! В а ж л и в о
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
7
міс.
0
4
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Олімпіада з фізики (1, 2 курс - 10, 11 клас)

Опис документу:
Олімпіада з фізики розроблена для учнів першого та другого курсу професійних навчальний закладів освіти першого та другого курсу (рівень 10 та 11 класу за стандартом). Завдання можуть бути використані для проведення олімпіади або підготовки до неї.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Завдання для проведення 1-го туру олімпіади з фізики

для учнів ПТНЗ І-го курсу

1. У хокеї захисників вибирають масивнішими, а нападаючих - легших, спритніших. Це пов'язано з явищем ... А: лінійного розширення; Б: тяжіння; В: інерції; Г: об'ємного розширення. (1 бали)

2. Тіло масою 0,8 кг плаває на поверхні рідини. Об'єм витісненої рідини становить 1/4 об'єму тіла. Яке значення Архімедової сили і куди вона напрямлена? A: 6 Н, вверх; Б: 10 Н, вверх; В: 2Н вниз; Г: 2 Н, вверх; Д: 8 Н, вверх. (2 бали)

3. Двигун внутрішнього згорання має ККД 20 % і розвиває потужність 38,8 кВт. Визначити кількість гасу, що згоряє в циліндрах двигуна за 1 годину. (5 балів)

4. Який опір Rx (див. рисунок) треба увімкнути між точками А і В, щоб загальний опір кола був R = 10 Ом? Решта опорів дорівнюють: R1 = R4= 3 Ом, R= R3 = 10 Ом. (7 балів)

5. Автомобіль рушає з місця і проходить s = 100 м з прискоренням a1, а другі 100 м - з прискоренням a2. При цьому в кінці перших s = 100 м його швидкість зростає на Δϑ1 = 10 м/c, а в кінці других - ще на Δϑ= 5 м/с. Яке прискорення більше: a1 чи a2? (7 балів)

Загальна кількість балів - 22

Завдання для проведення 1-го туру олімпіади з фізики

для учнів ПТНЗ ІІ-го курсу

1. У посудині з водою плаває миска. Щоб рівень води в посудині піднявся вище, цеглину потрібно покласти ... А: в миску; Б: у воду; В: однаково. Чому? (2 бали)

2. Дві однакові кульки заряджені однойменними зарядами відповідно 4,5·10-9 Кл і 1,5·10-9 Кл. На якій кульці більше електронів і у скільки разів? Який заряд буде на кульках, якщо їх з'єднати металевим провідником? (3 балів)

3. Внаслідок випаровування матеріалу з поверхні нитки розжарювання електролампи нитка з часом стає тоншою. Як це впливає на потужність, що споживає лампа? Потужність ... А: зростає; Б: зменшується; В: не змінюється. (3 бали)

4. Конденсатор ємністю С = 0,1 мкФ, заряджений до напруги U = 100 В, приєднують до котушки індуктивності L = 1 мГн. Чому дорівнює сила струму І через котушку через час t0 = 0,785·10-5 с після приєднання конденсатора? Опором котушки і з'єднувальних провідників знехтувати. (7 балів)

5. За час t = 2 год автомобіль пройшов шлях s = 160 км. Двигун при цьому розвинув середню потужність P =70 кВт при ККД η = 25 %. Скільки пального зекономив водій за цю поїздку, якщо норма витрати m0 = 36 кг на s0 = 100 км шляху? Питома теплота згоряння палива q = 4,2·107 Дж/кг? (7 балів)

Загальна кількість балів - 22

Завдання для проведення 1-го туру олімпіади з фізики

для учнів ПТНЗ І-го курсу

1. У хокеї захисників вибирають масивнішими, а нападаючих - легших, спритніших. Це пов'язано з явищем ... А: лінійного розширення; Б: тяжіння; В: інерції; Г: об'ємного розширення. (1 бали)

2. Тіло масою 0,8 кг плаває на поверхні рідини. Об'єм витісненої рідини становить 1/4 об'єму тіла. Яке значення Архімедової сили і куди вона напрямлена? A: 6 Н, вверх; Б: 10 Н, вверх; В: 2Н вниз; Г: 2 Н, вверх; Д: 8 Н, вверх. (2 бали)

3. Двигун внутрішнього згорання має ККД 20 % і розвиває потужність 38,8 кВт. Визначити кількість гасу, що згоряє в циліндрах двигуна за 1 годину. (5 балів)

4. Який опір Rx (див. рисунок) треба увімкнути між точками А і В, щоб загальний опір кола був R = 10 Ом? Решта опорів дорівнюють: R1 = R4= 3 Ом, R= R3 = 10 Ом. (7 балів)

5. Автомобіль рушає з місця і проходить s = 100 м з прискоренням a1, а другі 100 м - з прискоренням a2. При цьому в кінці перших s = 100 м його швидкість зростає на Δϑ1 = 10 м/c, а в кінці других - ще на Δϑ= 5 м/с. Яке прискорення більше: a1 чи a2? (7 балів)

Загальна кількість балів - 22

Завдання для проведення 1-го туру олімпіади з фізики

для учнів ПТНЗ ІІ-го курсу

1. У посудині з водою плаває миска. Щоб рівень води в посудині піднявся вище, цеглину потрібно покласти ... А: в миску; Б: у воду; В: однаково. Чому? (2 бали)

2. Дві однакові кульки заряджені однойменними зарядами відповідно 4,5·10-9 Кл і 1,5·10-9 Кл. На якій кульці більше електронів і у скільки разів? Який заряд буде на кульках, якщо їх з'єднати металевим провідником? (3 балів)

3. Внаслідок випаровування матеріалу з поверхні нитки розжарювання електролампи нитка з часом стає тоншою. Як це впливає на потужність, що споживає лампа? Потужність ... А: зростає; Б: зменшується; В: не змінюється. (3 бали)

4. Конденсатор ємністю С = 0,1 мкФ, заряджений до напруги U = 100 В, приєднують до котушки індуктивності L = 1 мГн. Чому дорівнює сила струму І через котушку через час t0 = 0,785·10-5 с після приєднання конденсатора? Опором котушки і з'єднувальних провідників знехтувати. (7 балів)

5. За час t = 2 год автомобіль пройшов шлях s = 160 км. Двигун при цьому розвинув середню потужність P =70 кВт при ККД η = 25 %. Скільки пального зекономив водій за цю поїздку, якщо норма витрати m0 = 36 кг на s0 = 100 км шляху? Питома теплота згоряння палива q = 4,2·107 Дж/кг? (7 балів)

Загальна кількість балів - 22

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись