Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
О. Донченко «Лісовою стежкою»
Девіз уроку: Виразно читаємо Чітко відповідаємо Мовлення своє розвиваємо
Перевірка домашнього завдання Читання і переказ оповідання В.Сухомлинського “ Соромно перед соловейком”
Гра “Добери риму” Я нагадую прикмети охоче: Зменшились дні і подовшали … Запам’ ятайте прикмети народні: Дні ще гарячі, а ночі … Уся дітвора тепла хоч бажає, Та листя пожовкле з дерев … Скоро від холоду згинуть комашки, Нічого їстоньки буде для … Осінь до нас непомітно приходить, Підсумок нашій роботі …
Мовна розминка Вірш «Жовтень» Ходить жовтень по стежині, Розсипає жовті дні. Спить росинка на жоржині Й усміхається ві сні. Жовта сукня на калині І червоні китички, Підпалили небо синє Тополині свічечки. Жовтень в росянім намисті Розгубив свої сліди, В гості клени жовтолисті Позбігались до води. Срібна сіла павутинка На калинові кущі, З вітром грається хмаринка Й забавляються дощі. Л. Новикова
Артикуляційна зарядка Шишки горішки Комашки ромашки - Що вам нагадує звук [ш]?
Робота над скоромовкою В’ється стежка-побережка Повз ріку по бережку. Обережно в’ється стежка, Щоб не впасти у ріку. очима індивідуально хором повільно хором швидше скоромовкою
Гра “Павутинка” Осінь дощова сонячна різнобарвна жовто – золотава сумна золота
Тема уроку: Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі
Відомості про Олеся Донченка О. Донченко народився на Полтавщині . Дитинство і юність провів у м. Лубни. Вірші і п’єси почав писати ще в шкільні роки. Був позашкільним вчителем. В 1924 році записується добровольцем у прикордонні війська. На військовій службі О.Донченко обіймає посаду старшого полкового вчителя. Продовжує писати вірші ,поеми. 1926 року виходить друком його перша збірка «Червона писанка». Невдовзі О.Донченка було відкликано з армії для літературної роботи. Він оселився в Харкові – тодішній столиці України. О.Донченко видав понад тридцять книжок своїх віршів і казок для маленьких читачів. В роки Великої Вітчизняної війни О.Донченко не потрапив до армії за станом здоров’я. По війні повернувся до Харкова ,а згодом оселився в місті своєї молодості - Лубнах, де й провів останні роки свого життя
Виставка книг О.Донченко
Слова - блискавки Тече Дзюркоче Дзвенить Запис джерела
Гра “Утвори вислів” Ліс, наче рідний дім
Пірамідки слів
Тлумачення значень слів
Фізкультхвилинка Діти лісом гуляли, За природою спостерігали. Вгору — на сонце — подивились, Метелики літали, крильцями махали. Дружно плеснімо: 1, 2, 3, 4, 5. Треба нам букет зібрать. Раз присіли, два присіли , В руках дзвоники задзвонили. Вправо дзвін: дінь-дінь! Вліво дзвін: дінь-дінь! На ніс сіла бджола.
Перевірка первинного сприймання Хто головний герой оповідання?
Гра “Незнайко” Звідки йшла дівчинка? Якою за віком вона була? Коли і де відбувалися описані події? У що дівчинка була одягнена? Як описано її брови, обличчя, очі? Яке в неї було підборіддя, ніс? Як ішла дівчинка?
Мовно-логічне завдання Опис Улянки
Сходинки слів швидко одягнувся гарно, причепурився горить, сяє яскраво
прямо пробираючись
Робота з малюнками Дівчинка і стежка
Зустріч із струмком
Захоплення осіннім лісом
Гра “Розвідники” -Дівчатка виписують порівняння з першої частини оповідання. Хустинка, як… Очі блимають, як… Припечений ніс, як… Кругле підборіддя, як…
-Хлопчики виписують порівняння з другої частини оповідання. Стовбур вилискував, мов… Водяна трава ворушилась, як… Руки шершаві, як… Лляного волосся, як…
Підсумок уроку -Хто автор оповідання? -Що найбільше сподобалось в оповіданні? -Чому вчить нас це оповідання? -Що ви відчуваєте, ознайомившись з оповіданням?
Домашнє завдання Уважно прочитати оповідання О.Донченка «Лісовою стежкою» (с.51-53) 1 ряд – готує опис Улянки; 2 ряд – стисло переказує другу частину; 3 ряд – дослівно переказує третю частину.
Використана література 1. Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1-4 класи. К.: Початкова школа, 2006. – 432с. 2. Савченко О. Я. Методика читання у початкових класах: Посіб. Для вчителя. – К.: Освіта, 2007. – 334 с. 3. Савченко О. Я. Читанка: Підруч. для 3 кл. – К.: Освіта, 2003 – Ч. І. –С.51 – 53. 4. http://osvita.ua 5. http://teacher.at.ua 6.http://www.teacherjournal.com.ua 7. http://metodportal.net 8.http://uk.wikipedia.org
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»