«Остаточна обробка виробу. Захист проекту»

Трудове навчання

Для кого: 5 Клас, 6 Клас

14.09.2021

289

35

0

Опис документу:

узагальнення знань, умінь і навичок учнів з розділу «Проектування та виготовлення аплікацій»; розвиток аналітичних здібностей та логічного мислення; виховання в дітей організованості, раціональності, практичності, критичності.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

5 клас

Дата: 28.09.2020

Предмет: Трудове навчання

Урок 8

Тема уроку: «Остаточна обробка виробу. Захист проекту»

Мета: узагальнення знань, умінь і навичок учнів з розділу «Проектування та виготовлення аплікацій»; розвиток аналітичних здібностей та логічного мислення; виховання в дітей організованості, раціональності, практичності, критичності.

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

Доброго дня, діти! Щиро рад знову бачити вас усіх. Оскільки сьогодні нам доведеться багато слухати й багато говори­ти, я хочу розпочати наше заняття зі слів відомого французького філософа ГІ'єра Буаста і дати вам таку настанову:

Давайте ми будемо вчитись

Один одного слухати, діти,

Чужу думку завжди поважати,

А свою влучно промовляти.

За такої умови у нас обов'язково все буде добра!


II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Пригадаємо вивчене на попередніх уроках.

Інтерактивний метод «Незакінчене речення»

Технологія це -… (процес виготовлення того чи іншого виробу)

  1. листівкою називають … (відкритий лист, який призначений для надсилання поштою у відкритому вигляді)

  2. Листівки бувають… (Листівки (об'ємні та плоскі), листівка-візитівка, листівка-закладка, листівка-запрошення, листівка-валентинка, інформаційні листівки, тематичні листівки, ритуальні листівки (хрещення, вінчання, посвята).

4. Ескіз — це...(малюнок виконаний від руки з дотриманням пропорцій предмета

5. Виготовлення виробу включає такі етапи...( виконання ескізу листівки, підбір інструментів та матеріалів для роботи, виконання елементів листівки, кріплення деталей до основи, оздоблення виробу)

6. Спосіб кріплення деталей до основи... (Деталі до основи можна приклеювати (клеєм або двобічною липкою стрічкою) або пришивати. Спочатку з’єднуються деталі другого плану, а на них основні деталі, роблячи акцент на головний атрибут свята. )

ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності учнів

Учитель. Сьогодні в нашій творчій майстерні панує особли­ва атмосфера, адже кожен з вас упродовж багатьох занять ста­ранно працював, докладав чималих зусиль для того, щоб урешті-решт довести, що цей час витрачено недарма і що результат вашої праці зможуть побачити й оцінити інші. Тому зараз, протягом деякого часу, ви, як актори перед виступом, зробите кілька останніх штрихів і презентуєте свої про­екти, які і є результатом вашої наполегливої праці.

IV. Повідомлення теми, мети й завдань уроку

V. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя

Листівка — це сувенір довільної форми, який виконує вітальну функцію, це витвір мистецтва у мініатюрі. Тому в ній використовуємо ті ж закони, що і в живописі. Дуже важливо розуміти, яку листівку ви бажаєте створити. Листівка може бути симетричною або навпаки динамічно асиметричною, може бути кольоровий контраст або спокійне поєднання кольорів. Проте, завжди легше визначитись з композицією, якщо точно знати до якого свята виконується листівка. Якщо вона виготовляється до дитячого свята, то доречним буде використання яскравих кольорів і різних за розміром елементів. Якщо до дня народження дорослої людини, то підійде більш стримана кольорова гама і симетричне розташування декоративних елементів. Різдвяні і новорічні свята говорять самі за себе, тут ми не обмежуємось ні в кольорі, ні в формі. Ювілей передбачає витонченість і стриманість.

Остаточна обробка листівки передбачає виконання написів, штампування, приклеювання блискіток, чищення виробу від клею.


VІ. Захист та оцінювання результатів проектної діяльності

Учням пропонується розпочати презентацію творчих проектів. Вони за власним бажанням по черзі (або в складі груп) презентують свої роботи, користуючись орієнтовним планом, складеним ними заздалегідь.

V. Підбиття підсумків заняття уроку. Оцінювання.

Скажіть, будь ласка, чи сподобалося вам працювати над про­ектом?

Наскільки складною була для вас ця робота?

Що в роботі над проектом було для вас найцікавішим?

Які труднощі вам довелося подолати під час виконання про­ектної роботи?

Що корисного дізналися чи навчилися ви, працюючи над проектом?

3


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.