розвиток мовлення дитини.

Починаючи працювати з дітьми, слід детально вивчити стан їхнього розвитку та намітити напрямки корекційно-розвивальної роботи. Ми дотримуємося такого алгоритму:

№п/п

Зміст вивчення

Методи вивчення

1

Збір загальної інформації про дитину, стан її фізичного здоров’я.

  1. Вивчення медичної карти.

  2. Оформлення необхідної до-кументації.

  3. Бесіда з батьками.

2

Психічний розвиток дитини та вивчення рівня уявлень про нав-колишній світ ( за віком).

  1. Спостереження на заняттях та в повсякденному житті.

  2. Бесіди з дитиною.

  3. Індивідуальне обстеження.

3

Вивчення рівня розвитку психічних процесів: пам’ять, увага, уява, мис-лення.

  1. Індивідуальне обстеження.

  2. Бесіди з дитиною.

4

Вивчення розвитку мовлення: слов-ник, звуковимова, фонематичні про-цеси, граматична будова, зв’язне мовлення.

  1. Логопедичне обстеження.

  2. Спостереження на заняттях та поза ними.

  3. Бесіди з дитиною.

5

Вивчення емоційно-вольової сфери та особистості дитини: настрій, інте-реси, здатність до вольового зусилля на заняттях та в іграх. Дотримання правил поведінки, моральні якості, стосунки з колективом.

  1. Індивідуальні бесіди.

  2. Спостереження в різних ви-дах діяльності.

  3. Вивчення зразків робіт.

  4. Бесіди з батьками.

6

Особливості діяльності:

  • Ігрової (інтерес до іграшок, улюблені іграшки, використання іграшок за призначенням, зміст ігри, тривалість).

  • Образотворчої (навички малю-вання, ліплення, аплікації)

  • Навчальної(ставлення до навчання)

  1. Спостереження.

  2. Індивідуальне обстеження.

  3. Вивчення зразків робіт

  4. Спостереження за навчаль-ною та ігровою діяль-ностями.

Результати діагностичної роботи та динаміка корекційно-розвивального процесу простежується у діаграмі. Проводилась корекція по всім напрямкам:

  • Розвиток психічних процесів

  • Корекція вад мови

  • Формувались навички ігрової, начальної та образотворчої діяльності.

У логопедичній групі навчались та виховувались 15 дітей.

Емоційно-вольова сфера та особливості особистості дитини.

У ході діагностики виявили такі розлади психіки дітей: 2 гіперактивні дитини, 3 тривожних дітей та 1, яка проявляє агресію до навколишніх.

В результаті корекційного впливу на дітей з особливостями у розвитку, використовуючи арт-терапевтичні технології можна простежити динаміку розвитку психічних процесів, формування правильної вимови, комунікативних здібностей, корекцію психічних та поведінкових розладів, мобілізацію творчого потенціалу дитини з особливими потребами, внутрішніх механізмів саморегуляції і зцілення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
У статті розкритий алгоритм роботи щодо використання арт-терапевтичних технологій у корекційній роботі
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Логопед
  • Клас
    Дошкільнята, 1 Клас
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    89
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    DH421092
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь