Організація та проведення творчих челенджів в гуртках художньо-естетичного напрямку в закладах позашкільної освіти.

Опис документу:
Завдання челенджу: розвиток пізнавального та творчого процесу, ознайомлення з поняттям творчий челендж, розвиток навичок створювати малюнки з предметів та явищ, розвиток уваги, уяви, фантазії, самостійності. Для проведення челенджу використовується дидактичний матеріал, картки з термінологією, завданнями для кожного учасника, ілюстрації зображення тварин картки з тестами.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Організація та проведення творчих челенджів в гуртках художньо-естетичного напрямку в закладах позашкільної освіти.

Матеріали підготувала керівник студії образотворчого мистецтва « Акварелі» Бобло В. М.

Мета: створити умови для формування уявлення про челендж, як засіб розвитку творчості дітей, розвивати творче мислення та фантазію, активізувати творчу діяльність, спонукати інтерес до творчого процесу, виявляти здібності.

Завдання челенджу: розвиток пізнавального та творчого процесу, ознайомлення з поняттям творчий челендж, розвиток навичок створювати малюнки з предметів та явищ, розвиток уваги, уяви, фантазії, самостійності. Для проведення челенджу використовується дидактичний матеріал, картки з термінологією, завданнями для кожного учасника, ілюстрації зображення тварин картки з тестами.

План проведення челенджу:

  1. Організаційна частина (готовність приміщення та підготовка індивідуальних місць для гуртківців, необхідне обладнання).

  2. Теоретична частина: вступна бесіда керівника гуртка (про творчий челендж, що таке челендж та чим він корисний, їх види. Правила проходження челенджу та творча робота.

  3. Практична частина: створення малюнків за першим завданням челенджу- малювання улюбленої тварини. Ознайомлення з принципами, етапами, схемами зображення тварин. Передача в малюнку фактури покриття та будови тіла тварин.

  4. Підсумок заняття- челенджу: перегляд творчих робіт та виставка, аналіз виконання завдань челенджу.

Хід проведення :

Організаційна частина за планом.

Теоретична частина: вступна бесіда керівника гуртка « Сьогодні ми познайомимося з новим поняттям про « челендж», та проведемо його в гуртку. Челендж - це англійське слово, яке можна перевести, як «виклик». Назва означає будь-яке складне завдання, яке потрібно виконати, щоб не бути слабким. В розмовному варіанті це може звучати так: « А тобі –слабо?». Челендж це заклик до дій та виконання їх. Учнів, що пройшли різні челенджі, відзначають, що вони стали більш впевненими в собі, або стали інтелектуальнішими, почали грати, писати, малювати, займатися спортом. В цьому є велика користь.

Челенджі бувають ігрові (проходження квестів), спортивні, оздоровчі, творчі, артчеледжі, особистісний або індивідуальний (коли виклик собі і на велику аудиторію зобов*язується слідувати своїм вимогам і виконувати завдання .Такий челендж мотивує інших - « Я зможу». Найбільш відомі види челенджів це - етапи проходження комп* ютерних ігор, інтернет-змагання, творчі флешмоби, спортивні та інші. Бувають вони жартівливі, або навіть абсуртні – ( нанести із закритими очима ніс на малюнок портрета, прокричати 3 рази, як півень чи собака). Не всі челенджі, які ми можемо зустріти в інтернеті корисні, звісно їх не слід повторювати, вони можуть бути, навіть, небезпечні для життя. Ті челеджі, які спрямовані на розвиток якихось здібностей, на розвиток спортивних, творчих та індивідуальних здібностей і якостей допоможуть набути корисних, нових навичок та вмінь. Отже, сьогодні ознайомимося і проведем творчий челендж: « Я малюю тварин - менших друзів своїх». Я кидаю вам виклик - чи зможете ви намалювати улюблену домашню тварину, або ту, яка живе у вас вдома. Перед вами ставимо завдання :

  1. Кожен з вас отримує скетчбук ( персональний альбом для малювання) та перелік завдань на 5 днів (малюємо кожен день). Ви повинні малювати кожен день за завданнями по списку. На останній день продемонструвати ваші скечтбуки, зробити фото малюнків, поділитися враженнями від виконаного творчого завдання челенджу через інтернет ресурси.

Правила челенджу:

  1. Виконати всі завдання і презентувати фото світлини.

  2. Учасник повинен виконувати завдання кожного дня з 5 днів.

  3. Усі завдання повинні бути виконані.

  4. Виділяйте для малювання 20 - 30 хвилин в день.

  5. Малювання можна виконувати в будь-якій техніці, використовуючи олівці, фарби, фломастери.

  6. Не виконання завдань - це вихід з челенджу.

  7. Завдання кожного, хто бере участь в челенджі дійти до фінішу, отримати заявлений результат. Чи згодні ви пройти челендж? Тож отримуйте завдання.

Практична частина: перше завдання – намалювати тварину, яка ваша улюблена тварина (кіт, собака, папуга, равлик і т. д.). Використати при малюванні анімалістичний жанр в зображувальному мистецтві, зображення тварин за допомогою схем, визначте загальну форму голови, тулуба, розміру та положення лап, хвоста. Такий схематичний порядок дозволяє вам правильно визначити та позначити фігуру тварини та уникнути помилок. Малюємо поетапно: повертаємось до малювання голови та більш детально промальовуємо форму голови, положення вух, очей, носа. Наступним етапом малюємо форму шиї та уточняємо форму тулуба, промальовуємо форму лапок та хвоста (використовуються картки з зображенням тварин). Якщо зрозуміло як потрібно виконати завдання, починайте виконувати роботу. Малюємо улюбленців своїх тварин, або тварин про яких ти знаєш.

Музична пауза, вправи для очей, рук, концентрації уваги, творча перерва.

Підсумок проведення челенджу:

Перегляд робіт, поділитися враженням про інші роботи, аналіз кожної роботи та її назва. Коротка розповідь про свого улюбленця( кота, собаку, папуги, равлика та інших тварин). Чим сподобалась така тема. Презентація – виставка малюнків «Ми малюємо – друзів наших менших».

  • 13.05.2020
  • Позашкільна освіта
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, Дорослі
  • Інтерактивні матеріали
  • 43
  • 0
  • 1
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
0
міс.
3
0
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!