Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • . Одиниця вимірювання маси — кілограм. Зважування і відважування предметів. Задачі на знаходження різниці двох чисел.

. Одиниця вимірювання маси — кілограм. Зважування і відважування предметів. Задачі на знаходження різниці двох чисел.

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №KJ062788
За публікацію цієї методичної розробки Блоха Юлія Григорівна отримав(ла) свідоцтво №KJ062788
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТЕМА. Одиниця вимірювання маси — кілограм. Зважування і відважування предметів. Задачі на знаходження різниці двох чисел.

Мета: Ознайомити учнів з одиницею вимірювання маси -1 кілограм. Показати практичне використання цієї одиниці. Поглибити вміння розв’язувати приклади і задачі, у межах вивчених таблиць. Розвивати логічне і творче мислення, дрібну моторику, увагу. Виховувати інтерес до математики, цікавість у виконанні завдань, створити атмосферу добра і дружби, прививати любов і повагу до традицій святкування свята св. Миколая.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

- Діти, яке свято ми святкуємо сьогодні?

19 грудня – перше зимове свято, яке з особливим нетерпінням чекають діти, адже це свято пов’язане з подарунками, гарним настроєм, піснями, іграми. Я сподіваюсь, що наш урок запам’ятається вам за цими ознаками.

На уроці ми здійснемо подорож стежками св.. Миколая. Усі діти знають, що за їх слухняність та працьовитість св..Миколай принесе їм подарунки. Тож намагаймося бути саме такими : старанними, працьовитими, активними, дисциплінованими.

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Усний рахунок. Обчислення прикладів маршруту.

Щоб скласти план нашого маршруту, потрібно обчислити приклади і з’єднати точки в порядку зростання.

2. Вправа на розвиток дрібної моторики. Складання санок для подорожі. (робота в парах)

3. Каліграфічна хвилинка. Зупинка у художника Мороза.

І зупиняємося ми у помічника і приятеля св..Миколая. А хто це ви дізнаєтесь відгадавши загадку.

Малює квіти волохаті

Отам на шибці майстер-дід.

Роздягнуті не йдіть із хати

Ох ущипне сердитий дід!

  • Так, це – Мороз. Він намалював на шибці нам цифру. Хто спостережливий?

  • Так, це цифра 5.

  • Цифра 5 складається з трьох елементів: дугоподібної лінії, короткої прямої лінії та правого півовалу. Починаємо писати коротку пряму похилу лінію від середини клітинки вниз трохи праворуч на половину клітинки. Потім, не відриваючи руки, пишемо правий півовал так, щоб він не торкався правої її сторони, заокруглюємо ліворуч, ближче до нижнього лівого кута. Відриваємо руку і вгорі проводимо дугоподібну лінію праворуч до верхнього правого кута клітинки.

(Показ найкращих робіт).

4. Робота на картках сніжинках – веселиках

Закрутила віхола, закружляла сніжинки-веселинки. А вони не прості, а з геометричних фігур. Порахуйте кількість трикутників, кружечків та чотирикутників та запишіть поряд.

III. Постановка навчальної задачі.

І ось знову ми можемо рухатися далі. Куди ж попрямував наш Миколай? Ми дізнаємося відгадавши загадку.

На прилавках рівно в ряд

Там смаколики лежать

І цукерки й мандарин

Для дітей він закупив.

  • Де ж побував нам св..Миколай?

  • Так у магазині.

  • А що можна купити ще у продуктовому магазині?

  • Подивіться на ці два пакети.

  • Чим вони схожі? (Вони однакові за кольором, за формою, за розміром.)

  • Чим відрізняються? (Дати одному учневі в руках потримати пакети.)

  • Що можна сказати? (Один пакет легший, інший — важчий.)

IV. Відкриття нових знань. Практична робота.

Діти, виявляється, існує властивість предметів, яку ми не завжди можемо побачити. Щоб виявити цю властивість, треба взяти предмети до рук.

Коли ми говоримо «легше» або «важче», то маємо на увазі властивість предметів, яка називається маса.

  • Існують прилади, які допомагають визначити масу предметів. Це терези.

  • Де використовують ці терези? (показ різновидів терезів)

V. Ознайомлення з новим матеріалом.

1. Вступна бесіда

— Діти, візьміть до однієї руки підручник, а до іншої — зошит. Що легше,

а що — важче? (Підручник важчий від зошита, а зошит легший від підруч-

ника.) Тепер візьміть до однієї руки підручник, а до іншої — ручку. Що легше, а що — важче? (Підручник важчий за ручку, а ручка легша за підручник.)

Діти, хто здогадався, що ми зараз порівнювали? (Маси предметів.)

— Так, правильно, ми порівнювали маси предметів. І тому правильно буде

говорити, що маса підручника більше маси зошита, а маса зошита... (менше

маси підручника). Якщо маса ручки менше маси підручника, то... (маса під-

ручника більше маси ручки). А тепер візьміть до кожної руки по підручнику і порівняйте їхні маси.

— Що можна сказати про маси підручників? (Маса одного підручника до-

рівнює масі іншого підручника.)

Масу предметів вимірюють у кілограмах. Для вимірювання маси на терезах використовують гирі.

Кілограм — це міра маси. Її використовують люди в усьому світі. І всі

розуміють одне одного, коли потрібно відміряти, наприклад, 2 кілограми.

Демонструю гирі; показую на прикладі, як зважують пакет з цукерками, пакет з печивом, пакет з мандаринами.

— А на письмі кілограм умовно позначають кг. Умовна позначка пишеться

без крапки. (На дошці учитель вивішую умовну позначку «кг».)

— Подивіться уважно на терези. На одну чашу ми поклали підручник, а на

іншу — зошит. Визначте, що важче, що — легше? (Підручник важчий від зошита, а зошит легший від підручника.) Як ви це визначили? (Якщо предмет важчий, то чаша терезів буде нижче.) А тепер спробуйте сформулювати відповідь, використовуючи слово маса. (Якщо маса предмета важча, то чаша терезів буде нижче.)

Зараз я кладу на терези пачку цукру й гирю. Визначте, що важче, що —

легше? (Маси цих предметів однакові.) Якщо маси предметів однакові, то тоді говорять, що чаші терезів перебувають у рівновазі.

VІ. Гра – руханка «Знайди цукерки»

Наш Св.Миколай дуже поспішав і тому по дорозі загубив цукерки. Допоможемо йому їх зібрати. (Діти під музику збирають по класу цукерки.)

VIІ. Закріплення вивченого матеріалу.

Куди ж на цей раз завітав наш Св.Миколай?

- Так, до нас у школу.

Він пропонує нам попрацювати з підручником.

Завдання 1. Визначення маси предметів

— Розгляньте малюнки.

  • Хто легший Лисичка чи Ведмедик?

  • Чому?

Завдання 2.

  • Яка гиря привела в рівновагу терези, якщо маса кавуна дорівнює 6кг, а маса дині 3 кг.

3.Читання і обговорення правила.

Задача 4. (письмово в зошит)

10-7=3 (кг)

VIІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • З якою величиною ознайомилися на уроці?

  • Який прилад допомагає виміряти?

  • Діти, хто це стукає ?

  • Це св..Миколай залишив нам подарунки за гарну роботу на уроці.

5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспект з уроку математики на День св. Миколая
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    2444
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    KJ062788
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №KJ062788
За публікацію цієї методичної розробки Блоха Юлія Григорівна отримав(ла) свідоцтво №KJ062788
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти