Патріотичний урок "Ми-діти європейської країни"

Опис документу:
Патріотичний урок створювала для того, щоб поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій, розуміти те, що Україна європейська держава, а ми- маленькі українці члени європейської родини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Вараська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2

Патріотичний урок

для 2 класу

МИ – ДІТИ

ЄВРОПЕЙСЬКОЇ РОДИНИ“

розробила вчитель початкових класів

Манелюк Наталя Володимирівна

2017

МЕТА. Поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій, розуміння того, що Україна європейська держава, а українці члени європейської родини;розвивати критичне мислення, вміння одержувати інформацію, аналізувати її, робити висновки; виховувати любов та повагу до рідного краю, його традицій, народу.

ОБЛАДНАННЯ. Державні символи України, глобус, карта України, відеоролики «Народні символи України», «Цікаві факти про Україну», « Гімн ЄС», запис пісні «Квітуча Україна» та «Червона калина», святково прикрашена дошка.

Хід уроку

Може десь земля є краща й вища,

а над нею небо золоте,

та мені найкраща та, де вишня,

та, де вишня мамина цвіте.

І. Організаційна частина

Привітання /Створення сприятливого психологічного комфорту в класі

Благослови  нас, добрий Боже,

Благослови, Пречиста Мати,

Хай Ваша ласка нам поможе

Щасливо рік шкільний почати!

Сьогодні свято завітало в школу

Бо Перше вересня, і пролунав дзвінок.

Ви, любі діти, виросли, змужніли ,

Тож розпочнем найперший наш урок.

Дорогі діти!

Вітаю вас з початком нового навчального року.

Бажаю всім міцного здоров’я, успіхів у навчанні, справжньої дружби

та здійснення всіх ваших мрій.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Гра « Так чи не так, я чи не я»

Усі за літо відпочили? ♦ А набралися ви сили?

У школу всі із вас хотіли? ♦ А хто букви всі забув?

А на сонці засмагали? ♦ Хто улітку грався?

Ну, а хто купався? ♦ На морі,озері хто із вас був?

Хто з вас їздив до бабусі? ♦ Хто допомагав матусі?

Хто книжку нову прочитав? ♦ А хто лише в м’яча ганяв?…

А яке сьогодні число, який місяць, рік?

Чим особливий цей день для вас?

ІII. Основна частина

Оголошення теми та мети уроку

Тема нашого уроку дуже цікава. МИ – ДІТИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ РОДИНИ

- Як ви розумієте ці рядки?(Відповіді учнів)

Тож сьогодні на уроці ми з вами будемо говорити про Україну, як європейську державу, вчитися висловлювати свої думки, аналізувати, робити висновки, дізнаємося багато цікавого.

2. Україна незалежна європейська країна

Перед вами глобус, зменшена модель Землі. Вся суша поділена на материки. Серед них материк Євразія. Який поділяється на Європу і Азію. Україна розташована в Європі. Величезні простори займає наша країна. За площею – одна з найбільших серед країн Європи.

На вашу думку, що означає бути європейцем? (Відповіді учнів)

Отже, бути європейцем це означає любити свою країну, відноситися з повагою до народу , символів держави, знати її історію,захищати незалежність своєї держави,що і роблять тисячі українців на Сході країни. Бути гордим,що ти українець.

(Виходить дівчинка в українському одязі)

Я – Україна, одна з найбільших держав у Європі. Я маю свої символи, традиції, мову і талановитий народ, який протягом багатьох віків боровся і бореться за незалежність своєї держави. 24 серпня 1991 року я здобула незалежність. Мій народ заявив про себе, як про велику націю.

Я - українка!

Живу в Україні,на вільній, єдиній моїй Батьківщині,

Де все мені в радість:ліси і садки.

Озера й річки,і глибокі ставки,

Лани неосяжні, і гори, й долини,

Цвіт білосніжний у лузі калини.

В душі моїй солодко грає сопілка,

Бо я з України, бо я - українка!

То коли була проголошена незалежність України?

Як ви розумієте слово «незалежність»?

Так, ми громадяни незалежної держави і нам є чим пишатися.

Як ви думаєте, чим або ким можуть пишатися українці?(Відповіді учнів) (Перегляд відеоролика «Цікаві факти про Україну»)

Наше рідне місто –це частинка Батьківщини. А чим славиться наше місто Вараш?

3.Фізхвилинка:

Ми крокуєм, ми крокуєм, ми країнами мандруєм

Ось побачили Карпати: як вершини нам дістати?

Заглядаємо в озерця- не торкнутися нам денця!

Далі ми йдемо поважно, шлях долати нам неважко.

Порівняйтесь, усміхніться, Батьківщині поклоніться

За щасливі дні в любові, за пісні за колискові.

Кругом себе обкрутіться

Раз присядьте, два присядьте, за столи тихенько сядьте.

4.СимволиУкраїни

Загадки

  1. По ньому ми живем із вами – це основний закон держави.

(Конституція)

  1. Знак держави головний – всяк його повинен знати.

Воля, слава, сила в нім. – То ж попробуй відгадати. (Герб)

  1. По радіо звучить щоденно патріотична пісня,

що возвеличує Вкраїну і прославля навічно.

Коли звучить він – всі встають, до серця руку прикладають,

і вголос, й подумки співають, і Україну прославляють. ( Гімн)

  1. Синьо – жовте полотнище гордо майорить.

Це – ознака сили й слави Української держави.

Синє небо, жовте жито – цю святиню знають (Прапор)

Як одним словом можна назвати всі ці слова –відгадки? Так, це державні символи України. Є ще народні символи. Давайте назвемо їх.

Відеоролик допоможе дізнатися нам ще про народні символи українців. (Перегляд відеоролика «Народні символи України»)

Виконання дівчатками класу пісні «Червона калина»

5. Європейський Союз

Європейські держави об’єдналися у союз який відомий як Євросоюз, у якого також є свої символи. Україна прагне стати членом цієї організації. Перший крок вже зроблено цього літа – безвізовий режим для українців. Прапор Євросоюзу 12 золотих зірок на фоні голубого неба, розміщених по колу, що символізують народи Європи в єдності і мирі.

Гімн Європейського Союзу «Ода до радості» відомого німецького композитора Бетховена, який я пропоную вам прослухати.

ІІІ. Підсумок уроку

Рефлексія. Складання порад

Ви другокласники-маленькі громадяни нашої країни. На вашу думку, що ви можете зробити, щоб Україна була дійсно європейською державою? Запишіть на своїх паперових долоньках (заздалегідь підготовлені паперові долоньки жовтого і синього кольору з ім’ям кожного учня ) поради, побажання, які допоможуть усім мешканцям нашої країни жити в мирі та злагоді.іти розміщують паперові долоньки навколо карти України розміщеній на дошці.

Підростаюче покоління - майбутнє нашої країни. Ви діти не просто України, а діти європейської родини. А в родині повинні панувати мир і злагода, достаток і радість. Чого я і вам всім бажаю.

Настав час закінчувати наший з вами урок. Давайте встанемо в коло, дружно візьмемося за руки і повторюйте слова за мною:

Ми всі – одна сім′я , неповторні – ти і я!

Будемо усі дружити, в злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво – казка!

В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити й на Землі добро творити!

Звучить пісня «Квітуча Україна»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!