Пам'ятка вихователю: «Щоб заняття було цікавим»

Опис документу:
Щоб заняття було цікавим і якісним, заздалегідь підготуйте все необхідне: олівці, папір, красивий зошит, альбом тощо, для дошкільника дуже важливий антураж: красиві і нові (а ще краще несподівані!) предмети, зручне і робоче місце.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Пам'ятка вихователю:

«Щоб заняття було цікавим»

Щоб заняття було цікавим і якісним, заздалегідь підготуйте все необхідне: олівці, папір, красивий зошит, альбом тощо, для дошкільника дуже важливий антураж: красиві і нові (а ще краще несподівані!) предмети, зручне і робоче місце.

Починайте заняття з інтриги: наприклад, з загадкового предмета (у мене для тебе щось є цікавеньке!) Або загадки (вгадай, що я вам приготувала?). Фантазія і винахідливість - ваші чарівні помічники, здатні привернути увагу дітей! В кінці заняття обов'язково підведіть підсумок, запитавши у дітей, чим вони займалися, що їм сподобалося, що дізналися нового. Саме ці питання дозволяють дітям відзначити свої досягнення, усвідомити набуття нового досвіду, нових знань.

1. Початок занять повинен бути незвичайним, можна включати ритуал.

2. На самому початку необхідно заспокоїти дітей, налаштувати на вслуховування (послухаємо музику, звуки у групі, звуки на вулиці, своє дихання тощо).

3. На занятті повинен головувати дух «відкриття».

4. Черговий вид діяльності починати з постановки задачі в загальному вигляді.

5. Тримати паузу, не заважати включенню розумових процесів.

6. При підготовці та проведенні занять передбачати варіативність відповідей дітей.

7. Не приймати відповідь дітей без обґрунтування.

8. Ні залишати без уваги жодну відповідь. (вчити дітей виправляти свої помилки і встановлювати їх причину).

9. Пам'ятати про розвиток мови в будь-яких формах діяльності.

10. Підтримувати у дітей відчуття успішності.

11. Повертатися до вже виконаних завдань.

12. Замість питання «Вам сподобалося?» Задавайте питання про почуття і відчуття дитини «За кого ти порадів? Що тебе засмутило? Що принесло задоволення, радість? »

Ритуали початку заняття:

Початок заняття має стати своєрідним ритуалом, щоб діти могли настроїтися на спільну діяльність, спілкування, відрізняли ці знання від інших.

Ритуал можна змінювати, але не надто часто.

«Чарівний дзвіночок»

Вихователь дзвонить у дзвоник, тим самим привертає увагу дітей.

«Чарівний клубочок»

Діти сидять на стільцях або на килимі по колу. Вихователь передає клубок ниток дитині і при цьому говорить ласкаве слово, або добре побажання, або лагідно називає дитину за ім’ям, або вимовляє «чарівне ввічливе слово» тощо.

Потім передає клубок наступній дитині.

«Дружба починається з усмішки»

Сидячі в колі діти беруться за руки, дивляться сусідові в очі і мовчки посміхаються один одному.

«Компліменти»

Сидячи в колі, всі беруться за руки. Дивлячись в очі сусідові, треба сказати йому кілька добрих слів, за щось похвалити. Приймаючий комплімент киває головою і каже: «Дякую, мені дуже приємно!» Потім він вимовляє комплімент своєму сусідові.

Під час ритуалу вихователь знаходиться разом з дітьми в колі, показує приклад, підказує, підбадьорює, налаштовує дітей.

Ритуали закінчення занять

Закінчення занять - це завершення певного виду діяльності, але не спілкування, тому ритуал повинен, з одного боку, показати, що заняття закінчено, з іншого - що діти готові до конструктивного спілкування в групі і вдома.

Ритуал може бути одним і тим же, а може бути тематичним.

«Коло друзів»

Стоячи або сидячи в колі, всім взятися за руки, потиснути їх, подивитися по черзі на всіх.

«Естафета дружби»

Взятися за руки і передавати, як естафету, рукостискання. Починає вихователь: «Я передам вам свою дружбу, і вона йде від мене до Маші, від Маші до Сашка тощо, нарешті, знову повертається до мене. Я відчуваю, що дружби стало більше, бо кожен з вас додав частинку своєї дружби. Нехай же вона вас гріє і не покидає. »

Література: О.А. Алябєва «Виховання культури поведінки у дітей 5-7 років»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн