Орієнтовна модель роботи шкільного психолога з розвитку екологічної свідомості учнів загальноосвітніх шкіл

Опис документу:
У матеріалі представлено чотирикомпонентну модель роботи шкільного психолога з розвитку екологічної свідомості учнів загальноосвітніх шкіл. Подано короткий опис кожного з цих компонентів. Джерело: Вікові особливості розвитку екологічної свідомості особистості учня загальноосвітньої школи. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії в галузі психології (Київ: Міжрегіональна академія управління персоналом, 2008).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн