Олесь Донченко «Лісовою стежкою»

Опис документу:
Вчити учнів знаходити в текстах описи, роздуми; формувати уміння аналізувати, узагальнювати, робити посильні висновки з прочитаного, побаченого. 2. Збагачувати словниковий запас учнів; вчити складати словесний портрет. 3. Виховувати бережне ставлення до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
О. Донченко «Лісовою стежкою»
Слайд № 1

О. Донченко «Лісовою стежкою»

Девіз уроку: Виразно читаємо Чітко відповідаємо Мовлення своє розвиваємо
Слайд № 2

Девіз уроку: Виразно читаємо Чітко відповідаємо Мовлення своє розвиваємо

Перевірка домашнього завдання Читання і переказ оповідання В.Сухомлинського “ Соромно перед соловейком”
Слайд № 3

Перевірка домашнього завдання Читання і переказ оповідання В.Сухомлинського “ Соромно перед соловейком”

Гра “Добери риму” Я нагадую прикмети охоче: Зменшились дні і подовшали … Запам’ ятайте прикмети народні: Дні ще гарячі, а ночі … Уся дітвора тепла ...
Слайд № 4

Гра “Добери риму” Я нагадую прикмети охоче: Зменшились дні і подовшали … Запам’ ятайте прикмети народні: Дні ще гарячі, а ночі … Уся дітвора тепла хоч бажає, Та листя пожовкле з дерев … Скоро від холоду згинуть комашки, Нічого їстоньки буде для … Осінь до нас непомітно приходить, Підсумок нашій роботі …

Мовна розминка Вірш «Жовтень» Ходить жовтень по стежині, Розсипає жовті дні. Спить росинка на жоржині Й  усміхається ві сні. Жовта сукня на калині ...
Слайд № 5

Мовна розминка Вірш «Жовтень» Ходить жовтень по стежині, Розсипає жовті дні. Спить росинка на жоржині Й  усміхається ві сні. Жовта сукня на калині І червоні китички, Підпалили небо синє Тополині свічечки. Жовтень в росянім намисті Розгубив свої сліди, В гості клени жовтолисті Позбігались до води. Срібна сіла павутинка На калинові кущі, З вітром грається хмаринка Й забавляються  дощі. Л. Новикова

Артикуляційна зарядка Шишки горішки Комашки ромашки - Що вам нагадує звук [ш]?
Слайд № 6

Артикуляційна зарядка Шишки горішки Комашки ромашки - Що вам нагадує звук [ш]?

Робота над скоромовкою В’ється стежка-побережка Повз ріку по бережку. Обережно в’ється стежка, Щоб не впасти у ріку. очима індивідуально хором пові...
Слайд № 7

Робота над скоромовкою В’ється стежка-побережка Повз ріку по бережку. Обережно в’ється стежка, Щоб не впасти у ріку. очима індивідуально хором повільно хором швидше скоромовкою

Гра “Павутинка” Осінь дощова сонячна різнобарвна жовто – золотава сумна золота
Слайд № 8

Гра “Павутинка” Осінь дощова сонячна різнобарвна жовто – золотава сумна золота

Тема уроку: Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі
Слайд № 9

Тема уроку: Як же гарно, чудово, привітно, ніби в казці, в осінньому лісі

Відомості про Олеся Донченка О. Донченко народився на Полтавщині . Дитинство і юність провів у м. Лубни. Вірші і п’єси почав писати ще в шкільні ро...
Слайд № 10

Відомості про Олеся Донченка О. Донченко народився на Полтавщині . Дитинство і юність провів у м. Лубни. Вірші і п’єси почав писати ще в шкільні роки. Був позашкільним вчителем. В 1924 році записується добровольцем у прикордонні війська. На військовій службі О.Донченко обіймає посаду старшого полкового вчителя. Продовжує писати вірші ,поеми. 1926 року виходить друком його перша збірка «Червона писанка». Невдовзі О.Донченка було відкликано з армії для літературної роботи. Він оселився в Харкові – тодішній столиці України. О.Донченко видав понад тридцять книжок своїх віршів і казок для маленьких читачів. В роки Великої Вітчизняної війни О.Донченко не потрапив до армії за станом здоров’я. По війні повернувся до Харкова ,а згодом оселився в місті своєї молодості - Лубнах, де й провів останні роки свого життя

Виставка книг О.Донченко
Слайд № 11

Виставка книг О.Донченко

Слова - блискавки Тече Дзюркоче Дзвенить Запис джерела
Слайд № 12

Слова - блискавки Тече Дзюркоче Дзвенить Запис джерела

Гра “Утвори вислів” Ліс, наче рідний дім
Слайд № 13

Гра “Утвори вислів” Ліс, наче рідний дім

Пірамідки слів
Слайд № 14

Пірамідки слів

Слайд № 15

Тлумачення значень слів
Слайд № 16

Тлумачення значень слів

Фізкультхвилинка Діти лісом гуляли,                                   За природою спостерігали.  Вгору — на сонце — подивились,                    ...
Слайд № 17

Фізкультхвилинка Діти лісом гуляли,                                   За природою спостерігали.  Вгору — на сонце — подивились,                                         Метелики літали, крильцями махали.  Дружно плеснімо: 1, 2, 3, 4, 5.  Треба нам букет зібрать.                         Раз присіли, два присіли ,                     В руках дзвоники задзвонили.  Вправо дзвін: дінь-дінь!                                               Вліво дзвін: дінь-дінь!                                                На ніс сіла бджола.    

Перевірка первинного сприймання Хто головний герой оповідання?
Слайд № 18

Перевірка первинного сприймання Хто головний герой оповідання?

Гра “Незнайко” Звідки йшла дівчинка? Якою за віком вона була? Коли і де відбувалися описані події? У що дівчинка була одягнена? Як описано її брови...
Слайд № 19

Гра “Незнайко” Звідки йшла дівчинка? Якою за віком вона була? Коли і де відбувалися описані події? У що дівчинка була одягнена? Як описано її брови, обличчя, очі? Яке в неї було підборіддя, ніс? Як ішла дівчинка?

Мовно-логічне завдання Опис Улянки
Слайд № 20

Мовно-логічне завдання Опис Улянки

Слайд № 21

Сходинки слів швидко одягнувся гарно, причепурився горить, сяє яскраво
Слайд № 22

Сходинки слів швидко одягнувся гарно, причепурився горить, сяє яскраво

прямо пробираючись
Слайд № 23

прямо пробираючись

Робота з малюнками Дівчинка і стежка
Слайд № 24

Робота з малюнками Дівчинка і стежка

Зустріч із струмком
Слайд № 25

Зустріч із струмком

Захоплення осіннім лісом
Слайд № 26

Захоплення осіннім лісом

Гра “Розвідники” -Дівчатка виписують порівняння з першої частини оповідання. Хустинка, як… Очі блимають, як… Припечений ніс, як… Кругле підборіддя,...
Слайд № 27

Гра “Розвідники” -Дівчатка виписують порівняння з першої частини оповідання. Хустинка, як… Очі блимають, як… Припечений ніс, як… Кругле підборіддя, як…

-Хлопчики виписують порівняння з другої частини оповідання. Стовбур вилискував, мов… Водяна трава ворушилась, як… Руки шершаві, як… Лляного волосся...
Слайд № 28

-Хлопчики виписують порівняння з другої частини оповідання. Стовбур вилискував, мов… Водяна трава ворушилась, як… Руки шершаві, як… Лляного волосся, як…

Підсумок уроку -Хто автор оповідання? -Що найбільше сподобалось в оповіданні? -Чому вчить нас це оповідання? -Що ви відчуваєте, ознайомившись з опо...
Слайд № 29

Підсумок уроку -Хто автор оповідання? -Що найбільше сподобалось в оповіданні? -Чому вчить нас це оповідання? -Що ви відчуваєте, ознайомившись з оповіданням?

Домашнє завдання Уважно прочитати оповідання О.Донченка «Лісовою стежкою» (с.51-53) 1 ряд – готує опис Улянки; 2 ряд – стисло переказує другу части...
Слайд № 30

Домашнє завдання Уважно прочитати оповідання О.Донченка «Лісовою стежкою» (с.51-53) 1 ряд – готує опис Улянки; 2 ряд – стисло переказує другу частину; 3 ряд – дослівно переказує третю частину.

Використана література 1. Програми для серед­ньої зага­льноосвітньої школи. 1-4 класи. К.: Початкова школа, 2006. – 432с. 2. Савченко О. Я. Методик...
Слайд № 31

Використана література 1. Програми для серед­ньої зага­льноосвітньої школи. 1-4 класи. К.: Початкова школа, 2006. – 432с. 2. Савченко О. Я. Методика читання у початкових класах: Посіб. Для вчителя. – К.: Освіта, 2007. – 334 с. 3. Савченко О. Я. Читанка: Підруч. для 3 кл. – К.: Освіта, 2003 – Ч. І. –С.51 – 53. 4. http://osvita.ua 5. http://teacher.at.ua 6.http://www.teacherjournal.com.ua 7. http://metodportal.net 8.http://uk.wikipedia.org

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.