П. Глазовий. «Тарас Бульба у Києві», «Найважча роль», «Заморські гості».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Т е м а. П. Глазовий. «Тарас Бульба у Києві», «Найважча роль», «Заморські гості».

М е т а: ознайомити учнів із творчістю П. Глазового, вчити аналізувати твори, проводити аналогії з власними спостереженнями; розвивати акторські здібності, вміння виразно читати гумористичні твори; виховувати почуття гумору.

Т и п у р о к у: комбінований урок.

О б л а д н а н н я: портрет поета.

Х і д у р о к у

І. Мотиваційний етап.

1. З’ясування емоційної готовності до уроку ("Кольоровий настрій").

2. Актуалізація суб’єктного досвіду.

Прокоментувати слова П. Глазового (с. 217 підручника).

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

1. Знайомство з П. Глазовим:

а) повідомлення учнів про життєвий і творчий шлях гумориста;

б) доповнення вчителя.

2. Робота зі змістом гуморески П. Глазового «Тарас Бульба у Києві»:

а) підготовча бесіда:

Хто такий Тарас Бульба?

Що вам про нього відомо?

Яким ви його уявляєте?

б) виразне читання підготовленими учнями;

в) Метод ПРЕС:

- Цей твір гумористичний чи сатиричний? Доведіть.

3. Робота зі змістом гуморески П. Глазового «Найважча роль»:

а) читання в парах;

б) визначення основної думки, ставлення автора до героїв гуморески.

в) обмін особистими враженнями.

4. Робота зі змістом гуморески П. Глазового «Заморські гості»:

а) читання в ролях;

б) бесіда за змістом твору (запитання з підручника Л.Шабельникової, с.289):

- Звідки прибули гості до Києва?

- Чому міліціонер вирішив, що туристи – виховані, культурні люди?

- Що це за канадці, які знають українську мову і дбають про неї?

- Яку проблему порушив поет у гуморесці? Чи актуальна вона сьогодні для Києва і нашого району?

ІІІ. Підсумок уроку

1. Відповіді на запитання:

Що було найважливішим на цьому уроці для мене?

Що було найцікавішим для мене?

Що я робив для того, щоб дійти поставленої мети?

2. Самооцінка, взаємооцінка в парах.

Домашнє завдання.

Обов’язкове: вивчити напам’ять одну з гуморесок С. Олійника або П. Глазового;

На вибір: дібрати до прочитаних гуморесок С. Олійника та П. Глазового прислів’я, які виражають їхню основну думку; дати письмову відповідь на запитання 4 підручника (с. 221): Яких на твою думку, вад власного характеру (чи вад твоїх друзів) треба позбутися? написати гумореску чи співомовку на основі власного досвіду; створити кросворд, вікторину «Гумор та сатира».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!