Бібліотека

Освіта, наука та музика в Україні у XVIII ст.

Опис документу:
Мультимедійна презентація містить основні відомості з теми "Освіта, наука та музика в Україні у XVIII ст.", портрети та імена видатних українських випускників Києво-Могилянської академії, фрагменти музичних творів українських композиторів 18 ст., відео про Г.Сковороду та викладено основні філософські ідеї Г. Сковороди

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Освіта, наука та музика в Україні у XVIII ст. Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation.ru/powerpoint-templates.html Бесп...
Слайд № 1

Освіта, наука та музика в Україні у XVIII ст. Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation.ru/powerpoint-templates.html Бесплатно и без регистрации.

План Розвиток освіти 1 2 3 Розвиток філософії Музичне мистецтво
Слайд № 2

План Розвиток освіти 1 2 3 Розвиток філософії Музичне мистецтво

1. Розвиток освіти У XVIII ст. культурний процес і культурний розвиток українського народу значно активізувалися. XVIII ст. стало періодом великого...
Слайд № 3

1. Розвиток освіти У XVIII ст. культурний процес і культурний розвиток українського народу значно активізувалися. XVIII ст. стало періодом великого культурного піднесення у суспільстві відбулося соціальне розмежування почався природний процес формування культурних блоків – феодального класу і народних мас.

Наприкінці 18 ст. в Російській імперії було здійснено загальнодержавну реформу освіти: впроваджували головні й малі народні училища чотирирічні гол...
Слайд № 4

Наприкінці 18 ст. в Російській імперії було здійснено загальнодержавну реформу освіти: впроваджували головні й малі народні училища чотирирічні головні народні училища мали навчати дворянських дітей у повітових містах було створено дворічні малі училища Отож царські реформи перетворили освіту в Україні на привілей вищих верств населення, вона набула станового характеру Церковнопарафіяльна школа на Слобожанщині

Головним осередком освіти, науки й мистецтва залишалася Києво-Могилянська академія, проте у другій половині 18 ст. її було перетворено на становий ...
Слайд № 5

Головним осередком освіти, науки й мистецтва залишалася Києво-Могилянська академія, проте у другій половині 18 ст. її було перетворено на становий духовний навчальний заклад, а 1817 р. взагалі закрито. У 18 ст. в Києво-Могилянської академії викладали астрономію, фізику, біологію, медицини, натурфілософію, математику, цивільну й військову архітектуру, механіку, гідростатику, гідравліку, оптику, астрономію, музику тощо.

Видатні випускники Києво-Могилянської академії: С. Величко Г. Граб’янка Бантиш-Каменський В.-К. Острозький К. Розумовський Ю. Хмельницький І. Мазепа
Слайд № 6

Видатні випускники Києво-Могилянської академії: С. Величко Г. Граб’янка Бантиш-Каменський В.-К. Острозький К. Розумовський Ю. Хмельницький І. Мазепа

Розвиток природничих наук відбувався в тісному зв’язку з розвитком філософії. Усі відомі церковні діячі, учені, поети висловлювали філософські ідеї...
Слайд № 7

Розвиток природничих наук відбувався в тісному зв’язку з розвитком філософії. Усі відомі церковні діячі, учені, поети висловлювали філософські ідеї або у трактатах, або у творах інших жанрів. 2. Розвиток філософії Найвидатнішим філософом України та поетом другої половини 18 ст. був Григорій Сковорода

https://www.youtube.com/watch?v=FD8MOR7kGGk
Слайд № 8

https://www.youtube.com/watch?v=FD8MOR7kGGk

1722-1794рр. навчався в Києво-Могилянській академії співав у царському палаці у складі дипломатичної місії побував у багатьох європейських містах, ...
Слайд № 9

1722-1794рр. навчався в Києво-Могилянській академії співав у царському палаці у складі дипломатичної місії побував у багатьох європейських містах, слухав лекції в університетах. повернувшись в Україну, був домашнім учителем та викладачем Переяславського і Харківського колегіумів останні 25 років життя мандрував Україною заповів написати на своїй могилі: «Світ ловив мене, та не впіймав». Григорій Сковорода

Філософські ідеї Г. Сковороди Людина, як малий світ, мікрокосмос, поєднує в собі дві натури, своїм життям демонструє їх боротьбу і весь можливий ді...
Слайд № 10

Філософські ідеї Г. Сковороди Людина, як малий світ, мікрокосмос, поєднує в собі дві натури, своїм життям демонструє їх боротьбу і весь можливий діапазон її виявлення Перед людиною стоїть завдання пізнання себе, тобто зрозуміти, осмислити себе як особливий перехід між світовими натурами і визначити своє місце у світовій драмі Наука про людину та її щастя – найважливіша з усіх наук. Світ складається з двох натур: видимої, чуттєвої, але не справжньої і не першої за суттю, та невидимої, духовної, вічної й чистої, а тому – справжньої основи будь-чого, тобто Бога Дві натури співвічні, існують ніби паралельно, а тому жодну з них не можна просто знехтувати, але духовна натура ніколи не виявляється у видимій адекватно, тому між ними точиться війна Біблія – особливий реальний світ, що існує поміж ввеликим світом та малим, форма переходу від видимого, чуттєвого світу до духовного

В город не піду багатий - на полях я буду жить, Вік свій буду коротати там, де тихо час біжить. О діброво! О зелена! Моя матінка свята! Тут веселіс...
Слайд № 11

В город не піду багатий - на полях я буду жить, Вік свій буду коротати там, де тихо час біжить. О діброво! О зелена! Моя матінка свята! Тут веселість лиш для мене щиру тишу розгорта. О діброво! О свободо! Я в тобі почав мудріть. І в тобі, моя природо, шлях свій хочу закінчить.

3. Музичне мистецтво В 50-х роках 17 ст. ректор Києво-Могилянської академії Лазар Баранович організував спеціальну музично-хорову школу. Хор студен...
Слайд № 12

3. Музичне мистецтво В 50-х роках 17 ст. ректор Києво-Могилянської академії Лазар Баранович організував спеціальну музично-хорову школу. Хор студентів налічував близько 300 осіб та був найкращим київським хором. Музичні класи відкривалися і в колегіумах. У 1729 р. вийшов указ про створення співацької школи у Глухові, наступного року вона почала діяти. Це був перший спеціалізований заклад музичного профілю. За часів гетьманування К. Розумовського Глухів став музичною столицею України.

Видатні українські митці музичного мистецтва 18 ст. Артем Ведель Дмитро Бортнянський Максим Березовський
Слайд № 13

Видатні українські митці музичного мистецтва 18 ст. Артем Ведель Дмитро Бортнянський Максим Березовський

Домашнє завдання Опрацювати § 35 Підготувати повідомлення про одного з діячів культури 18 ст.
Слайд № 14

Домашнє завдання Опрацювати § 35 Підготувати повідомлення про одного з діячів культури 18 ст.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.