Основи здоров'я. 2 клас. Тема: Телевізор, комп’ютер, мобільний телефон

Опис документу:
Урок - телепередача на тему: Телевізор, комп’ютер, мобільний телефон. Діти в ігровій формі дізнаються про шкідливий вплив телевізора, комп’ютера, мобільного телефону та правила користування ними і зможуть стати учасником даної передачі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Телевізор, комп’ютер, мобільний телефон

Мета: ознайомити учнів з інформацією про шкідливий вплив на здоров'я сучасної техніки (телевізор, комп'ютер, мобільний телефон), з правилами безпеки користування сучасною технікою з метою збереження здоров'я; дати поради щодо перегляду телепередач та користування комп'ютером; виховувати відповідальність за власне здоров'я.

Тип уроку: комбінований

Методи і прийоми: бесіда, розповідь….

Обладнання: мультимедійна презентація, мікрофон, макет телевізора

Хід уроку

І Організаційна частина

II.      Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності. 

(З екрану телевізора) Доброго дня, шановні телеглядачі! на календарі 26 січня

З вами програма «Сучасність»

-     Для того щоб дізнатись про що ми будемо говорити   погляньте на дошку, прочитайте тему нашої розмови.( Сучасні друзі школярів)

-        Що це за друзі ви дізнаєтесь відгадавши загадки.

Дивну скриньку носить Толя-

З неї чути голос Олі.

Толя каже їй: « Привіт!»

« Здрастуй»,- чує він за мить.

                            ( мобільний телефон)

Дерев’яна скринька,

Голубе вікно.

Грає, розмовляє,

Показує кіно.

                    ( телевізор )

 

Може він порахувати,

Може він пісні співати,

Малювати і писати,

Помилки перевіряти.

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв’язати,

Він багато чогоможе

І завжди нам допоможе!

 (комп’ютер )

    Телевізор, комп'ютер, телефон  у нашому сучасному світі корисні речі. Але тим, хто неправильно ними користується, вони не залишають часу для навчання, прогулянок, спілкування з друзями і допомоги батькам. А щеможуть зіпсувати зір, поставу і навіть спричинити залежність.

III.     Повідомлення теми і мети уроку.

-        Сьогодні ви дізнаєтесь, як раніше люди жили без сучасної техніки. А також про шкідливий вплив на здоров'я сучасної техніки (телевізора, комп'ютера, мобільного телефону), ознайомитесь з правилами безпеки користування ними. Тож будьте уважними глядачами нашої програми.

IV.     Вивчення нового матеріалу.

  1. Розповідь з елементами бесіди за слайдовою презентацією

Послухайте уважно як же винайшли телефон.

-        Сьогодні ми не уявляємо свого  життя без телефона. Проте вчені доклали багато зусиль перш ніж винайшли цей чудовий апарат. У давні часи коли не було ні  телефонів, ні комп’ютерів, ні телеграфу, ні тим більше інтернету, для спілкування використовували і гінців- посланців,і голубів, і закорковані пляшки із записками, які мореплавці кидали з кораблів у море…

А в давній країні Персії цар мав спеціальну армію, яка називалась чв « Царські вуха». Тридцять тисяч підданих ставали довжелезною, на багато кілометрів вервечкою на узгір’ях та пагорбах і так, як ото у грі в « зіпсованого телефона», передавали різні сповіщення і накази.

За день вони догукувались на такі відстані, до яких навіть кіннному гінцеві довелося б мчати на  повну силу не один день чи навіть тиждень…

    Понад 200 років тому з’явилися перші переговорні апарати. Спочатку вони були досить громіздкі й призначалися для розмов на зовсім невеликі відстані. Та поступово цей пристрій  досконалювався. А назвали його « Телефон», Що грецькою означає «звук здалеку».

Нині існує багато різноманітних телефонів.(показ малюнків).Найпоширеніші серед них – мобільні телефони.

Їх можна носити в кишені, вони працюють без дроту.

А ще створено телефони, за допомогою яких співрозмовники не лише чують, а й бачать один одного.

- Так що раніше використ замість телефонів?

  1. Перегляд фрагменту мультфільму «Фіксіки»

  • А ви чули що мобільний телефон ще називать сотовим? Хто знає чому так?

Подивіться та скажіть чому мобільний телефон ще називають сотовим? (з*єднається з іншими мобільними через спеціальні радіостанції, кожна станція обслуговує свою територію, яку називають сотою)

3. Розповідь з елементами бесіди

—  Що треба робити, щоб телефон працював і не вимкнувся у потрібний момент?

Послухайте уважно поради як необхідно поводитися з мобільним телефоном

Мобільний телефон – це не іграшка, тому ним слід користуватися тільки в разі потреби і говорити недовго.

Не хизуйся своїм телефоном перед друзями, а також не показуй його всім на вулиці.

Обговори з батьками, де і коли можна користуватися мобільним телефоном, де і як його зберігати.

Запамятайте ці поради і дотримуйтеся їх.

3. Робота з підручником (с68-69)

—  Для чого потрібен телевізор?

Так, з телевізора ми дізнаємося про останні події в нашій країні і світі, переглядаємо улюблені мультфільми, концерти, фільми.

Розгляньте малюнок на с.68
. Прочитаємо поради, як дивитися телевізор. Чого не можна робити?

  • Так чого ж не можна робити, що ви запам’ятали?

  • Доведіть, що комп'ютер   це потрібна й корисна річ.

Так дійсно, комп*ютер корисний та важливий, він зберігає інформацію, показує фільми, відтворює музику, допомагає вчитися.

  • Прочитаємо правила поводження з комп*ютером

—  Що може статися, якщо не дотримуватися правил користування телевізором і комп'ютером? Уяких випадках ви користуєтесь комп’ютером?

V.      Узагальнення та систематизація знань.

1.      Гра « Склади пам’ятку»

( діти діляться на групи)

А зараз дуже цікаве завдання.  Уявіть, що ви рекламне агентство і вам необхідно скласти пам`ятки, а які саме послухайте уважно.

І група

Складіть пам’ятку щодо перегляду телевізійних програм

ІІ група

Складіть памятку щодо користування компютером

ІІІ група

Складіть пам`ятку щодо користування мобільним телефоном

2. Фізкультхвилинка

3. Казка «Секрети здоровя» Складання правил «Як бути здоровим»

А зараз я розповім вам казку «Секрети здоров’я»

      В одній далекій маленькій країні було місто із дивною назвою Здорове. Чи доводилося вам зустрічати у своєму житті міста з такою назвою?  Вам, певно, цікаво дізнатися про походження цієї назви.

   Думаєте,  місто отримало свою назву від того, що було великим і в ньому жило багато людей? Зовсім ні. Здоровим воно було тому, що всі його жителі мали хороше здоров’я, були здоровими. Хіба може бути таке, скажете ви?  Дійсно, важко в це повірити. Саме тому багато людей приїздило у місто Здорове, щоб на власні очі побачити дивних його жителів та розкрити  секрети їхнього здоров’я.

    І що ж вони там бачили? На перший погляд нічого особливого: люди як люди. Але деякі секрети хорошого здоров’я в жителів Здорового дійсно були. І ось які це були секрети:

(на слайдовій презентації)

• Якщо робиш зарядку, то і здоров’я в порядку.

• Хто спортом займається, той сили і здоров’я набирається

• Краще їжу разжуєш – довше проживеш.

• Не досипаєш – здоров’я  втрачаєш.

• І дорослим, і малим шкодить тютюновий дим.

• Які звички маєш, так і про здоров’я дбаєш.

• Здоров’я – то скарб людини: бережи його, дитино!

Тож на цій ноті ми можемо завершувати наш урок.

Підсумок уроку

  1. Вправа «Мікрофон»

Сьогодні з вами була програма «Сучасність» Темою нашого уроку було «Сучасні друзі школярів» Тож давайте пригадаємо, що ж саме ви запам*ятали продовжіть речення.

  • ● Сьогодні на уроці я дізнавсь...

  • ● Я запам'ятав, що...

  • ● Цікавим на уроці було...

На цьому наша програма завершується, до нових зустрічей.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.