і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Оригамі Історія виникнення техніки оригамі. Пластика паперу. Послідовність дій під час виготовлення оригамі

Оригамі Історія виникнення техніки оригамі. Пластика паперу. Послідовність дій під час виготовлення оригамі

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Труд ,

Вчитель: Долгова Ольга Володимирівна

Місце проведення 2 клас

Тема

Оригамі

Історія виникнення техніки оригамі. Пластика паперу. Послідовність дій під час виготовлення оригамі

Створення за схемою фігур деяких тварин.

Практична робота : кірігамі «Рибка» (ст. 74-75).

Мета уроку, навчити виготовляти виріб об'ємної форми з паперу в техніц оригамі; удосконалювати навички роботи з папером; розвивати творчі здібності і мислення на уроках трудового навчання, спостережливість, акуратність у роботі удосконалювати і закріплювати навички зображення тварин, їх пропорцій і характеру, просторового положення; розвивати в учнів творчу уяву; виховувати любов до праці, до тварин.

Обладнання, двосторонній папір для оригамі, картон, зразок виробу, ілюстрації із зображенням акваріуму, презентація.

Хід уроку

I. Підготовка робочих місць (перед початком уроку)

II. Організаційний момент.

1. Пісенька психонастрою.

Наш Єнотик знов у клас прийшов

І приніс до нас веселість і бадьорість.

В кожне серце радісно зайшов,

Щезли втома, лінь, розмови і суворість.

Друзі, плеснемо разом,

Посміхнемося гуртом —

Навкруги все стане лагідним, приємним.

Знов за руки беремось,

До роботи візьмемось,

І урок стає чудесним, милим, теплим.

Девіз уроку: Руки твої - найкращий скарб

Коли умієш їм дати лад.

III. Повідомлення теми та мети уроку.
1 .Відгадування загадки

Відгадайте загадку:

У лусці мої боки –

Вони холодні та слизькі. Плавать можу досхочу, Та усе життя мовчу.

2. Бесіда

- Що допомогло вам відгадати загадку?

  • Що ви знаєте про риб?

  • Де вони живуть?

  • На які групи поділяються?

Риби - це тварини, що живуть у різних водоймах: морях, океанах, річках, ставках. Відомо понад 20 тисяч різноманітних риб. В нашій країні - 200. Риби - це багатство наших водойм. Вони є кормом для багатьох птахів, звірів. М'ясо та ікра риб - корисні продукти харчування для людини. Але не всіх рибок ми можемо побачити в наших річках та озерах Відгадайте загадку Що за хатка - дивина

3 скла прозорого вона.
Табунцями , як у річці,

Рибки плещуться в водичці, (акваріум)

- Що ви знаєте про цих рибок?
Розповідь учителя.

Акваріумні рибки прикрасять життя кожної людини . Всі акваріумні рибки мають барвисте забарвлення, відрізняються химерною формою тіла та маленькими розмірами. В дикому вигляді вони зустрічаються лише в добре прогрітих сонцем водоймах Південної Америки, Африки, Кореї, Індокитаї, Мексиці. Та і назви цих рибок звучать для нас незвично: мечоносці, гурамі, папуги, півники, барбуси, скалярії, ліхтарики.

3. Повідомлення теми уроку

- Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти акваріумну рибку способом ори
гамі.

4 (Демонстрація зразка)

  • Що таке оригамі?

  • Що нам буде потрібно для роботи?

ІV. Технологія виготовлення виробу.

  1. Базовою формою для рибки є подвійний трикутник. Це була базова форма для виготовлення тюльпану та жабки.

  2. Для роботи нам потрібно взяти квадратний аркуш паперу.

  3. Складіть квадрат по діагоналях, (охайно і чітко позначайте згини)

  4. Зігніть квадрат навпіл, з'єднуючи верхню і нижню сторони.

  5. Переконайтеся, що всі лінії у вас чіткі.

  6. Знову зігніть квадрат навпіл.

  7. Поверніть праву частину заготовки ребром. Використовуючи лінії згину, складаємо бічні сторони всередину.

  8. Дві бічні сторони подвійного трикутника зігніть до центру.

9. Намалюйте або наклейте око.

V. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та
інструментів.

VI. Правила техніки безпеки та гігієни праці.

VII. Самостійна робота учнів.

VIII. Фізкультхвилинка
Рибки плавають, пірнають,
Потім знову виринають.
Хвостиками хлюпають,
Голівками стукають.

Раз, два - всі пірнули.

Три, чотири - виринули.

П'ять, шість, сім - працювати треба всім.

IX. Продовження самостійної роботи.

X. Оцінювання виробів. Відбір на виставку.

(На дошці ватман з намальованим великим акваріумом. Діти виходять і прикріплюють свої вироби, випускаючі рибок у воду.)

  • Подивіться на наш акваріум, якого тільки кольору нема тут рибок.

  • Всі ви дуже постаралися.

  • Чи задоволені ви своєю працею?

X І. Підсумок уроку.

  • У якій техніці ми сьогодні працювали?

  • Назвіть батьківщину мистецтва ори гамі

  • Чи зможете ви тепер навчити когось виготовляти акваріумну рибку способом ори гамі?

XII. Прибирання робочих місць.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета уроку, навчити виготовляти виріб об'ємної форми з паперу в техніц оригамі; удосконалювати навички роботи з папером; розвивати творчі здібності і мислення на уроках трудового навчання, спостережливість, акуратність у роботі удосконалювати і закріплювати навички зображення тварин, їх пропорцій і характеру, просторового положення; розвивати в учнів творчу уяву.
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Трудове навчання
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    480
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    19
  • Номер матеріала
    NG937071
  • Вподобань
    1
Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь