ПАМ’ЯТКА ДЛЯ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ «ЯК ПОДОЛАТИ МАТЕМАТИКОФОБІЮ У ШКОЛЯРІВ»

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Останні моніторингові дослідження PISA показали, що математика — слабке місце українських школярів. Причина цього явища – не тільки в тому, що програма з математики досить складна. Окрім цього, важливу роль відіграє математична тривожність учнів. Якщо дитина у стані тривожності, її мозок не вчиться. Даний матеріал містить поради щодо організації навчання школярів з метою подолання у них страху перед математикою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ОПИС:

«Чому в 1-му класі всі діти люблять математику, у 3–4-х класах кількість таких дітей стає меншою, у 5–6-му — ще меншою, і чому маємо недобір саме на математичних спеціальностях при вступі випускників шкіл до вишів?» – це питання хвилює багатьох. Щойно учень відчуває тривожність з приводу математики, він починає уникати цього предмета і ніби потрапляє в замкнене коло: якщо дитина пропускає якусь тему, засвоїти наступну їй буде складніше.

Останні моніторингові дослідження PISA  показали, що математика — слабке місце українських школярів. Причина цього явища – не тільки в тому, що програма з математики досить складна. Окрім цього, важливу роль відіграє математична тривожність учнів. Якщо дитина у стані тривожності, її мозок не вчиться.

Даний матеріал містить поради щодо організації навчання школярів з метою подолання у них страху перед математикою.

ПАМЯТКА ДЛЯ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

«ЯК ПОДОЛАТИ МАТЕМАТИКОФОБІЮ У ШКОЛЯРІВ»

  • Математикофобія (математична тривожність) перевантажує мозок дитини і може значно перешкоджати навчанню й успішності. Слід пам’ятати, що коли дитина перебуває в стані тривоги, думка про те, що «я не впораюсь», займає більше уваги учня, ніж власне сам приклад чи задача.

  • Вирішальним у сприйнятті математики є почуття безпеки на уроці і можливість ставити питання. Вчитель має наголошувати, що помилки є частиною навчання, і створювати атмосферу, що спонукає школярів вчитися, а не показувати високі результати.

  • Відсторонена і сувора вчителька або занадто швидке викладання матеріалу може значно вплинути на розвиток математикофобії в дітей.

  • Як правило, на уроках математики вчителі приділяють велику увагу механічному запам’ятовуванню формул, вивченню напамять правил та виконанню стереотипних завдань. Акцент на запам’ятовуванні, а не на розумінні й міркуванні, є критичним для формування математичної тривожності. Ті, хто запам’ятав, потім бояться, що в потрібний момент не згадають формулу. Діти, які розуміють і міркують у процесі розв’язування задачі, хвилюються менше.

  • Необхідно зсунути методологію викладання математики в бік практикоорієнтованого навчання, де завдання стосуватимуться життя, щоб наблизити математику до дитини.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.