Ознайомлення дітей з правилами дорожнього руху

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Ознайомлення дітей з правилами дорожнього руху Виконала: Студентка 3-ДО(2) Луценко Ірина
Слайд № 1

Ознайомлення дітей з правилами дорожнього руху Виконала: Студентка 3-ДО(2) Луценко Ірина

Правила дорожнього руху (скорочено: ПДР) — перелік правил, що регулюють обов'язки водіїв транспортних засобів та пішоходів, а також технічні вимоги...
Слайд № 2

Правила дорожнього руху (скорочено: ПДР) — перелік правил, що регулюють обов'язки водіїв транспортних засобів та пішоходів, а також технічні вимоги, визначені до транспортних засобів для забезпечення безпеки дорожнього руху.

До організаційно-педагогічних умовам котрим сприяє ефективна організація педагогічного процесу відносяться:
Слайд № 3

До організаційно-педагогічних умовам котрим сприяє ефективна організація педагогічного процесу відносяться:

Організація процесу безперервної підготовки дошкільнят до безпечної поведінки, на дорозі може бути ефективною лише при дотриманні наступних принципів:
Слайд № 4

Організація процесу безперервної підготовки дошкільнят до безпечної поведінки, на дорозі може бути ефективною лише при дотриманні наступних принципів:

Слайд № 5

Кожне із занять повинно мати свої цілі і завдання. Наприклад, заняття "Передбачення небезпеки на вулицях" має наступні завдання: • ввести в активни...
Слайд № 6

Кожне із занять повинно мати свої цілі і завдання. Наприклад, заняття "Передбачення небезпеки на вулицях" має наступні завдання: • ввести в активний словниковий запас основні поняття по дорожній лексиці (пішохід, водій, пасажир, світлофор, тротуар, бордюр, проїжджа частина дороги, дорожні знаки, пішохідний перехід, підземний пішохідний перехід, надземний пішохідний перехід, дорожня розмітка "зебра", небезпека, безпека, аварія (дорожньо-транспортна пригода)); • ознайомити дітей з основними видами транспортних засобів;

• визначити небезпечні місця навколо дошкільного закладу, в мікрорайоні проживання, у дворі, на вулицях по дорозі в дитячий сад; • прокласти спільн...
Слайд № 7

• визначити небезпечні місця навколо дошкільного закладу, в мікрорайоні проживання, у дворі, на вулицях по дорозі в дитячий сад; • прокласти спільно з дітьми безпечний маршрут руху в дошкільний заклад; • роз'яснити дітям типові помилки поведінки на вулиці, що призводять до нещасних випадків і наїздів на пішоходів; • розповісти про небезпеки на вулицях і дорогах, пов'язаних з погодними умовами і освітленням;

• навчити бути уважними, вміти бачити і чути, що відбувається навколо, обережно поводитися у дворах, на тротуарі, при русі групою, при їзді на вело...
Слайд № 8

• навчити бути уважними, вміти бачити і чути, що відбувається навколо, обережно поводитися у дворах, на тротуарі, при русі групою, при їзді на велосипеді, роликових ковзанах, скейтборді, самокаті, санках; • навчити швидкої орієнтації в дорожній обстановці: оглядатися при виході з будинку, перебуваючи у дворі, на вулиці, не виходити на проїжджу частину дороги із перешкод і споруд; не стояти близько від кутів перехрестя, на бордюрі; не грати біля проїжджої частини дороги .

У молодшій групі заняття найкраще проводити на прогулянках (для кращої наочності). На них вихователь показує дітям тротуар, проїзну частину дороги,...
Слайд № 9

У молодшій групі заняття найкраще проводити на прогулянках (для кращої наочності). На них вихователь показує дітям тротуар, проїзну частину дороги, пояснює їх значення. Діти дізнаються, кого називають водієм, пішоходом, пасажиром.

При вивченні світлофора їм пояснюють значення червоного і жовтого сигналів як забороняють рух і значення зеленого сигналу як дозволяє рух.
Слайд № 10

При вивченні світлофора їм пояснюють значення червоного і жовтого сигналів як забороняють рух і значення зеленого сигналу як дозволяє рух.

Орієнтовна тематика занять з дошкільнятами: • "Дорога в дошкільний заклад". • "Небезпечні місця на території, прилеглій до дошкільної установи". • ...
Слайд № 11

Орієнтовна тематика занять з дошкільнятами: • "Дорога в дошкільний заклад". • "Небезпечні місця на території, прилеглій до дошкільної установи". • "Передбачення небезпеки на вулицях". • "Види транспортних засобів". • "Правила поведінки на тротуарі, у дворі, на дитячому майданчику". • "Знаходження на вулиці з дорослими і правила переходу проїжджої частини дороги". • "Небезпечні та безпечні дії пішоходів і пасажирів". • "Види і сигнали світлофорів". • «Пішохідний перехід (підземний, надземний і наземний -" зебра ")». • "Дорожні знаки для пішоходів". • "Розвиток окоміру для визначення відстані до наближаються транспортних засобів, визначення напрямку їх руху, небезпечні повороти автомобілів".

При навчанні дітей слід враховувати наступні дані наукових досліджень:
Слайд № 12

При навчанні дітей слід враховувати наступні дані наукових досліджень:

Дітей необхідно навчати не тільки правилами дорожнього руху, а й безпечній поведінці на вулицях, дорогах, у транспорті. При побудові системи роботи...
Слайд № 13

Дітей необхідно навчати не тільки правилами дорожнього руху, а й безпечній поведінці на вулицях, дорогах, у транспорті. При побудові системи роботи з вивчення дошкільнятами правил дорожнього руху слід мати на увазі три аспекти взаємодії з транспортною системою міста: • Дитина - пішохід; • Дитина - пасажир міського транспорту; • Дитина - водій дитячих транспортних засобів (велосипед, снегокат, санки, ролики та ін.)

Для правильного проведення заняття в ігровій формі необхідно поставити мету і пояснити правила гри. Крім того, для ефективного досягнення мети гри,...
Слайд № 14

Для правильного проведення заняття в ігровій формі необхідно поставити мету і пояснити правила гри. Крім того, для ефективного досягнення мети гри, крім її чіткої організації, необхідне дотримання наступних умов: • емоційно-психологічний настрій, стимулюючий позитивне ставлення та ініціативу грають; • позитивна установка на гру, що виключає скутість і скутість; • формування у граючих впевненості у своїх силах і в успіху гри. Найбільш правильною формою роз'яснення дітям правил дорожнього руху є гра. Гра – це «шлях дітей до пізнання світу, в якому вони живуть і який вони покликані змінити». (М. Горький).

Зміст гри має бути продуманим і відповідати її цілям і завданням. Це багато в чому визначає ефективність виконання стратегічного завдання навчання ...
Слайд № 15

Зміст гри має бути продуманим і відповідати її цілям і завданням. Це багато в чому визначає ефективність виконання стратегічного завдання навчання безпечної поведінки на дорогах. Сценарій гри повинен ґрунтуватися на актуальних і реальних дорожніх ситуаціях. Правила гри повинні включати в себе елементи змагальності і стимулювати пізнавальні мотиви. Недотримання цих умов робить гру безглуздою.

Етапи підготовки гри: 1. Визначення конкретних цілей (навчальних, виховують, розвивають і контролюючих) і завдань. 2. Визначення конкретної модельо...
Слайд № 16

Етапи підготовки гри: 1. Визначення конкретних цілей (навчальних, виховують, розвивають і контролюючих) і завдань. 2. Визначення конкретної модельованої ситуації. 3. Вибір гри. 4. Планування ігри, перелік можливих правильних і неправильних рішень, час, що відводиться на гру. 5. Складання сценарію гри, підготовка необхідних матеріалів для її проведення. 6. Розподіл ролей.

Проведення гри:
Слайд № 17

Проведення гри:

Підведення підсумків
Слайд № 18

Підведення підсумків

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
9
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!