Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Органiзацiя освiтнього простору пiд час дистанцiйного навчання

НУШ

Для кого: 1 Клас

15.01.2021

172

5

0

Опис документу:
Зараз пiд час локдауну нас завантажили звiтнiстю. Сподiваюсь, комусь зекономить час мiй звiт про роботу на карантинi. В звiтi надано короткий аналiз про организацiю освiтнього простору пiд час локдауну в 1 класi.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Звіт про роботу вчителя початкових класів

під час карантину в умовах дистанційного навчання

Леонової Наталії Анатоліївни

За період карантину 11-15.01.2021 здійснювалася навчально - виховна та самоосвітня діяльність. 

Проводилася робота із шкільною документацією (класним журналом, календарним плануванням, перевірялися зошити та надіслані роботи учнями, складено план індивідуальної роботи під час карантину.

Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:

1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2. Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber та Електронному журналі завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу  для учнів 1 класу.

3. Індивідуальні консультації для батьків та учнів 1 класу в телефонному та онлайн – режимі.

4. Перевірка виконаних завдань.

5. Інструктаж батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання під час карантину та надання роз`яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційної форми навчання у Viber.

6. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.

Навчання з учнями 1 класу здійснювала у дистанційній формі. Було створено групу 1 класу у Viber. Щодня, за розкладом учні отримували завдання, рекомендації чи відеоуроки. Якщо вивчалася нова тема, то вона супроводжувалася аудіо або відео поясненням вчителя (презентація з детальним поясненням). Виконані завдання батьки фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення, або пошту , за бажанням учні проходили тестування на сайті «На Урок», «Всеосвіта». Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям в телефонному режимі.

Також проводилася робота з батьками класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів. Проводилися індивідуальні бесіди : «Як працювати в умовах карантину?», «Організація робочого місця»,«Короновірус, що про нього потрібно знати і як захиститися», «Рекомендації в умовах поширення короновірусу», «Наше дозвілля» та інші.

Протягом даного періоду працювала над самоосвітою:

  1. Вивчалися освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину.

  1. Опрацьовано Методичні поради щодо організації освітнього процесу .

  2. Систематично опрацьовувалися статті на сайтах «НУШ», «На Урок», «Всеосвіта», Еdara та на інших.

  3. Поповнено матеріали власної сторінки на інтернет-сайті «На Урок», « Всеосвіта». Створено інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома.

  4. Учням надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем , що їх цікавили.

Результативність дистанційного навчання:

Надано доступ до завдання та педагогічного супроводу – 100%

Повністю виконано завдання з усіх предметів – 14 учнів (74%)

Частково – 2 (10%)

Не виконали – 3 (16%) – Телех Микола ( родина переїжджає до м. Дніпро), Нікитенко Юлія, Жильцов Данило ( пояснення від батьків – через зайнятість на роботі немає часу займатись уроками, для цих учнів по завершенню карантину будуть проведені додаткові заняття)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.