Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ курсу «Я ДОСЛІЖУЮ СВІТ» 1 клас НУШ, ІІ СЕМЕСТР

Я досліджую світ

Для кого: 1 Клас

15.08.2021

143

0

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ курсу «Я ДОСЛІЖУЮ СВІТ» 1 клас НУШ, яке створено відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (Автори: Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук) 3 години на тиждень, ІІ семестр.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків «Я досліджую світ»

у 1 класі

Нової Української школи

за підручником Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук

3 год/тиждень



РОЗКЛАД УРОКІВ

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

ЯДС


ЯДС


ЯДС





























з/п

Тема уроку

Дата

Прим.

Стор.підр.

Зміни в природі взимку. Як зимують тварини?


с. 4-5

Сторінка дослідника. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Що таке лід? Досліди з льодом.


с. 6-7

Праця людей узимку. Чим займаються люди узимку в місті та в селі? Чим відрізняється життя свійських та диких тварин?


с. 8-9

Людина - от що найцікавіше у світі. Що спільного та відмінного між людиною та твариною? Суспільство.


с. 10-11

Я та інші. Твоя родина. Родовідне дерево.


с. 12-13

Почуття людини. Емоції. Пам'ятка "Як навчитися стримувати емоції"


с. 14-15

Який буває в мене день? Що впливає на зміни у настрої?


с. 16-17

Моє улюблене заняття. Складання колажу "Світ наших захоплень"


с. 18-19

Винаходи, які придумали люди. Гра "Ми - винахідники"


с. 20-21

Я тут живу. Екскурсія на тему:"Підготовка фотоколажу "Околиці рідного села""


с.22-23

Я тут живу. Створення фотоколажу "Околиці рідного села".


с. 18-19

Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях.



Я живу в селі. Розповідь про рідне село.


с. 26-27

У музеї. Правила поведінки у музеї.


с. 28-29

Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. Інсценування.


с. 30-31

У супермаркеті. Правила поведінки в супермаркеті.


с. 32-33

Дбаю про свою безпеку. Виховна мета казок. Ляльковий театр (розігрування запропонованої ситуації).


с. 34-35

Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими.


с. 36

Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації.


с. 37

Коли гаджет заважає. Моделювання ситуації за сюжетними малюнками. Основне призначення телефона.


с. 38-39

Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки.


с. 40-41

Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна.


с. 42-43

Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни.


с. 44-45

Лепбук "Весна"


с. 35

Сторінка дослідника. Бруньки на гілочці. Твій город на підвіконні.


с. 46-47

Турботи тварин навесні.


с. 48-49

Свійські тварини навесні. Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні?


с. 50-51

Весняні роботи в місті та в селі.


с. 52-53

Святковий календар весни. Писанка - символ Великодня.


с. 54

Святковий календар весни. Мамине свято.


с. 55

Як ставитися до інших.


с. 56

Не будь жадібним.


с. 57

Умій дружити. Куточок друзів. Коло вибору для друзів.


с. 58-59

Чемним треба бути скрізь. Слова ввічливості. Чарівні слова відкривають серця.


с. 60-61

Твоя країна - Україна.


с. 62-63

Символи держави - прапор, герб, гімн.


с.64-65

Я маю право на права.


с. 66

Про порушення прав дитини (на прикладі сюжетів казок)


с. 67

Про акуратність. Конкурс "Зошити всміхаються"


с. 68-69

Зустрічаємо літо. Ознаки літа.


с. 70-71

Створюємо книжку літа. Практична робота: виготовлення лепбука "Літо"



Сторінка дослідника. Веселка.


с. 74-75

Тварини влітку.


с. 58

Праця людей влітку.


с. 59

Ми всі різні, а світ у нас - один на всіх.


с.78-79

Пори року. Дні тижня. Доба.


-

Урок-вистава "Чемність завжди у пошані".


-

Режим дня школяра. Режим дня дитини влітку. Як провести безпечно та цікаво вільний час. Хобі.


-

49.

Відпочинок у лісі та біля водойми.



50.

Як цікаво провести час улітку. Дитячі розваги. Гра "Це небезпечно, пам`ятай!". Створення малюнка "Кольорове літо".



51.

Резервний урок. Екскурсія по шкільному саду.



52.

Резервний урок. Екскурсія до бібліотеки.



53.

Резервний урок. Як правильно переходити дорогу (практично). Правила для пішоходів.



54.

Підсумковий урок за семестр









Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.