Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дистанційне навчання
  • ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ з питань організації дистанційного навчання у Львівському державному ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ з питань організації дистанційного навчання у Львівському державному ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут

Дистанційне навчання

Для кого: 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

10.04.2021

106

0

0

Опис документу:
Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут розробив концепцію "педагогічних команд" у дистанційному навчанні, яка допомагає забезпечити якість організації освітньої діяльності на належному рівні. Основний задум цієї концепції викладено в пропонованих Організаційно-методичних вказівках. Більше про хід впровадження концепції в матеріалі агенції Армія-Inform за посиланням https://armyinform.com.ua/2021/04/dystanczijka-v-pogonah/?fbclid=IwAR1jHVmNYuqBEm7o
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Додаток 1

до наказу начальника КЗ ЛОР "Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"

від "26".03.2021 р. № 62-од

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

з питань організації дистанційного навчання у Львівському державному ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут

  1. Загальні положення

    1. Дистанційне навчання у Львівському державному ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут (далі – ліцей) організовується відповідно до:

      • Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115;

      • Рекомендацій МОН України від 02.11.2020 р. № 1/9-609 "Щодо організації дистанційного навчання";

      • Методичних рекомендацій МОН "Організація дистанційного навчання в школі" // А.Лотоцька, О. Пасічник. – Київ, 2020;

      • Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ України від 25.09.2020 № 2205;

      • Положення про дистанційне навчання у Львівському державному ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут, затвердженого наказом начальника ліцею від 12.03.2020 р. №18-г.

Доступ до зазначених документів надано на Google-диску навчальної частини за посиланням http://bit.ly/blended_lgk

    1. Протягом періоду дистанційного навчання основним змістом діяльності педагогічних працівників ліцею (вчителів, командирів рот – старших офіцерів-вихователів, командирів взводів – офіцерів вихователів, вихователів взводів, працівників навчальної частини) є керівництво дистанційним навчанням учнів (підготовка і проведення онлайн-уроків, контроль відвідування онлайн уроків, комунікація з ліцеїстами та їх батьками з метою надання допомоги у дистанційному навчанні тощо). Залежно від технічних можливостей педагогічних працівників, ця робота може виконуватися ними на робочих місцях (у ліцеї) або дистанційно (з дому).

    2. Переведення педагогічних працівників на дистанційну роботу здійснюється наказом начальника ліцею на підставі їх заяв з підтвердженням технічної можливості здійснювати керівництво дистанційним навчанням учнів з домашнього комп’ютера за допомогою платформи Google Клас та інших засобів і технологій дистанційного навчання.

  1. Організація освітнього процесу під час дистанційного навчання

    1. Під час дистанційного навчання освітній процес в ліцеї організовується у таких формах:

      • проведення дистанційних уроків у синхронному режимі (онлайн);

      • організації виконання учнями завдань у асинхронному режимі;

      • надання учням у позаурочний час консультацій і допомоги в опануванні навчальним матеріалом через спілкування в чаті, месенджерах, електронною поштою, телефонним зв’язком та іншими каналами;

      • інші форми організації освітнього процесу, визначені освітньою програмою закладу освіти (навчальними програмами з окремих предметів).

    1. Дистанційні уроки в синхронному режимі проводяться згідно з раніше затвердженим розкладом уроків та розпорядком дня ліцею.

    2. Вимога п. 7 Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, про те, що "не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, організовується в синхронному режимі" реалізується шляхом проведення частини уроків у форматі відеоконференц-зв’язку тривалістю до 20-25 хвилин. З цією метою:

      • учитель за 1-2 хвилини до початку свого уроку вмикає відеозустіч Meet через закріплене на консолі Google Класу посилання;

      • до початку уроку через це ж посилання до відеозустрічі приєднуються всі ліцеїсти, а також один з вихователів чи адміністраторів, які спільно з учителем контролюють приєднання ліцеїстів до початку та протягом вступної частини уроку;

      • з початком уроку вчитель проводить онлайн його вступну частину (вітання, перевірка наявності ліцеїстів, оголошення теми і мети, опитування ліцеїстів про труднощі, які виникли при підготовці до уроку і надання інструкції щодо подальшого ходу уроку);

      • далі вчитель переходить до основної частини уроку, яка складається двох частин, а саме з (1) синхронної роботи в онлайн-режимі у межах часу, визначеного Санітарним регламентом щодо роботи з технічними засобами навчання, та (2) асинхронної роботи над виконанням завдань, які не потребують застосування екранних пристроїв; під час основної частини уроку вчитель може організовувати онлайн-спілкування та інші види навчальної діяльності як з використанням Meet та інших додатків Google, так і за допомогою будь-яких інших програмно-апаратних засобів та ресурсів, за умови забезпечення зручного і зрозумілого для учнів доступу до цих ресурсів;

      • під час основної частини уроку вихователь, у випадку відсутності на онлайн-уроці ліцеїстів, з’ясовує по телефону у них чи їх батьків причини відсутності та можливості відпрацювання ними матеріалу даного уроку в позаурочний час; узагальнює та фіксує отриману інформацію у відповідних документах спільного доступу, а після уроків доповідає за підпорядкованістю за визначеною формою про хід та підсумки дистанційного навчання у взводі за день;

      • учитель після завершення уроків виставляє отримані ліцеїстами оцінки до електронного журналу в той же день, коли ліцеїсти отримали оцінки або в день завершення перевірки їх письмових робіт чи отримання результатів виконання тестів або інших завдань на електронних ресурсах; оцінки в паперовий журнал виставляються після завершення карантину;

    1. Усі учасники освітнього процесу про всі проблемні питання, пов’язані з дистанційним навчанням, невідкладно комунікують з особами, від яких залежить оперативне вирішення цим проблемних питань, а у випадку неможливості їх вирішення на рівні горизонтальної комунікації – негайно доповідають за підпорядкованістю керівництву ліцею.

    2. Чергові адміністратори, функції яких виконують заступник навальника ліцею з навчальної роботи, методисти та інші працівники навчальної частини ліцею, забезпечують моніторинг роботи системи дистанційного навчання, надають допомогу учасникам освітнього процесу у вирішенні організаційно-технічних проблем, здійснюють збір та узагальнення інформації про хід та підсумки дистанційного навчання, готують статистичну інформацію та аналітичні довідки для керівництва ліцею.

    3. Командири рот – старші офіцери-вихователі організують та координують взаємодію командирів взводів – офіцерів-вихователів (вихователів взводів) з учителями, класними керівниками та іншими учасниками освітнього процесу стосовно вирішення організаційних проблем, відпрацювання ліцеїстами пропущених уроків, індивідуальних консультацій та інших питань організації дистанційного навчання. Після завершення уроків командири рот отримують та узагальнюють інформацію від командирів взводів та вчителів, а також з електронних журналів та інших документів спільного доступу про хід та результати дистанційного навчання у роті за день, про що доповідають начальникові ліцею на підсумковій щоденній нараді.

    4. Наради з підбиттям підсумків та визначенням завдань з організації дистанційного навчання проводяться:

      • у ротах – з командирами взводів – офіцерами-вихователями щодня після завершення уроків;

      • в ліцеї – з заступниками начальника ліцею, командирами рот та головами методичних об’єднань щотижня, після уроків у понеділок наступного тижня та по завершенню карантину – з усіма педагогічними працівниками, з виданням наказу начальника ліцею.

Заступник начальника ліцею з навчальної роботи

підполковник Т.Л. ГРИЦЕВИЧ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.