Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЧИТАННЯ у 2 класі НУШ

Українська мова

Для кого: 2 Клас

20.08.2021

116

4

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЧИТАННЯ у 2 класі НУШ, яке створено відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (Автори: Л.Варзацька, Т. Трохименко, В. Чіпурко) 7 годин на тиждень І семестр.
Перегляд
матеріалу
Отримати код



КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків

«Української мови і читання»

у 2 класі

Нової Української школи

за підручником Л.Варзацької, Т. Трохименко, В. Чіпурко


7 год/тиждень




РОЗКЛАД УРОКІВ

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ






Українська мова

Українська мова

Українська мова


Українська мова

Читання

Читання

Читання























п/п


Тема уроку

Дата

Корекція дати

Приміт

ка


І семестр

ЗВУКИ І БУКВИ




Звуки і букви. Українська абетка




Я і світ. Світ і світло




Звуки і букви. Українська абетка




«Доброго ранку». Коло друзів.




Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах




Вірш у літературі. «Як швидко літо проминуло!» О. Пчілка, «Осінь» Я. Щоголів




Розвиток зв’язного мовлення. Складання слів та речень.




Склад. Перенос слів із рядка рядок, по складах.




Оповідання у літературі. В. Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду»,

Д. Павличко «Осінь»




Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [і], [е]. Букви, що позначають голосні звуки




П. Воронько «Їжачок-хитрячок», О. Копиленко «Надходить осінь»




Голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки




Байка у літературі. В. Чухліб «Чи чули ви байку?», «Нерозумна ворона» українська народна байка.




ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА

Позакласне читання. Поетичне слово. О. Пчілка, О. Олесь, П. Воронько.




Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади




Скоромовка у літературі. М. Чумарна «Осінній сад»




Ненаголошені голосні звуки [е], [и]




І. Прокопенко «Як береза листя роздарувала», К. Перелісна «Осінній вітер»




Ненаголошені голосні звуки [е], [и]. ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА




Підсумковий урок за темою «Чарівниця-осінь».




Розвиток зв’язного мовлення. Говоримо, записуємо, відповідаємо. Відповіді на запитання.




Ненаголошені голосні звуки. Добір перевірних слів.




В. Гринько «Сім», дитяча пісенька «У нашого Омелечка»




Ненаголошені голосні звуки, Добір перевірних слів




М. Познанська «Моїй мамі»




Приголосні звуки. Позначення їх буквами




В. Крищенко «Вишиванка».




Позакласне читання. Яка сім’я, такий і я. А. Костецький «Все не так», Л. Ніцой «Зайчикове щастя».




Позначення на письмі звуків [дз'], [дз], [дж]. Перенос слів з буквосполученнями дз, дж




Діагностична робота. Аудіювання




Приголосні звуки. Позначення їх буквами




Аналіз діагностичної роботи.

М. Чумарна «Вчить мене мій тато», «Батьківські поради». Вірш напам’ять




Діагностична робота. Списування




Мар’яна Савка «Я і Лис», «Бабуїни».




Аналіз діагностичної роботи

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова речень.




Приголосні звуки. Позначення їх буквами




Притча у літературі. Народна притча «Сад», М. Підгірянка «Мій дідусь».




Звуки [ґ] і [г]. Вдосконалення нормативної вимови даних звуків




В. Сухомлинський «Ледача подушка»




Приголосні звуки. Позначення їх буквами




Загадка у літературі І. Сенченко «Стоїть верба посеред села, розпустила гілля у кожне подвір’я»




Позакласне читання. Малі фольклорні жанри: загадки, приказки, мирилки, скоромовки.




Дзвінкі і глухі приголосні




М. Чумарна «Дерево роду»




Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу




Підсумковий урок з теми «Я і моя сімя»




Дзвінкі і глухі приголосні




Колискова у літературі. М. Чумарна « Колискові пісні». П. Воронько «В лісі є зелена хата»




Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень та діалогу.




Тверді і м'які приголосні звуки. Позначення м'якості при­голосних буквами і, я, ю, є.




«Ой ти, коте сірий», «Ой ходить сон», М. Підгірянка «Колискова».




Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості при­голосних буквами і, я, ю, є.




Казка у літературі. Українська народна казка «Івасик-Телесик».




Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є




Акровірш у літературі. Л. Глібов «Хто баба?». Гра «Котик і мишка».




Позакласне читання. Українські народні казки.




Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є




З народного. «Казка про діда, бабу, онучку, Жучку і котика»




Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення




З народного. «Казка про діда, бабу, онучку, Жучку і котика»




Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення




Українська народна казка «Кривенька качечка»




Розвиток зв’язного мовлення. Визначення теми тексту. Добрі влучного зголовка.




Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення




І. Франко «Ріпка»




Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення буквами м’я­кості приголосних звуків




М. Коцюбинський «Про двох цапків», «Дві кізочки»




Подовжені м’які приголосні звуки .




В. Сухомлинський «Пихата жаба» , М. Підгірянка «Безкінечні казочки»




Позакласне читання. Читай, дитино, казку – мудрості підказку. І. Франко «Лисичка і рак», Н. Забіла «Корінці та вершки».




Діагностична робота. Диктант




Підсумковий урок за темою «У світі казок»




Аналіз діагностичної роботи

Подовжені м’які приголосні звуки .




Українська народна казка «Сонце, мороз і вітер»




Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів з подовженими приголосними звуками




Українська народна казка «Зимівля звірів»




Розвиток зв’язного мовлення. Відновлення деформованого тексту.




Апостроф. Удосконалення вимови слів э апострофом пе­ред я, ю, е, ї




Діагностична робота. Усний переказ




Апостроф. Перенос слів з апострофом




Аналіз діагностичної роботи.

К. Перелісна «Для потішечки». Святковий календар




Апостроф. Записування слів з апострофом під диктування




М. Чумарна «Хтось»




Позакласне читання. З книгою жити – з добром дружити». О. Пчілка «Тямущий котик», Н. Поклад «Книжковечір».




Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Звуки, букви»




В. Підпалий «Кожух», В. Воронько «Кіт не знав». Вірш напам’ять




Аналіз діагностичної роботи

Слово

Лексичне значення слова




Іван Малкович «Золотий павучок».




Спостереження за лексичним значенням слова




Діагностична робота. Аудіювання




Розвиток зв’язного мовлення. Добір слів для зв’язку речень у тексті.




Слова, Однакові за звучанням, але різні за значенням.




Аналіз діагностичної роботи.

Г. Тютюнник «Нащо дубам листя взимку», О. Олесь «Метелики»




Слова, близькі та протилежні за значенням




Українська народна казка «Дванадцять місяців»




Спільнокореневі (споріднені) слова




Продовження роботи над казкою «Дванадцять місяців»




Позакласне читання. Розкрий таємниці Зими-чарівниці. А. Камінчук «Годівнички», І. Андрусяк «Третій сніг»




Спостереження за значенням спільнокореневих (спорідне­них) слів. Виділення кореня в поданих словах




М. Чумарна «Новий рік»




Добір спільнокореневих слів




М. Чумарна «Посівна»




Діагностична робота. Диктант




Діагностична робота. Читання вголос




Аналіз діагностичної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Говоримо – слухаємо, читаємо – пишемо. Новорічне вітання




Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу.




«Коляда», М. Чумарна «Акровірш»




Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу.




Щедрівка.




Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу.




Літературна вікторина за вивченими творами.




Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу.











Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.