і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Особливості упровадження комп’ютерних технологій при вивченні німецької мови

Особливості упровадження комп’ютерних технологій при вивченні німецької мови

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №JV305706
За публікацію цієї методичної розробки Краснополіна Марина Йосипівна отримав(ла) свідоцтво №JV305706
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

Канівської міської ради Черкаської області

Канів – 2014р.

Проблема: «Особливості упровадження комп’ютерних технологій при вивченні німецької мови», обрана не випадково. За останні роки комп’ютерні інновації стрімко входять у життя сучасної людини, змінюючи не тільки стиль, а й формуючи особистість нового покоління. На моє глибоке переконання, сучасна школа покликана, у першу чергу, надавати учням глибокі та змістовні знання, віднаходячи нові форми й методи, особливо при вивченні іноземних мов. Безсумнівно, що в умовах доби технізації, завдання вчителя – активізувати пізнавальну діяльність учнів, залучаючи сучасні педагогічні технології – інформаційні, а саме комп’ютерні інновації, інтернет-ресурси.

Докорінні зміни, що відбулися з людством за останні 10 років, наперед визначили роль та місце персональних комп’ютерів та інформаційних технологій. Людина, що вміло та ефективно володіє технологіями та інформацією, має інший – новий стиль мислення, по-іншому підходить до оцінки висунутих проблем, до організації своєї діяльності. У сучасній школі інформатизація є найважливішим механізмом реформуван-ня освітньої системи, яка спрямована, по-перше, на підвищення якості, доступності, по-друге, ефективності освіти. Учитель на сьогодні, як ніхто інший, повинен рухатися в ногу з часом, а інколи й випереджаючи його, саме він творить майбутнє своїх учнів. Усвідомлюючи, що сучасна школа не встигає перебудовуватися до вимог часу, в якому вже існують учні, поставила перед собою проблему – упровадження комп’ютерних технологій.

Поступово почала запроваджувати комп’ютерні технологій при вивченні німецької мови. Для цього, у першу чергу, чітко окреслила мету: формування комунікативної культури учнів, навчання практичним навичкам німецької мови для подальшого активного спілкування і використання її на практиці. Завдання полягає в тому, щоб створити такі умови практичному володінню мовою, вибрати такі методи навчання, які дозволили б кожному учню проявити свою активність та творчість, що не можливе без залучення комп’ютера.

Перевага роботи з комп’ютером полягає в тому, що значно розширює можливості самих вчителів, сприяє індивідуалізації навчання, активізації пізнавальної діяльності учнів, а також дозволяє максимально адаптувати процес навчання до індивідуальних особливостей учнів. Тобто кожен учень отримує можливість працювати у своєму режимі, вибрати такий темп, при якому пройдений матеріал саме ним оптимально засвоюється.

Застосування комп’ютерних технологій на уроках німецької мови дозволяє:

  • прослухати діалоги, тексти, пісні, радіопередачі німецькою мовою;

  • здійснити заочну подорож містами, музеями, галереями тощо Німеччини;

  • розвивати практичні навички швидко змінювати граматичну структуру речення;

  • віднайти необхідні морфологічні елементи у запропонованому тексті.

Переваги використання інформаційних технологій на уроках німецької мови:

  • Ілюстрація матеріалів з високою якістю картинки, а саме: репродукціями, діаграмами, фото, а також аудіо та відеоматеріалами.

  • Інформація привабить учнів, дозволить їм створити свої, індивідуальні асоціативні відповідності тому ілюстративному матеріалу, який учитель підібрав.

  • Презентації «по кліку» дають можливість пристосувати темп подачі матеріалу до потреб учнів безпосередньо в процесі демонстрації і залишать час для можливих пояснень та уточнень, узагальнень, чого не дозволяє, наприклад, перегляд фільму.

  • Створивши презентацію один раз та зберігши її на електронних носіях, учитель зможе використовувати, доповнювати або змінювати її будь-коли.

  • Створюєте таку презентацію, яка відповідає саме вашим вимогам, потребам учнів та стилю подачі матеріалу.

Для створення презентації використовую наступне:

Обираю навчальну тему та мету створення презентації: введення матеріалу та демонстрація наочності до нього чи практичне застосування знань (заповнення пропусків у поданих словах та реченнях, відповіді на питання відповідно до поданого матеріалу, опис ілюстрації із застосуванням щойно вивчених слів, дискусія-коментар до фото або картинки тощо) або й поєднання обох аспектів. Зауважимо, що дидактичний матеріал використовується не тільки з метою навчити, а й виховати.

Важливим у створенні презентації є:

  • розробка сценарію, у якому структурую матеріал за слайдами;

  • назва кожного слайду презентації;

  • підбір наочного аудіо-, відео- та візуального матеріалу;

  • визначення із кольорами та стилем шрифтів і слайдів, хоча багатство засобів Power Point спокушає застосувати їх усі, але в роботі мають бути не більше двох видів та кольорів шрифту; стилістичне рішення фону не повинно справляти агресивне та втомлююче враження, адже ми прагнемо звернути увагу аудиторії не на барви: кінцевий продукт не повинен нагадувати низькопробний рекламний ролик;

  • необхідність протестувати свій продукт на сторонніх глядачах та відкоригувати презентацію відповідно до їх зауважень.

І найголовніше – всі використані форми та методи розраховані не на накопичення інформації, а на розвиток мислення дитини.

Застосування презентації на уроці:

  • Демонстрацію презентації можна повторити на наступному уроці на етапі мовної розминки або активізації опорних знань, а також на підсумковому уроці – тоді вже можна доручити учням коментувати слайди презентації самостійно.

  • Не соромтесь звертатись за допомогою до учнів – адже вчитися ніколи нікому не пізно. А тим більше – вчителю у власних учнів.

Наступним етапом стає створення презентацій учнями. Таким чином за 2 роки виникли наступні учнівські презентації:

  • літні подорожі;

  • домашні улюбленці;

  • знайомтеся: це моя особиста територія!

  • Візитівка країни – носія мови;

  • Подорожую німецькомовними країнами (Швейцарія, Австрія);

  • Панове! Скуштуйте!

В сучасних умовах головною задачею освіти є не лише отримання учнями певної суми знань, але і формування в них вмінь та навичок самостійного набування знань. Справжнім творчим стимулом є створення уроків – презентацій, які є невід'ємною частиною освітньої діяльності. Презентації допомагають задовольнити творчі амбіції вчителів та поповнюють базу методичних розробок уроків.

Важливим є і те, що використання ІКТ допомагає підвищити мотивацію учнів до навчання, більш раціонально будувати процес навчання і, таким чином, досягати гарантованих результатів педагогічної діяльності. Суттєвим в технології критичного мислення та у використанні ІКТ є те що вона сама є інструментом пізнання, розвиває у дітей навички критичного мислення. Всі кроки цієї технології спрямовані на розвиток дитини, дають установку на успіх, вчать співпрацювати з іншими, тобто формують соціалізовану людину.

Я намагаюсь працювати творчо, розуміти проблеми своїх учнів, сприяти розвитку їх пізнавальних навичок, умінню орієнтуватися в інформаційному просторі, формувати незалежну точку зору та сприяти розвитку послідовного творчого мислення, комуніка-тивних навичок, тобто формувати соціалізовану людину, яка не лише пристосована до сучасних умов життя, але здатна змінювати світ на краще.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Формування комунікативної культури учнів, навчання практичним навичкам німецької мови для подальшого активного спілкування і використання її на практиці.
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Німецька мова
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    164
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    JV305706
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №JV305706
За публікацію цієї методичної розробки Краснополіна Марина Йосипівна отримав(ла) свідоцтво №JV305706
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти