і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

О.Олесь. “Княгиня Ольга”, “Ярослав Мудрий”.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Т е м а. О.Олесь. “Княгиня Ольга”, “Ярослав Мудрий”.

М е т а: продовжити знайомство з поезіями О.Олеся, з діяльністю княгині Ольги та князя Ярослава Мудрого; удосконалювати вміння виразного читання, розвивати логічне мислення; виховувати патріотичні почуття, повагу до діяльності руських князів; вчити зіставляти твори різних жанрів; удосконалювати вміння виразно читати поезії, аналізувати їх; виховувати інтерес до історичного минулого України.

Т и п у р о к у: комбінований.

Х і д у р о к у

І. Мотиваційний етап.

1. Актуалізація суб'єктного досвіду та опорних знань.

Чи подобаються вам твори О.Олеся? Чим?

Чи хотілося б вам продовжити знайомство з його віршами? Чому?

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

1. Перевірка домашнього завдання:

а) тести

2. Опрацювання поезії “Княгиня Ольга”:

а) забезпечення мотиваційної готовності:

- Що ви знаєте про княгиню Ольгу і князя Ярослава Мудрого? Чим вони уславили свої імена? Звідки вам про це відомо?

б) виразне читання поезії з коментуванням;

в) вправляння у виразному читанні.

г) складання Сенкану «Княгиня Ольга»

1. Ольга

2. Кмітлива, мудра

3. Прийняла, розвивала, перемагала

4. Ольга – державний політичний діяч

5. Княгиня

3. Опрацювання поезії “Ярослав Мудрий”:

а) читання з коментуванням (учитель);

б) словесне малювання;

в) перегляд ілюстрацій у підручнику, добір слів (рядків) із поезії для підпису під ними.

г) складання грона «Ярослав Мудрий»

«звернув на лад»

«люде багатіти почали»

«човни чужинців в Київ попливли»

Ярослав «всі ішли, купували, продавали і у Києві жили»

Мудрий «укріпив його, оздобив і препишний двір завів»

«не хотів він воювати»

«твердиню понад Сяном ... збудував»

«не сваріться, жийте в згоді»

3. Робота в парах: спільні відповіді на запитання підручника (с. 133-134).

ІУ. Рефлексивно-оцінювальний етап.

1 “Мікрофон 1” (“Прочитавши кілька поезій про історію України, я зрозумів ...”).

Домашнє завдання.

Обов’язкове: підготуватися до виразного читання поезій, визначити тему й основну думку кожної з них;

За бажанням: проілюструвати одну з поезій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    112
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    SK994724
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь