Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Використання Microsoft PowerPoint в НУШ: від простого до складного
»
Взяти участь Всі події
0400ufwl-cf9b.jpg

Онлайн-заняття з розвитку мовлення для дітей молодшого дошкільного віку "Казочка про Іграшки"

zip

Дистанційне навчання

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

28.09.2022

111

7

0

Вміст матеріалу:

zip
Казочка про іграшки.zip
47,9 Мб

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Конспект онлайн заняття

для дітей молодшого дошкільного віку

Лексична тема:

« Дитячий садок. Іграшки. Забави.»

0301h1ax-b371-578x578.png

2022

Освітній напрям: мовлення дитини

Вік дітей: молодший дошкільний вік

Лексична тема: «Дитячий садок. Іграшки. Забави»

Тема: «Казка про іграшки.»

Мета: формувати вміння вслуховуватися в мовлення, розуміти його зміст; навчати співвіднесенню предметів та зображення предметів з їх словесним значенням; розвивати мовленнєвий слух та слухову пам’ять, логічне мислення, артикуляційну та дрібну моторику; виховувати дбайливе ставлення до іграшок.

Обладнання: ноутбук.

Матеріал: презентація до заняття, іграшки (паровозик, ведмедик, зайчик, пожежна машина, дудочка, барабан).

Хід заняття

Організаційний момент

Доброго ранку, хлоп’ята маленькі,

Доброго ранку, дівчатка маленькі,

Доброго ранку, доброго дня,

Чекають вас іграшки на заняття.

Артикуляційна гімнастика

«Усмішка», «Дудочка», «Годинник»

Основна частина

Педагог демонструє дітям розставлені на столі різні іграшки (паровоз, ведмедик, зайчик, пожежна машина, дудочка, барабан). Педагог показує та називає іграшки.

  • Ось, які іграшки прийшли сьогодні до нас в гості. Це паровозик, ведмедик, зайчик, пожежна машинка, дудочка та барабан. Роздивіться їх.

Діти роздивляються. Потім педагог показує кожну іграшку, запитує:

  • Що це? Як називається ця іграшка?(паровоз)

Діти аналогічно називають всі іграшки.

Голосова вправа «Сопілочка»

- Давайте з іграшками пограємо на сопілочці:

Можу голосно і тихо

Я заграти для малят:

«Ду-ду-ду! Віть-віть-віть!

Ви моє ім’я назвіть»

На видиху промовити склади «Ду-ду-ду! Віть-віть-віть!» спочатку голосно, а потім тихо.

  • Діти, пропоную вам сісти зручніше та послухати казочку.

«Казка про іграшки» (презентація)

  • Жив собі хлопчик Іванко, який дуже любив гратись іграшками. Було у нього багато іграшок: жовтій паровоз, мохнатий ведмедик, біленький зайчик, пожежна машина, маленька дудочка, великий барабан.

Настав вечір і прийшов час лягати спати.

До кімнати зайшла мама і сказала Іванкові, що перед сном потрібно обов’язково поскладати іграшки на місце.

Але Іванко почав вередувати:

- Ні, не хочу збирати іграшки сам, я втомився! Краще ти, мама, поскладай їх сама!

- Добре, Іванко, я складу іграшки за тебе. Але дивись, іграшки можуть образитися і піти від тебе.

І іграшки дійсно образилися:

  • У-у-у! Я уїду в дитячий садок, - загудів паровозик.

  • О-о-о! Я піду до лісу жити, - заричав ведмедик.

  • І-і-і! Я теж піду з ведмедиком жити до лісу, - закричало лоша.

  • Бі-бі-бі! А я уїду до іншого хлопчика, - загуділа машина.

  • Ду-ду-ду! І я до хлопчика піду, - заспівала дудочка.

  • Бум-бум-бум! І я, загуркотів барабан.

  • Ні, ні, не йдіть! – закричав Іванко і почав збирати та швидко розставляти їх на поличку в шафі.

І з того дня Іванко завжди прибирав іграшки сам.

  • А ви, діти, самі прибираєте свої іграшки?

  • От і молодці, значить, іграшки від вас ніколи не підуть.

Дидактична гра «Іванкові іграшки»

- Хто це? (ведмедик)

- Як ведмедик ричав в казці? (о-о-о…)

- Правильно.

- Що це? (машина)

- Як машина їхала в казці? (бі-бі-бі…)

- Правильно.

Аналогічно проводиться робота з іншими іграшками.

Пальчикова гімнастика «Молоточки»

Тук-тук-тук, ток-ток-ток

Вибиває молоток…

(Одним стиснутим кулачком стукають по другому кулачку)

Підведення підсумків.

- Діти, які іграшки були у хлопчика Іванка в казці?

- Які звуки мали ці іграшки?

-Молодці, малята!