Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 1 клас НУШ

Я досліджую світ

Для кого: 1 Клас

15.08.2021

160

1

0

Опис документу:
Пропоную Вашій увазі ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 1 клас НУШ, яке створено відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (Автори: Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук) 3 години на тиждень, І семестр.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків «Я досліджую світ»

у 1 класі

Нової Української школи

за підручником Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук
(Частина 1)


3 год/тиждень




РОЗКЛАД УРОКІВ

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

П’ЯТНИЦЯ

ЯДС


ЯДС


ЯДС































з/п

Тема уроку

Дата

Корекція дати

Примітка

Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду?



с. 4-5

Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?»



с. 6-7

Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати…



с. 8

Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа



с. 9

Дорога до школи. Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху



с. 10-11

Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин



с. 12

Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин



с. 13

Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським



с. 14-15

З чого складається світ? Що оточує мене?



с. 16

Жива і нежива природа. Що в природі створила людина?



с. 17

Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені».



с. 18-19

Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі



с. 20

Рослини восени (продовження). Конструювання з природного матеріалу



с. 21

На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось.



с. 22-23

Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються?



с. 24-25

Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»?



с. 26

Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний?



с. 27

Хто що робить? Вивчаємо професії



с. 28

Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати?



с. 29

Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі?



с. 30-31

День школяра. Як правильно його спланувати?



с. 32

Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров’я – це найважливіше?



с. 33

Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель?



с. 34

Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються?



с. 35

Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик?



с. 36

Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе?



с. 37

Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір?



с. 38-39

Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую?



с. 40-41

Чим я пізнаю світ? Смаки



с. 42

Чим я пізнаю світ? Запахи



с. 43

Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?



с. 44-45

У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось.



с. 46-47

Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла



с. 48

Сонце (Продовження). Куди вночі сонечко ховається?



с. 49

Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода



с. 50

Повітря. Чому летить літак? Конструювання з паперу



с.51

Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає?



с. 52

Вода. Чому її потрібно берегти?



с. 53

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку?



с. 54

Ґрунт. Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки



с. 55

Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини?Де вони ростуть?



с. 56

Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом



с. 57

Тварини. Які тварини живуть на Землі?



с. 58

Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо.



с. 59

Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі?



с.60

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…»



-

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…».



-

Підсумковий урок за семестр



-



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили