Організація проведення гурткового заняття в позашкільному навчальному закладі

Опис документу:
Значну роль у вихованні, соціальному становленні, розвитку особистості належать позашкільним навчальним закладам, діяльність яких спрямовано на забезпечення умов для виявлення обдарованості, розвитку компетентної особистості. Для вирішення державних завдань передбачено запровадження різних форм і напрямків охоплення дітей позашкільною освітою, зокрема шляхом організації роботи в клубі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Навчальна програма з позашкільної освіти

клубу- гуртка гармонійного розвитку та творчого зростання дитини «Світлячок»

(початковий рівень, один рік навчання соціально-реабілітаційний напрям).

Рекомендовано МОН України від 11. 06, 2018 №1/11-6203.Заг.редакція Мачуський В.В. Дейдит Л.П. Збірник навчальних програм з позашкільної освіти соціально-реабілітаційного напрямку шкоди раннього розвитку «Малюк» Рекомендовано Міністерством освіти і науки України ( лист МОН від30. 01.2018 №1/11-1020)

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Значну роль у вихованні, соціальному становленні, розвитку особистості належать позашкільним навчальним закладам, діяльність яких спрямовано на забезпечення умов для виявлення обдарованості, розвитку компетентної особистості.

Проблема формування пізнавальної активності молодшого школяра була і залишається актуальною в сучасних умовах. Для вирішення державних завдань передбачено запровадження різних форм і напрямків охоплення дітей позашкільною освітою, зокрема шляхом організації роботи в клубі гармонійного розвитку дитини.

Створення навчальної програми передбачає 6 напрямків та проведення комплексних занять, обумовлені необхідністю вирішення завдань гармонійного та збалансованого розвитку дитини ,формування в них життєвої, шкільної зрілості та практичної діяльності.

Зміст навчальної програми розроблений з урахуванням освітніх ліній, базового компоненту шкільної програми (нова редакція).

Комплексні заняття проводяться за такими напрямками:

«Вчимося-граючись» -це допомога школяреві у навчанні, виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, усвідомлення ролі мови для спілкування, готовність говорити українською мовою в різних життєвих ситуаціях. Використання логічних лабіринтів (загадки ,ребуси, цікаві задачі ,змагання, інтелектуальні гри);

«Світ навколо нас»-

«Чарівне мистецтво»-(використання різних технік малювання)

«Ліплення та початкове конструювання»-(використання пластиліну, солоного тіста ,кінетичного піску та умовно скульптурних матеріалів)

«Мистецтво нашого народу»-(ляльковий театр, лялька- мотанка, основні елементи петриківського розпису ,витинанка ,біомозаїка ,плетіння з газет, писанкарство, аплікація).

«Дозвілля»-(настільні ігри, шахи, шашки, доміно, лото, пазли, мозаїка ,лего, меморі ігри за інтересами, тематичні свята, конкурси, змагання рухливі ігри).

Педагогічний процес спрямований на створення умов, що забезпечують гармонійний розвиток, гарне самопочуття ,безпеку ,інтелектуальний, мовний, емоційний, естетичний, особистісний розвиток дитини, на збереження і зміцнення фізичного стану, профілактику можливих порушень, на корекцію знань, недоліків в розвитку.

Поліпшення поведінки, запобігання бездоглядності дітей, створення можливостей для розвитку та інтелектуальних здібностей дітей забезпечують комплексні заняття за цими напрямками. Зміна видів діяльності, авангард позашкільних та інноваційних форм роботи в клубі-гуртку посідають особливе місце в НУШ в системі соціально - виховних впливів, що спрямовані на створення сприятливого соціального середовища для гармонійного розвитку.

Новизною навчальної програми є синтез ігрової та пізнавальної діяльності, спрямованість її змісту та активне використання ігрових форм та методів, що стимулюють розвиток розумових і творчих здібностей вихованців.

Навчальна програма зорієнтована на вихованців молодшого школяра. Новизна програми це гнучка система занять, атмосфера довіри, любові, комфорту і поваги до особистості дитини. Результати навчання визначаються на основі компетентнісного підходу, побудовані з ідеями демократії, справедливості, рівності прав людини, добробуту та здорового способу життя.

Переваги програми це впровадження міжнародних стандартів та підходів до навчання дітей, акцент на розвиток логічного мислення, комфортні умови, чудові друзі, цікаві комплексні заняття.

Мета: Формування ключових компетентностей особистості, виявлення інтересів дітей, розкриття та посилення їхніх талантів, ключових навичок, необхідних для успішного життя. Створення умов для гармонійного розвитку дітей, забезпечити вільний вибір до діяльності в гуртку. Виховувати шанобливе ставлення до національної свідомості та традицій українського народу.

Основні завдання програми: Дати можливість кожній дитині мати рівний доступ до позашкільної освіти, особистісної орієнтації та компетентісної спрямованості до змісту освіти. Організація вільного часу дитини в умовах позашкільної освіти за різними напрямками та інтересами, підтримка сімей в їх умовах виховання, розвитку дітей. Сприяти практичній спрямованості отриманих знань.

Навчальна програма складена з урахуванням вікових та психологічних особливостей дітей і передбачає 1 рік навчання, 6 годин на тиждень. Навчальна програма побудована блочним способом та розподіл навчального матеріалу за структурними напрямками.

Форми роботи клубу-гуртка різноманітні: бесіди, нестандартні заняття, проведення виставок, конкурсів, екскурсій, проведення свят.

Програмою визначені години на практичні та підсумкові заняття, де залучаються до діяльності батьки, народні умільці, організовуються зустрічі з людьми різних професій, відомими людьми рідного міста.

Процес оцінювання комплексний, цілеспрямований і відбувається без порівняння результативності дітей.

Індивідуальна робота організовується відповідно до можливостей, інтересів, нахилів, здібностей, відповідно до навчальної програми для гуртків. До індивідуальної роботи залучаються гуртківці які потребують професійної допомоги для поглиблення знань відповідно до їх творчих здібностей, вдосконалення набутих навичок.

Підставою для організації індивідуальної роботи є наявність годин у навчальних планах та програмі .Чисельний склад групи, у яких передбачене індивідуальне навчання, становить 1-5 вихованців. Зміст проведеної роботи обліковується в журналі гурткової роботи.

Формами вивчення результативності навчання за програмою є підсумкові заняття, участь в конкурсах, виставках .Навчальний процес в дитячому клубі враховує найкращі досягнення кожної дитини, дбає про розкриття таланту та творчих здібностей, реалізацію здобутих навичок в подальшому житті.

Початковий рівень навчання-1 рік навчання.

  • 14.04.2020
  • Позашкільна освіта
  • 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, Дорослі
  • Інтерактивні матеріали
  • 49
  • 0
  • 0
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
1
міс.
0
7
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!