і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

О.Буцень «На вулиці»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 7.

Тема: О.Буцень «На вулиці»

Мета: вчити дітей свідомо, виразно читати прозові твори; розвивати уміння аналізувати тексти, порівнювати образи, виділяти головну думку; виховувати працелюбність.

Обладнання: підручник, картки ілюстрацій для групової роботи.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

В школі справу хоч яку

Починаю по дзвінку.

Тож хвилини не втрачаєм,

Все нове запам’ятаєм.

Давайте сядемо всі зручно і скажемо

Люблю я свій розум,

Увагу та пам'ять.

Працює мій мозок,

І вчусь я старанно.

Сприймаю все нове

І мислю логічно,

Вчителя слово

Здійсню я практично.

II. Мовна розминка.

1. Робота з чистомовкою.

- Щоб наше мовлення було правильним , працюємо з чистомовкою.

Че-че -че- влітку сонечко пече,

чу-чу-чу- всім спечу по калачу,

чі-чі-чі- не лежи на печі.

2. Робота зі складовою таблицею.

3. Робота зі скоромовкою.

Женчик – женчик невеликий,

На черчику черевики.

І шапочка чорненька,

І латочка червоненька.

III. Мотивація навчальної діяльності

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

V. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

  1. Слово вчителя з елементами бесіди.

Як ви збираєтеся до школи? Хто вам допомагає?

—Які обов'язки в сім'ї виконуєте ви?

—Чи допомагаєте ви мамі?

2. Опрацювання оповідання О. Буценя «На вулиці»

1) Гра «Передбачення».

Прочитайте заголовок тексту. Поміркуйте, про що в ньому ітиметься.

2) Читання вчителем.

Фізхвилинка

У садку зеленому

Яблук нарвемо.

В кошики великі

Ми їх складемо.

Ручки хай потрудяться —

Буде нелегко.

Вправними, бадьорими,

Дружними ростемо.

3) Гра «Рибки».

Самостійне напівголосне читання казки учнями.

Чи правильними виявилися наші припущення про зміст оповідання?

4) Словникова робота.

а) Довідкове бюро.

Випрасоване –

Чистьоха -

б) Читання стовпчиків слів «луною» за вчителем; скоромовкою в парах.

Портфель Охайна

Чистенька

5) Аналіз змісту оповідання.

IV. Підсумок уроку

— Чи сподобалося вам оповідання?

— Який висновок ви зробили з сьогоднішнього уроку?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Літературне читання
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    132
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    XR907040
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь