Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЧИТАННЯ у 2 класі НУШ ІІ семестр

Українська мова

Для кого: 2 Клас

20.08.2021

162

7

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЧИТАННЯ у 2 класі НУШ, яке створено відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (Автори: Л.Варзацька, Т. Трохименко, В. Чіпурко) 7 годин на тиждень ІІ семестр.
Перегляд
матеріалу
Отримати код



КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків

«Української мови і читання»

у 2 класі

Нової Української школи

за підручником Л.Варзацької, Т. Трохименко, В. Чіпурко


7 год/тиждень




РОЗКЛАД УРОКІВ

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ






Українська мова

Українська мова

Українська мова


Українська мова

Читання

Читання

Читання























п/п


Тема уроку

Дата

Корекція дати

Примітка


ІІ семестр




Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії




П. Воронько «Друзяки», «Кошеня»




Слова – назви дій. Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.




О. Копиленко «Дивовижна дружба»




Слова, які називають дії предметів (дієслова).




Мирилки. «Два півники»




Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту за даним початком.




Спостереження за словами-назвами дій предметів, протилежними за значенням.




Українська народна казка «Котик і півник»




Спостереження за словами-назвами дій предметів, близькими за значенням.




Стрітення




Слова, які називають назви предметів (іменники).




Леся Українка «Як дитиною бувало…», «На зеленому горбочку»




Позакласне читання. Бібліотечна година




Слова-назви предметів, протилежні і близькі за значенням.




Заклички, народні весняні прикмети




Слова, що означають один предмет і багато предметів. Зміна імен за зразком.




Н. Забіла «Барвінок»




Відмінність слів, близьких за значенням, від спільнокореневих слів.




Т. Шевченко «Встала земля…», «Світає…» Вірш напам’ять




Розвиток зв’язного мовлення. Загадковий світ птахів. Складання загадки.




Велика буква в іменах, по батькові, прізвищах. Велика буква у кличках тварин.




М. Чумарна «Про що вони гомонять?», П. Воронько «Облітав журавель»




Велика буква в назвах міст, сіл, річок, вулиць, площ, майданів.




Українська народна казка «Як Квітень до Березня в гості їздив»




Діагностична робота. Списування




Веснянки




Позакласне читання.




Аналіз діагностичної роботи

Слова, які називають ознаки предметів. Зв’язок прикметників з іменниками.




В. Сухомлинський «Прилетіли жайворонки»




Прикметники з протилежним значенням.




О. Олесь «Веснянка», І. Франко «Надійшла весна»




Прикметники, близькі за значенням




В. Сухомлинський «Прилетіли жайворонки»




Розвиток зв’язного мовлення. Вчимося малювати словами. Опис іграшки.




Практичне змінювання прикметників за числами




Пробудження весни. П. Воронько «Липка»




Слова-назви чисел (числівники).




А. Камінчук «Ластівка», «Береза»




Поняття про службові слова та їх роль у реченні.




Діагностична робота. Аудіювання




Позакласне читання.




Вживання службових слів для зв’язку слів у реченнях




Вербна неділя. Л. Костенко «Вербові сережки»




Підготовка до діагностичної роботи «Мовна тема»




Ірен Роздобудько «Дикі образи дикобраза»




Діагностична робота. Перевірка мовних знань з теми «Слово»




Підсумковий урок за темою «Ми чекаємо весну»




Розвиток зв’язного мовлення. Складання казки з деформованих речень.




Аналіз діагностичної роботи «Мовна тема»




Ніна Найдич «Василь Тимофійович мандрує»




Підсумок за темою «Слово»




М. Підгірянка «Пробудження».




Поняття про речення.




В. Сухомлинський «Яке щастя?»




Позакласне читання.




Розповідні речення. Розділові знаки у кінці речення. Інтонація розповідних речень.




Д. Чередниченко «Яка стежка найкраща?», Д. Павличко «Де найкраще місто на землі?»




Розповідні речення. Розділові знаки у кінці речення. Інтонація розповідних речень.




Діагностична робота. Робота з літературним твором.




Питальні речення. Розділові знаки у кінці речення.




Аналіз діагностичної роботи. Б. Чепурко «Про мову», М. Чумарна «Чарівниця-мова»




Розвиток зв’язного мовлення. Вчимося розповідати. Побудова тексту за опорними словами.




Питальні речення. Логічний наголос в кінці речення.




Пісня. Українські народні пісні.




Спонукальні речення. Розділові знаки у кінці речення.




В. Сухомлинський «Соловей і жук»




Спонукальні речення. Розділові знаки у кінці речення.




Великдень. Л. Глібов «Христос воскрес!»




Позакласне читання.




Закріплення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення.




Д. Чередниченко «Розмалюю писанку», Гра «Звію вінець». Вірш напам’ять




Головні слова в реченні




Л. Силенко «Сонечко», В. Сухомлинський «Цікавий клубочок»




Поширення речень за питаннями, поданими вчителем. Складання речень за схемами




В. Підпалий «Гуси», П. Тичина «А я угай ходила»




Розвиток зв’язного мовлення. Слухаємо, говоримо, описуємо. Опис Лисички.




Зв’язок слів у реченні. Встановлення зв’язку слів у реченні.




М. Воробйов «Шум»




Підготовка до діагностичної роботи диктант.




О. Копиленко «Найвеселіший місяць»




Діагностична робота. Диктант




В. Сухомлинський «Хто свічки засвітив?»




Позакласне читання.




Аналіз діагностичної роботи.

Текст. Особливості тексту. Заголовок.




Євг. Горева «Кольоровий віршик»




Будова тексту. Зачин, основна частина, кінцівка.




Підсумковий урок за темою «Світ – велика писанка»




Текст-розповідь. Дотримування абзаців, які відповідають трьом основним частинам висловлювання




М. Коцюбинський «Літній день»




Розвиток зв’язного мовлення. Доповнення тексту.




Текст-опис. Спостереження за використанням слів (він, цей, тоді, після того та ін.) для зв’язку речень у тексті




Л. Українка «Три метелики»




Текст-міркування.




Л. Забашта «Дивосвіт»




Перевірка знань з мовної теми «Речення. Текст»




В. Шкляр «Джміль»




Позакласне читання




Аналіз діагностичної роботи. Мова і мовлення. Мовні і немовні знаки.




Народна притча «Насмішкувате слово»




Українська мова – державна мова України. Спорідненість мов.




В. Чухліб «Равлик»




Усне і писемне мовлення.




Т. Коломієць «Ранок», М. Чумарна «Літо»




Розвиток зв’язного мовлення. Складання записки. Слова ввічливості.




Слова ввічливості. Звертання




Наталка Малетич «Парасолька»




Діалог. Підготовка до діагностичної роботи. Навчальний діалог.




А. Григорук «Переплутанка»




Діагностична робота. Діалог.




Лариса Денисенко «Як Шуша познайомилася з Гагою»




Позакласне читання.




Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою «Мова і мовлення»




Г. Малик «Чому равлик ховається?»




Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу.




Григорій Фалькович «Колоскова колискова», «Корова спекла коровай», «Примостився міс до міста»




Узагальнення і систематизація знань за темою «Слово»




Марина Павленко «Півтора бажання»




Розвиток зв’язного мовлення. Удосконалення текстів.




Узагальнення і систематизація знань за темою «Речення»




Сашко Дерманський «Кого беруть у космонавти», «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек»




Узагальнення і систематизація знань за темою «Текст»




Лариса Ніцой» Страшне страховисько»




Узагальнення і систематизація знань за темою «Мова і мовлення»




Леся Вороніна «Слон Ґудзик і вогняна квітка»




Позакласне читання.




Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу.




Дмитро Кузьменко «Росли груші на вербі»




Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу.




Марина та Сергій Дяченки «Про Стаску та чудовиськ»




Повторення вивченого матеріалу




Катерина Міхаліцина «Хто росте у парку»




Підсумковий урок за рік










Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.