Ось і став я школярем!

Опис документу:
Мета заходу: ознайомити дітей з класною кімнатою, познайомитися один з одним, визначити «Ранкові повідомлення», вчитися бути активним помічником на заході: виразно декламувати вірші, загадки, виконувати завдання у групі, приймати участь в іграх,співати, переглядати відео кліпи; сприяти вихованню культури поведінки при спілкуванні, взаємоввічливості, любові до рідного краю. На урок запрошуються батьки -помічники. Учні працюють з конструктором "6 циглинок", в групах, у колі, розучують пісеньку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

6Маріупольський НВК «гімназія-школа»№1 1-Б клас 2018-2019

Виховна година

01.09.2018

Тема. Ось і став я школярем!

Мета: ознайомити дітей з класною кімнатою, познайомитися один з одним, визначити «Ранкові повідомлення», вчитися бути активним помічником на заході: виразно декламувати вірші, загадки, виконувати завдання у групі, приймати участь в іграх,співати, переглядати відео кліпи; сприяти вихованню культури поведінки при спілкуванні, взаємоввічливості, любові до рідного краю.

План заходу

  1. Вхід до класної кімнати. Об'єднання в групи за табличками – списками. Пристосування кульок.

  2. Вітання «Доброго ранку!»

  • Доброго ранку! - Доброго ранку!

  • Встали на світанку? - Встали на світанку!

  • Ручки помили? - Ручки помили!

  • Личко умили? - Личко умили!

  • Очі і вушка? - Очі і вушка!

  • Носик і ротик? - Носик і ротик!

  • Дехто животик! - Дехто животик!

  • Одягнулися ,поїли… - Одягнулися, поїли!

  • І до школи полетіли! - І до школи полетіли!

  • Доброго ранку! - Доброго ранку! - Доброго ранку! / 3

  1. Знайомство (Беру прапорець, закликаю усіх стати в коло, батьки з нами)

Прийом «Прапорець по колу»

  • Мене звати Оксана Володимирівна. Я ваша учителька .(Передаю прапорець дитині, кожен називає своє ім’я і говорить що він/вона - школяр ,учень/школярка, учениця і передає далі прапорець по колу. Прапорець знов у мене.)

  • Усі ми: учитель, батьки, школярі і учні, школярки та учениці утворюємо 1-Б клас!

  1. Ранкові повідомлення (робота біля стенду)

  • Добрий ранок, 1-Б клас!!!

  • Яке сьогодні число? Місяць? Рік? (Сьогодні ………)

  • Який сьогодні день тижня? (………..)

  • Що сьогодні нас чекає? (Переходимо до дошки) День Знань!

  • Тема тижня «Я – школяр!»

  • Займіть свої місця! А перша група помічників залишайтеся біля мене. Як при- готуватися до школи дізнаємося прямо зараз! (Вірші про школу)

Я іграшки сховала 
І тихо їм сказала: 
— У ящику тепленько, 
Ви спить, мої маленькі, 
А я книжки складу — 
До школи вже іду.

(В. Кленц)

ШКОЛА

Наче вулик, наша школа. 
Вся вона гуде, як рій. 
І здається, що довкола
Розквітають квіти мрій.

Бігають, сміються діти, 
Та – лиш дзвоник задзвенить –
Стане тихо, ніби в квіти
Поховались бджоли вмить.

(Д. Павличко)

Я збираюся до школи

Я збираюся до школи, 
Вже немало знаю слів. 
Вчить матусенька поволі, 
Щоб читати я умів. 


Букву Б — бабуся вчила, 
Букву Т — татусьо наш, 
Букву М — матуся мила, 
Букву Д — дідусь Панас. 

Щоб в житті чогось навчитись, 
Не соромити рідню, — 
Вчуся також я числити -  
Математику люблю!

 
Два горішки й три горішки, 
Треба 2 і 3 додати,
Так щодень поволі, трішки, 
Я навчилась рахувати. 

А тепер уже без бабці 
І без мами й дідуся 
Порахую в хаті тапці, 
Усі гривні в татуся. 
Я збираюся до школи 
Й так чекаю того дня! 
Вчить мене, хоча й поволі, 
Наша згідна вся сім'я.

(Б. Гірський)

  • Дякую вам за роботу! Займіть свої місця.

  1. Вправа «6 цеглинок» (роздаю з батьками конструктори)

  • А чи наші учні мають гарну пам'ять, перевіримо зараз! Хто мені нагадає на якому транспорті ми сьогодні до школи відправилися? (літак)

  • Своєю командою за допомогою конструктора побудуйте літак.

  • Одна хвилина на роботу! (Працюють. Вчитель і батьки направляють)

  • Несіть свої літаки мені на стіл. Попросимо мам із своїми дітками знайти однакові. (Розглядають, шукають однакові)

  • Не знайшли. А як думаєте чому? (Бо ми усі різні)

  • Так. Ми усі різні, але всі прийшли вчитися до школи. Ми одна команда -1-Б клас, тому до кожного ставимося поважливо, спокійно, культурно звертаємося по імені. Згадайте в своїй групі кого як звати. (1 хвилина)

  1. Калейдоскоп загадок

  • Зараз мої помічники допоможуть перевірити ваші знання. Подивимось, чи усі ви знаєте шкільне приладдя та вмієте розгадувати загадки.

  • Група помічників загадує загадки, учні розгадують.

Дерев’яний та довгенький,
хвостик в нього є маленький.
Як у фарби хвіст мочає —
все довкола розцвітає. 
(Пензлик)

Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок,
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на …
(Урок)

У носатого Івана
Одежина дерев'яна.
Він у чистім полі ходить
І по ньому носом водить.
Нестрижений, нечесаний,
Гострим ножем затесаний.
(Олівець)

Букви всі від - А до Я, -
Як одна міцна сімя.
Варто всіх у цій родині
Знати грамотній дитині.
(Абетка)

Порахує сантиметри,

А як треба – міліметри!

Рівно лінії проводить,

З олівцем за ручку ходить.

  • Дякую!

  1. Вправа «Кмітливі шукачі»

  • Подивимося, хто з вас знає, які речі нам потрібні в школі.

  • На аркуші різні предмети.

  • Обведіть олівцем ті, які в школі дуже потрібні!

(Роздаю аркуші з ілюстраціями. Батьки роздають олівці. Діти виконують завдання. Аналізуємо, які речі не взяли ,чому. )

  1. Фізкультхвилинка. Гра «Пальма. Тостер. Слон.»

  2. Віршований віночок

  • Сьогодні не тільки ви стали учнями. По всій нашій країні діти пішли до школи.

  • А як називається наша країна? (Україна)

  • Запрошую помічників нагадати нам про наш рідний край!

(Виходять діти, читають вірші про Україну)

  1. Чим пишається наш край?

  • Перегляд відео «Це наше і це моє.»

Вишиванка. Трембіта. Сіль. Співучі тераси.

  • Що цікавого ви дізналися? Говоримо швидко по черзі «ланцюжком». Говорить той, на кого вказую, інші мовчки чекають свою чергу.

  1. Ми першокласники.

  • Завершимо наш перший урок веселою пісенькою «Ми – першокласники». Я буду співати, а ви мені допомагати.

  1. Подарунки від батьків. Подяка аплодисментами. Вихід до батьків.

Класний керівник: Малюга Оксана Володимирівна

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.