олімпіада з українскої мови

Опис документу:
Добірка матеріалів призначена для роботи із здібними та обдарованими дітьми молодшого шкільного віку. В роботі представлені орієнтовні варіанти олімпіадних завдань рівня шкільного туру з української мови для учнів 3 класу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зробіть звуковий аналіз слов.

Радіо, праця, дзюркіт, авіалінія, алюміній, дощ, жолудь, насіння, об’їзд, сім’я, розбуджений, троє, електродзвоник, ячмінь, льон, ідея, цятка, обсаджувати, рідня.

 2.Спиши подані слова в алфавітному порядку, постав у них наголос.

Олень, комбайнер,забавка, подруга, український, виразно, кишеня, добуток, завдання, одинадцять, читання, колектив листопад.

 

3.Із поданих слів склади і запиши прислів’я .

Розум, там, не,  сила, де, допоможе, візьме.

 

4.Поділити текст на речення. Записати, поставити потрібні розділові знаки.

Ліплення

Діти люблять уроки праці вчителька Ніна Семенівна дала дітям глину вони стали робити іграшки Наталка ліпить лисичку Микола та Євген – кота в чоботях у Тетянки вийшла білочка у класі буде куточок іграшок.

 

5.Серед поданих слів знайди і випиши синоніми.

Безліч, хатина, багато, лаштуватися, не байдикує, готуватися, помешкання, працює, оселя, робить.

 

6.Складіть і запишіть два речення з словом гарячий вжитим в прямому і переносному значенні.

7.Заміни прикметник у поданих словосполученнях протилежним за значення:

Сонячний день - ………………………………………………… .день;

Легка задача - ……………………………………………………..задача;

Ледачий хлопчик - ……………………………………………… хлопчик;

Веселий танок - ………………………………………………… танок;

Холодний ранок - ……………………………………………… ранок;

Зоряна ніч - …………………………………………………………..ніч;

Яскравий малюнок - ………………………………………………

8. Перебудуй розповідне речення в питальне
У високому синьому небі пливуть пухнаті хмарки .


9.Текст – це:

а) кілька зв’язних слів; б) кілька зв’язних речень, об’єднаних спільною думкою; в) два і більше речень.

10. Виберіть слово, яким можна замінити вислів вийти з ладу

а) посваритися; б) поламатися; в) розсердитися.

11.Якими висловами правого стовпчика можна замінити словосполучення у лівому? Запиши пари словосполучень.

ЗЕЛЕНА ВУЛИЦЯ НАДМІРНО ПЕРЕБІЛЬШУВАТИ ЗАРУБАТИ НА НОСІ НАПРУЖЕНО ДУМАТИ

ЛАМАТИ ГОЛОВУ ВІЛЬНИЙ ШЛЯХ

ЗГУЩАТИ БАРВИ ЗАПАМ’ЯТАТИ

12.Складіть і запишіть свій вірш, використовуючи римовані рядки:

_________________________ сонце,

_________________________ віконце.

_________________________ зорі,

_________________________ морі.

13.Складіть і запишіть з поданих слів речення. Підкресліть головні члени речень.

Діти, гриби, в, збирали, лісі.

Поставила, з, Люба, грибами, кошик.

Назбирала, дівчинка, мухоморів.

Дали, їстівних, їй, грибів, діти.

14. Вставте пропущені букви. З виділеними словами складіть речення.

С..стра, в..селий, в..ликий, знан..я, облич..я.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.