До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
4
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Особливості створення уроків для дистанційного навчання

Опис документу:
Проблеми створення уроків для учнів, які по своїм особливостям обрали домашнє навчання різного типу. Матеріали роботи у GoogleКласі: перші уроки уроки-досліди, контрольні листи, планування наступної діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Особливості створення уроків для дистанційного навчання

Зараз багато говорять про використання змішаного навчання, а в його складі дистанційного навчання. Багато є підходів до їх створення та реалізації, але досконале те, що багато вчителів розуміють це так:

  • викласти у красивій упаковці теорію або посилання на розробки інших спеціалістів;

  • завдання для виконання та чекати зворотного зв’язку (відповідь або питання).

На превеликий жаль це рідко трапляється. Частіше або незадоволення батьків, або учні виконують як на душу ляже чи результат з Інтернету, який навіть не відповідає завданню.

Тому я починаю з уроків-дослідів:

  • мої листи про курс, уроки-введення (очні або по skype);

  • відгуки на них батьків, учнів та мої роз’яснення;

  • уроки повторення та дослід учнів/батьків рівня своїх досягнень;

  • корегування ЗУН минулого року та складання спільного плану підвищення досягнень до рівня програми цього року (який корегуємо таблицею ЗУХ);

  • визначення рівня знань для вивчення нових тем нового року за різними видами робіт від тестів до пропозиції представити роботу, якою бажаєте поділитись (тоді я визначаю рівень створення матеріалів для вивчання нових тем).

Створений курс до нових тем пропоную переглянути та висловити свою думку учнів/батьків до його вивчання.

Це не складна робота, тому що як би не перевіряти рівень досягнень складається усього 2-3 групи учнів з однаковими досягненнями. Інших можна додати в ці групи з додатковими завданнями але зменшити обсяг наявних. У цьому році було дві групи, але я зробила одну, варіюючи завдання.

Після згоди, що курс складається з тренувальних вправ, практичних робіт, тестів, мініпроєктів (якщо передбачено), та вибору теми майбутнього проєкту, для якого прописую мініуроки на сім місяців за темами, що проходимо у програмі інформатики, починаємо заняття.

Кожна тема може у курсі ще змінюватись за результатами навчання та спілкування у чаті, skype, листами. Можна перездавати роботи до отримання задовільності від результатів. По закінчення теми надаю можливість скоригувати свої результати за тестами (до них обов’язково робота над помилками) та рефлексією за питаннями вільного розмірковування.

Цього року завдання рефлексії були майже для усіх класів однакові, так як перші теми мало відрізнялись по програмі.

Перед початком вивчання нової теми знову перевіряю готовність до її вивчення, як перед курсом (але це вже короткий дослід), та коректую вивчення нової теми. Після згоди батьків/учнів, продовжуємо навчання.

Але за результатами року та бажанням учнів/батьків прийшла до висновку, що треба ще й навчати як треба вчитись дистанційно. І я додала до першої теми курсу нові розробки на допомогу:

Як навчатись в екстернаті – це посилання та виписка з документів;

Сучасні вимоги до компетентності у Європі – читати слово «студент» як «людина, що вчиться»;

Цілі навчального року – де я пропоную зробити тенденцію свого розвитку кожному з учнів/батьків.

В роботі для дистанційного навчання, використовую електронні підручники, які за допомогою сервісу MozaBook довантажую матеріалами, так як програма змінилась, а підручники не відповідають ні сучасності, ні програмі.

А ще для учнів завжди доступні їх хмари Уроки для дистанційного навчання учнів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.