О. Олесь «Княжа Україна». «Початки Києва», “Аскольд і Дір”, “Поход на Царгород”

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Т е м а. О. Олесь «Княжа Україна». «Початки Києва», “Аскольд і Дір”, “Поход на Царгород”

М е т а: продовжити знайомство з поезіями О.Олеся; удосконалювати вміння виразного читання, розвивати логічне мислення; виховувати патріотичні почуття, повагу до діяльності руських князів; вчити зіставляти твори різних жанрів; удосконалювати вміння виразно читати поезії, аналізувати їх; виховувати інтерес до історичного минулого України.

Т и п у р о к у: комбінований.

Ф о р м и р о б о т и: робота в парах; гра “Вірю-не вірю”, “Мікрофон 1”, спільні відповіді в парах на запитання підручника і вчителя, словесне малювання, коментоване читання.

Х і д у р о к у

І. Мотиваційний етап.

1. Забезпечення емоційної готовності (“Обміняймось компліментами” (запис у зошит сусіда по парті компліменту для нього).

2. Актуалізація суб'єктного досвіду та опорних знань.

– Чи подобаються вам твори О.Олеся? Чим?

– Чи хотілося б вам продовжити знайомство з його віршами? Чому?

ІІ. Цілевизначення та планування.

1. Вибір цілей із загального переліку, доповнення їх власними.

2. Колективне планування.

ІІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

1. Перевірка домашнього завдання:

а) виразне читання віршів та їх короткий аналіз;

2. Опрацювання поезії “Аскольд і Дір”:

а) “Пригадай” (підручник, с. 125). Учитель коротко доповнює розповідь про Аскольда й Діра.

б) читання вчителем поезії (з коментуванням);

в) словесне малювання;

складання грона «Аскольд і Дір»

3. Опрацювання поезії “Поход на Царгород”:

а) читання вірша учнями;

б) робота в парах: складання запитань за змістом твору.

в) взаємоопитування (дати відповіді на запитання словами вірша – вправляння у виразному читанні).

ІV. Рефлексивно-оцінювальний етап.

1. “Мікрофон 1” (“Прочитавши кілька поезій про історію України, я зрозумів ...”).

Домашнє завдання.

Обов’язкове: підготуватися до виразного читання поезій, визначити тему й основну думку кожної з них;

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!