і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Обчислення різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розширена задача на знаходження третього доданка

Обчислення різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розширена задача на знаходження третього доданка

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Обчислення різниці, коли зменшуване містить кілька нулів. Розширена задача на знаходження третього доданка

 

Мета: звернути увагу учнів на труднощі під час виконання дії віднімання у випадку одночасного переходу через кілька розрядів; розвивати вміння розв’язати розширені задачі на знаходження третього доданка; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, таблиці для усної лічби.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усні обчислення

• Знайти рівні величини, поєднати їх стрілками.

 

 

• Індивідуальна робота за картками.

Вписати літери у порядку зростання чисел. Прочитати слово. (Отримане слово: береза.)

 

 

• Заповнити таблицю (вправа № 331).

• Самостійна робота: виконати дії і зробити перевірку. Вправа № 333.

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовчі вправи

1 дес. — 1 од. = 9 од.    

1 сот. — 1 дес. = 9 дес.

1 тис. — 1 сот. = 9 сот. 

1 тис. — 1 од. = 9 сот. 9 од.

Від 3 000 потрібно відняти 289. Від 0 відняти 9 неможливо. Візьмемо 1 000. Щоб запам’ятати це, поставимо над тисячами крапку. Замінимо 1000 на 10 сотень; 1 сотню заберемо, а 9 сотень залишимо у розряді сотень. Сотню, яку ми взяли, замінимо на 10 десятків. 1 десяток беремо, а 9 десятків залишаємо в розряді десятків. Десяток, який взяли, замінимо на 10 одиниць. Тепер будемо віднімати.

2. Первинне закріплення. Розв’язання прикладів № 332 (першу частину учні виконують усно, другу — письмово з коментуванням)

3. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Розв’язання задачі № 334 за скороченим записом умови (на дошці)

2. Розв’язання задачі № 335 за рівнями (учні з високим рівнем знань виконують завдання самостійно, решта — під керівництвом учителя)

3. Цікава математика. Індивідуальна робота з карткою

Два пішоходи пройшли до зустрічі однакову відстань. Обвести того пішохода, який обминув більшу кількість прапорців.

 

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 345, 346.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    79
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    GB134853
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 години
700 грн
390 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь