Мета уроку:
Знаннєвий компонент: навчитися називати особливості економіки країн Азії, загальні особливості розміщення основних центрів добувної промисловості регіону, загальні закономірності спеціалізації сільського господарства регіону.
Діяльнісний компонент: вдосконалювати практичні навички і вміння самостійно здобувати знання, формувати вміння самостійно працювати в групах, продовжувати вміння працювати з контурною картою.
Ціннісний компонент: сприяти усвідомленню взаємозв’язку діяльності людини та природи, висловлюванню суджень щодо впливу агрокліматичних ресурсів на спеціалізацію первинного сектору економіки.
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання: підручник, атлас, карта.
Методи та методичні прийоми: евристичний (бесіда), інформаційний, проблемний, дослідницький, візуальна перевірка домашнього завдання, евристична бесіда за запитаннями, пояснення викладача, робота в групах, бліцопитування, «Картографічна лабораторія», «Експериментальне завдання», «Роблю висновки», «Онлайн тестування».
Засоби навчання: ґаджети, медійні і друковані джерела інформації, роздатковий матеріал