Операції над об’єктами та групами об’єктів

Опис документу:
Мета: навчити групувати об’єкти та виконувати операції над ними; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Операції над об’єктами та групами об’єктів.

Мета:

  • навчальна: навчити групувати об’єкти та виконувати операції над ними;

  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)

  1. Що таке графічні примітиви? Наведіть приклади.

  2. Опишіть властивості лінії.

  3. Як у Word 2007 намалювати пряму лінію? Які інструменти для цього використовують?

  4. Опишіть види ліній, які можна побудувати у Word 2007. Які інструменти для цього використовують?

  5. Наведіть алгоритм малювання автофігури у Word 2007.

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь учителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд27-28)

  1. Відкрийте текстовий процесор Microsoft Office Word

  2. Встановіть орієнтацію сторінки на альбомну.

  3. Встановіть колір фону аркушу на світло блакитний

  4. Додайте за допомогою фігур рибку.

  5. Виділіть всі об’єкти графічного малюнку натискаючи та тримаючи клавішу Ctrl та натискаючи ЛКМ по кожній фігурі. Після виділення всіх відпустить клавішу Ctrl

  6. Згрупуйте виділені елементи елементи натиснувши ПКМ на будь-якій фігурі – групування – згрупувати.

  7. Скопіюйте згрупований об’єкт за допомогою клавіш ctrl+c та вставте копію за допомого клавіш ctrl+v. Після вставки перемістіть в потрібне місце рибку, зменшіть її та розверніть в іншу сторону.

  8. Розгрупувавши рибку змініть забарвлення. Для відкриття контекстного меню натисніть по будь-якому елементу рибки ПКМ.

  9. За допомогою копіювання, змінення параметрів та додавання різних фігур зобразіть малюнок продемонстрований вчителем.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підбиття підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд

  1. Що таке групування? Як виконати?

  2. Опишіть можливості роботи з об’єктом при групуванні.

  3. Як скопіювати згрупований графічний елемент за допомогою клавіш?

  4. Як вставити графічний елемент в документ за допомогою клавіш, що був раніше?

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.