Особливості реалізації концептуальних засад НУШ

Опис документу:
Даний матеріал можна використати на конференціях. семінарах, батьківських зборах та методоб"єднаннях під час висвітлення теми концептуальні засади Нової української школи. Також для реферату студентам педагогічних вузів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Особливості реалізації концептуальних засад НУШ

Бабир Тетяна Миколаївна,

вчитель початкових класів

Москаленківського НВК

Доброго дня шановні колеги!

Щиро вітаю всіх учасників районної серпневої конференції освітян

Сьогодні досить актуально звучать слова великого педагога Василя Сухомлинського: «У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися».

Сьогодні наша держава крокує курсом реформ, і з кожним днем ці кроки стають дедалі впевненіші і чіткіші. 2018 рік - затверджено новий Державний стандарт початкової освіти. 

Принципово нові вимоги до вчителя, до його підготовки висунула «Нова українська школа» - реформа, що спричинила всеохопні зміни у сфері освіти. Відтак змінилися пріоритети і завдання педагогічної освіти, бачення її розвитку. З’явилась потреба у новому підходи до підготовки вчителів відповідно до нових обставин.

Міністерство освіти і науки України, обласні інститути післядипломної освіти районні методичні кабінети доклали максимум зусиль для того , щоб надихнути і подолати їхні побоювання. Відбулося ґрунтовне, безпрецедентне за останні роки масове навчання вчителів початкової школи за що хочу висловити слова вдячності за ті знання , які ви нам дали.

Уже за кілька днів учителі перших класів зроблять перший крок у нову дванадцятирічну школу. І завдання кожного вчителя – створити таке поле діяльності, де б кожна дитина відчувала себе успішною, впевненою в собі, зростала наполегливою і в майбутньому була конкурентоздатною особистістю. Саме цьому сприяє реалізація програми Нової української школи. І від того, як ми, педагоги, спрацюємо, залежить не тільки майбутнє дітей, а й усієї держави. А для цього нам педагогам потрібно прийняти та змінити свій світогляд щодо існуючої моделі професійного розвитку вчителя, змінити підхід до методів (технології) викладання предметів, нового освітнього простору, щоб спрямувати свою діяльність на формування усебічно розвиненої особистості, патріота з активною позицією, інноватора. А нова освітня реформа створює для педагога якісно нові умови роботи, допоможе само реалізуватися, вдосконалити свої вміння, і втілити педагогіку партнерства.

Останнім часом дуже багато говорять про педагогіку партнерства. Вона заснована на взаємоповазі між учителем і учнем та його батьками. Сьогодні це один із основних компонентів НУШ. Тільки педагогіка партнерства допоможе розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини. Нова українська школа пропонує перейти від школи знань до школи умінь та навичок. 21 століття диктує нові умови життя. Тому, зважаючи на сучасні реалії, у держаному стандарті початкової освіти визначено десять ключових компетентностей і ми, педагоги, усіляко сприятимемо проявам учнівської ініціативи, формуватимемо вміння відстоювати власну думку і конструктивно сприймати критику, керувати емоціями і приймати рішення, вміти співпрацювати з іншими людьми. Значна частина часу буде приділена розвитку,творчості, креативності, навчанню через дослідження.

Від нової школи всі чекають чогось нового, неповторного, яскравого. Тому середовище, яке оточуватиме першокласників, особливо в адаптаційний період, повинне наштовхувати кожну дитину на дослідження, пізнання, експерименти, відкриття. Сучасні класні кімнати першокласників нагадують справжні маленькі лабораторії, які створюють вчителі разом з батьками. Вважаємо, що величезну роль у житті першокласників повинен відіграти і практичний психолог, який має бути у кожній школі, незалежно від кількості учнів.

На запитання Чи боюсь я? Чи готова? перегорнути першу сторінку Нової української школи. Можу впевнено сказати: я вчитель Нової української школи, бо поділяю всі принципи нової педагогіки партнерства, де школа – в радість, де навчання цікаве і різноманітне, де панує повага.

Звичайно, не вирішених проблем ще багато, та всі вони будуть з часом успішно вирішені. Бо кожен педагог готовий створити такі умови, де б формувався еталон успішного майбутнього нашої держави, адже реформа має змінити наше майбутнє.

То ж успіхів Вам, шановні колеги, в реалізації концептуальних засад НУШ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн